Husk meg
Brukernavn
Passord

Vidar Martinsen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 26 okt 11, 19:23


Nå er det nok. Finn deg en annen klubb fort som F...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 okt 11, 19:51

greit at vidar ikke har vært på sitt beste, men en slik tråd av en som KALLER SEG SUPPORTER ???????

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 26 okt 11, 20:01

Skjønner frustrasjonen - men er enig med Keiko99. Kom gjerne med innspill om kampen og spillerne, men dette er bare frustrasjon og ikke noe konstruktivt


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 26 okt 11, 20:07

støttes.......selv om jeg ikke er fan av VM ikveld,kan man ikke drite ut en spiller i en egen tråd. min meningWink


bazel

Juniorspiller
Ble medlem: 04 apr 07
Innlegg: 82

Lagt til: 26 okt 11, 20:07

tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 26 okt 11, 21:19

Opprinnelig postet av keiko99

greit at vidar ikke har vært på sitt beste, men en slik tråd av en som KALLER SEG SUPPORTER ???????

 

Jeg mener nå det at hvis en tjener nesten en mill i året på å sparke fotball bør en hvertfall klare å klarere en ball,og dem villmannstaklingene til Vidar har vi sett alt for mange av.

Noen er rett og slett ikke gode nok og Vidar har fått nok sjanser nå.

 


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 26 okt 11, 21:48

Opprinnelig postet av tynter


Nå er det nok. Finn deg en annen klubb fort som F...

Jeg er enig med deg i at Vidar gjorde noen skikkelige brølere,og at han har gjort en del av dem tidligere,men synes ikke noe om det du skriver i innlegget ditt.Synes det må være greit å komme med sine meninger.Hva med Horn?han gjør jaggu meg mye rart han også!

 


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 26 okt 11, 21:50

Hele forsvarsrekka til FFK er en stor krise... må innrømme at savnet etter Gamboa og Raio er mye større enn det jeg trodde det ville bli


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 okt 11, 22:21

jeg skjønner alt hva du mener, men ikke gjør dette nå... vi er så nære adecco som vi kan komme... glem dette og ta det frem ved sessong slutt... vær så snill jeg ber på mine knær

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Ståle

Juniorspiller
Ble medlem: 26 okt 10
Innlegg: 87

Lagt til: 26 okt 11, 23:03

Skikkelig kjipt at vi fikk den rett i trynet så tidlig i kampen, men Vidar blir ikke bedre av å bli hengt ut. Vil kalle det en ærlig tabbe å lage den situasjonen der. Skikkelig synd, men"chin up." Spist er spist, no hard feelings. . De to neste kampene er briste eller bære. Det er fremdeles opp til oss.

 


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 26 okt 11, 23:46


Makan - til supporter. Skikkelig lavmål

Vidar Martinsen, hadde ikke sin beste kamp, men burde få støtte nå. FFKs forsvarsproblem ligger ikke ene og alene på Vidar Martinsen. Flere ganger i dag måtte han nermest spille både back og midtstopper, jeg tror at problemet i større grad dreier seg om at vi var nødt til å spille med to backer som ikke har backplass som primær posisjon. Vi fikk mye penger for Gamboa, men forsvaret lider under at erstatteren som ble hentet inn ikke fungerte. Forøvrig hadde vi kun 4 innbyttere i dag og ikke en eneste keeper blandt dem. konsekvensen av at vi har satt tæring etter næring er at vi ikke har en komplett stall.

Vidar gir alt i alle kamper for ffk, desverre har også han dårlige dager. Vidar du er en av oss!!!!!!!!

 

- Jeg er med

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 27 okt 11, 00:27

Hvorfor kan ingen mod. fjerne denne tråden ????

 

 

 

 


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 27 okt 11, 11:00

Opprinnelig postet av rød og hvit

Hvorfor kan ingen mod. fjerne denne tråden ????

 

 

 

 

Vi lever i ett fritt land hvor ytringsfrihet er noe vi alle kan bruke.

Jeg skjønner trådstarter frustrasjon,

jeg sa det samme høyt når han tok den "vanlige" cowboy taklingene sin.

Er trist og se på rett og slett og HELT unødvendig!!

Håper vi kan la denne debatten rulle, for det er viktig for folk og få ut sin frustrasjon.

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 27 okt 11, 11:00


Folkens, det er vel ikke verre enn å la tråden være og ikke kommentere noe i den. Come on.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 27 okt 11, 11:12

Opprinnelig postet av RG

Opprinnelig postet av rød og hvit

Hvorfor kan ingen mod. fjerne denne tråden ????

 

Vi lever i ett fritt land hvor ytringsfrihet er noe vi alle kan bruke.

Jeg skjønner trådstarter frustrasjon,

jeg sa det samme høyt når han tok den "vanlige" cowboy taklingene sin.

Er trist og se på rett og slett og HELT unødvendig!!

Håper vi kan la denne debatten rulle, for det er viktig for folk og få ut sin frustrasjon.

 

Helt ok at det er ytringsfrihet her i landet, men fortsatt ikke noe krav å kunne ytre sin mening fritt her på ett lukket forum. Idiottrådet som dette trenger vi ikke nå. Nå skal lage støttes så klarer vi dette glatt. Så slett denne møkkatråden.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


amanda_19

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 okt 11
Innlegg: 2

Lagt til: 27 okt 11, 20:58

Opprinnelig postet av hasse33

Hele forsvarsrekka til FFK er en stor krise... må innrømme at savnet etter Gamboa og Raio er mye større enn det jeg trodde det ville bli

Kunne ikke vært mere enig! Forsvaret roter en god del, og mange av sjansene til RBK kom av feil i forsvare.

 

---------------------------

...


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 28 okt 11, 00:33

Forsvaret vårt har rota siden Gamboa ble solgt.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 28 okt 11, 09:08

Selger du to forsvarsspillere fra start-elveren midt i sesongen og samtidig ikke har gode nok erstattere på benken, så ber du om trøbbel Foot in mouthYell

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 okt 11, 09:15

for ett mas om salg.... det er ikke derfor vi sliter...vi har ikke tapt alle kamper etter salget....

vi er bare nede i en vanskelig tid

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 28 okt 11, 23:14

Opprinnelig postet av keiko99

for ett mas om salg.... det er ikke derfor vi sliter...vi har ikke tapt alle kamper etter salget....

vi er bare nede i en vanskelig tid

 

Nei du har rett i det, det er kommet en hel seier og den var mot sarpingene :-)

Men jeg mener at den spilleren som har betyd mest for klubben på våren er Gamboa, med de sterke raidene på siden og sin hurtighet som gjorde at han kunne rette opp i egne feil..

Må nok påstå at jeg tenkte med gru på hva konsekvensene av salget kunne bli, og det ser en nå..

Men nå skal vel ikke forsvaret ha hele skylden, inntil for noen kamper siden var de vel blant de tre lagene som hadde sluppet inn ferest mål, men til gjenngjeld har de vel også den aboslutt laveste % vise utellingen ut fra sjangser.

Men i og med dette er en trås om Vidar syntes jeg han får alt for mye pes her, mener huske på våren at han nærmest ble skrytt i skyene her for innsatsen, og den er der ennå, at han gjør feil i blant er lovlig.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24