Husk meg
Brukernavn
Passord

Gratulerer Østsiden!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 22 okt 11, 20:43

Østsiden IL er tilbake i 2 divisjon igjen, og idag har de storstilt fest på stadion.. he he.. Neste sesong skal Glenn Rostad lede laget og får håpe de klarer å holde seg denne gangen da..

Bare å gratulerer med opprykket.. Skal bli spennende å se Østsiden mot Moss og Kvik Halden hvis det blir samme avdeling.. 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 07 nov 11, 21:11

http://www.f-b.no/sport/opptur-gir-mange-langturer-for-ostsiden-1.6594574

Da var oppsettet klart for Østsiden også. To av dem fra Østfold, men også mye lange avstander der gitt.

  • Asker
  • Lørenskog
  • Mjølner
  • Follo
  • Senja
  • Frigg
  • Kvik Halden
  • Stabæk 2
  • Tromsø 2
  • Nesodden
  • Moss
  • Østsiden
  • Finnsnes
  • Mo

rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 07 nov 11, 22:52

Da er det nesten på tide å ta frem denne igjen. Link

9 år etter er klubben så og si konkurs, har nesten ikke tilskuere, et stadion som har sett sine bedre dager og møter neste sesong lag nr 2 fra Fredrikstad til seriekamper.

Noe sier meg at et eller annet sted på veien gikk det litt galt...

 

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
"If you can't support us when we lose or draw, don't support us when we win" -Bill Shankly


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 08 nov 11, 23:48

Opprinnelig postet av rasle

Da er det nesten på tide å ta frem denne igjen. Link

Bestandig deilig for skadefryden den derLaughing

---------------------------

In Jocke we trust.


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 09 nov 11, 22:28

http://www.f-b.no/sport/trulsen-klar-for-ostsiden-1.6599966

Det har vel ikke gått helt veien for unge Trulsen. Torp - Fredrikstad - Særp - Nybergsund - Østsiden. Klubben gjorde tydeligvis helt rett i å slippe han.

 


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 10 nov 11, 00:40

Håper han gjør det bedre i Østsiden, kan være han trenger å spille fast på et lavere nivå for å reboote karrieren. Han har et typisk killer-instinct foran kassa så skal ikke avskrives helt ennå ;)

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 10 nov 11, 01:02

Etter den driten han har slengt om FFK, så skulle han ikke hatt muligheten om å komme innenfor Fredrikstads grenser.

 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5397

Lagt til: 16 nov 11, 17:37

To nye spillere klar for Østsiden: Marius Slydal med fortid fra FFK jr. De to siste sesongene har han spilt for Kvik, men har vel ikke vært fast på laget?

Den andre er Eirik Laabak fra FFK jr. Han har et par innhopp for A-laget i cupen og var en spennende spiller med flere aldersbestemte landskamper.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 16 nov 11, 19:46

Opprinnelig postet av Rey

To nye spillere klar for Østsiden: Marius Slydal med fortid fra FFK jr. De to siste sesongene har han spilt for Kvik, men har vel ikke vært fast på laget?

Den andre er Eirik Laabak fra FFK jr. Han har et par innhopp for A-laget i cupen og var en spennende spiller med flere aldersbestemte landskamper.

hmm

trodde både Slydal og Laabek var gutter som vi skulle satse på ?? Holder de ikke nivå som kreves for å komme opp på TL standard?

jeg må innrømme at jeg har aldri selv sett de spille, men er oppttatt av filosofien å bruke lokale talenter.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 16 nov 11, 19:55

Opprinnelig postet av hasse33

Opprinnelig postet av Rey

To nye spillere klar for Østsiden: Marius Slydal med fortid fra FFK jr. De to siste sesongene har han spilt for Kvik, men har vel ikke vært fast på laget?

Den andre er Eirik Laabak fra FFK jr. Han har et par innhopp for A-laget i cupen og var en spennende spiller med flere aldersbestemte landskamper.

hmm

trodde både Slydal og Laabek var gutter som vi skulle satse på ?? Holder de ikke nivå som kreves for å komme opp på TL standard?

jeg må innrømme at jeg har aldri selv sett de spille, men er oppttatt av filosofien å bruke lokale talenter.

Som Rey skriver, så har Slydal vært i Kvik i to sesonger nå uten å spille fast på laget, så nei, jeg tviler på at han har det som skal til for å bli en TL-spiller.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340