Husk meg
Brukernavn
Passord

27. serierunde: FFK - Start, lør. 05.11 kl. 19:00

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 10 6

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 04 nov 11, 07:21

Hvis man ikke skulle rekke kampen på stadion, noen som sender den på television?

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 04 nov 11, 07:24

Kun TV2 Sport 1 så vidt jeg har forstått.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 04 nov 11, 08:49

Det var da enda godt :) Stod ikke på kanalen se...

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 04 nov 11, 09:51

Er utflytter bosatt i Oslo. Kan noen anbefale 1: gratisparkering i byen lørdag fra kl 13? Er St.Hansfjellet gratis ettersom det er kampdag? 2: En god fotballpub som viser Liverpool-Swansea (og ikke Man U som spiller samtidig ;) )

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 04 nov 11, 10:22

Vedrørende parkering er det vel et tips å parkere ved jernbanestasjonen (langtidsparkeringen for pendlere)? Der er det nok god plass på en lørdag. I sentrum koster vel parkeringen penger fram til 1500? Tror ikke St. Hansfjellet er gratis før 1500 heller.

Jeg er forøvrig snart i samme situasjon som deg - utflytter bosatt i Oslo (jeg har kjøpt leilighet og venter på å få overta den) - og vurderer om jeg skal ha sesongkort neste år. Oslo er tross alt noe nærmere Fredrikstad enn hva Trondheim er (hvor jeg har bodd de siste ni årene).

Har noen forresten oversikt over eventuelle karantener i Start-laget?

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 04 nov 11, 11:57

Opprinnelig postet av bateman

En god fotballpub som viser Liverpool-Swansea (og ikke Man U som spiller samtidig ;) )

Ikke akkurat sentrum men antar at Elias ved Østfoldhallen sender kampen. I hvertfall så har det vært slik tidligere at de har prioritert Liverpoolkamper.

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 04 nov 11, 12:25


Ett sted jeg syns er greitt å parkere i forbindelse med kamp,er i området seiersten/gamle stadion. Der er det gratis og ganske sentralt.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 04 nov 11, 14:56

Opprinnelig postet av Tøfflus

Har noen forresten oversikt over eventuelle karantener i Start-laget?

Så vidt jeg vet har Start ingen spillere ute med karantene. Espen Hoff er tilbake etter å ha sonet sist helg.

Troppen mot FFK:

Alexander Lund Hansen
Kenneth Høie
Avni Pepa
Birger Madsen
Amin Nouri
Jesper Mathisen
Haraldur Gudmundsson
Rolf Daniel Vikstøl
Christer Kleiven
Solomon Owello
Espen Søgård
Espen Hoff
Ernest Asante
Øyvind Gausdal
Ole Martin Årst
Espen Børufsen
Mads Stokkelien
Olav Tuelo Johannesen

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 04 nov 11, 15:35

Opprinnelig postet av Tøfflus

Vedrørende parkering er det vel et tips å parkere ved jernbanestasjonen (langtidsparkeringen for pendlere)? Der er det nok god plass på en lørdag. I sentrum koster vel parkeringen penger fram til 1500? Tror ikke St. Hansfjellet er gratis før 1500 heller.

Jeg er forøvrig snart i samme situasjon som deg - utflytter bosatt i Oslo (jeg har kjøpt leilighet og venter på å få overta den) - og vurderer om jeg skal ha sesongkort neste år. Oslo er tross alt noe nærmere Fredrikstad enn hva Trondheim er (hvor jeg har bodd de siste ni årene).

Har noen forresten oversikt over eventuelle karantener i Start-laget?

Det er en times kjøretur fra Oslo, 1 time og 15 minutter fra Lørenskog (Der kjører jeg fra). Så jeg synes du skal ordne deg sesongkort. Mange som drar nedover. (En av de frivillige som er på hver hjemmekamp bor på Manglerud) Laughing

 


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 04 nov 11, 16:36
Endret: 04 nov 11, 16:37
Endret av: eliot

[quote=bateman]

 2: En god fotballpub som viser Liverpool-Swansea (og ikke Man U som spiller samtidig ;) )

http://www.f-b.no/sport/ny-sportsbar-i-fredrikstad-1.6551192

 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 04 nov 11, 16:39

Avstanden er null problem, det er vel heller at jeg nå har en jobb hvor jeg innimellom kan bli sendt på reise til Vestlandet og andre ukurante steder. Det er ikke så mange hjemmekamper man skal gå glipp av før det ikke er noen vits i å ha sesongkort. Men det er i hvert fall sikkert at jeg blir atskillig fastere inventar på stadion til året enn hva jeg har vært ... (sist jeg så mer enn halvparten av hjemmekampene var vi i 2. divisjon ...)

 

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 nov 11, 17:35
Endret: 04 nov 11, 17:36
Endret av: keiko99

Kevin Dure tar plassen til Jørgen Horn. Hvem som erstatter Celso Borges er derimot mer åpent.

Torsdag ettermiddag var det solgt 7.000 billetter til kampen der FFK kan sikre plassen.

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 05 nov 11, 10:44

Menigheden dropper fellestur.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 05 nov 11, 13:55

Opprinnelig postet av Per Egil

Menigheden dropper fellestur.

For en talentløs supportergjeng.

Ja, det ser stygt ut for Start foran de tre siste seriekampene. Men når fansen allerede har gitt opp gjør jobben for spillerne enda vanskeligere. Mange av spillerne står uten kontrakt med Start når sesongen er ferdig, og kanskje de ikke er så dedikerte for dette når fansen allerede har gitt opp. 

Jeg er ikke på noen måte sikker på at vi beholder plassen. I norsk fotball vet man aldri hva som skjer. Start-seier i dag, og det er bare 4 poeng igjen. Sjansene for at vi rykker ned er nok ned mot 2-3%, men dette er ikke over før Erna Solberg synger.

For norsk fotballs del håper jeg Start ryker på hodet og ræva ned til Adeccodassen. Dårlig lag og elendige supportere. Men med Mons Ivar Mjelde ved roret og noen nye fjes på matta neste sesong er jeg overbevist om at laget rykker rett opp igjen.

Velkommen tilbake til Tippeligaen i 2013 Start!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 nov 11, 15:15

nå må¨du ikke glemme at vi var på vei til og ikke måte opp mot vif... så vi må passe på hva vi sier til andre..

jeg hadde møtt opp da, men det var jo snakk om demostrasjon og gjøre sånt like føre en så viktig kamp som mot vif var en skandale, men nå ble den av blåst i siste liten da....

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 05 nov 11, 17:58
Endret: 05 nov 11, 17:58
Endret av: Knuty

Dagens lag, i følge fredrikstadfk.

                      Masalin

Langren, Duré, Martinsen, Thomassen

        Ramberg, Jabbie, Askar

                    Hussain

            Keene, Elyounoussi.


stampede

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04
Innlegg: 415

Lagt til: 05 nov 11, 19:05

50 sek+James Keene=1-0 Laughing

---------------------------

If I want your opinion I'll remove the duct tape!


Pavlov

Juniorspiller

Ble medlem: 04 mai 08
Innlegg: 77

Lagt til: 05 nov 11, 19:25

Å hvor lei jeg er filmingen til Tarik...


stampede

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04
Innlegg: 415

Lagt til: 05 nov 11, 19:28

Øvrebø kan kjøsse seg! 

---------------------------

If I want your opinion I'll remove the duct tape!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 05 nov 11, 19:29

Meget, meget strengt rødt kort i mine øyne. Greit nok, gult - men det er da virkelig ikke noe mer..?



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 10 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24