Husk meg
Brukernavn
Passord

27. serierunde: FFK - Start, lør. 05.11 kl. 19:00

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 10 5

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 01 nov 11, 12:12


Vi er 100% sikret ny tippeligakontrakt med uavgjort, det er en virkelig god følelse. Før denne runden snakket folk om muligheten for at Start kunne komme til Fredrikstad og være ett poeng bak. I stedet er det sju (!) og Start har bare syltynne muligheter til å berge seg.

Man kan merke seg at Start faktisk ikke er fortapt med uavgjort, for de vil da være seks poeng bak Sogndal. Imidlertid har Sogndal en egen evne til å karre til seg ett poeng rett som det er, samtidig er Starts målforskjell stygg sammenlignet med saftkokernes. Det vil nok være et desperat Start-lag som kommer på banen på lørdag. Et Start-lag som kan kontres i senk.

Synd at Borges skulle være dum og pådra seg gult i går - det er totalt unødvendig å stå for nær når et frispark skal tas. Om man lykkes i å forstyrre frisparktageren blir det jo uansett tatt på nytt!

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 01 nov 11, 12:44

Opprinnelig postet av Tøfflus


Synd at Borges skulle være dum og pådra seg gult i går - det er totalt unødvendig å stå for nær når et frispark skal tas. Om man lykkes i å forstyrre frisparktageren blir det jo uansett tatt på nytt!

Og Horn. Den var like idiotisk synes jeg.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 01 nov 11, 13:11
Endret: 01 nov 11, 13:21
Endret av: Tøfflus

Opprinnelig postet av Welhaven

Og Horn. Den var like idiotisk synes jeg.

Horn fikk gult for en felling. Slikt er greit, særlig om det hindrer motstander i å kjøre en overgang. Gule kort for sabotasje av frispark, kjeftbruk, filming eller stripping, derimot - det er idiotisk.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 01 nov 11, 14:37

Alltid like moro å ødelegge for Start. Dagens sportside i FVN:

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 01 nov 11, 15:27

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av Welhaven

Og Horn. Den var like idiotisk synes jeg.

Horn fikk gult for en felling. Slikt er greit, særlig om det hindrer motstander i å kjøre en overgang. Gule kort for sabotasje av frispark, kjeftbruk, filming eller stripping, derimot - det er idiotisk.

Ja, sånt sett er jeg enig, men det var ikke målsjanse om å gjøre om Horn lot vær å felle han, derfor jeg mener det også fint kunne vært unngått. Men men, vi får klare oss uten. Føler det går bra, men skulle gjerne hatt Horn der.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 01 nov 11, 15:45

Opprinnelig postet av Welhaven

Ja, sånt sett er jeg enig, men det var ikke målsjanse om å gjøre om Horn lot vær å felle han, derfor jeg mener det også fint kunne vært unngått. Men men, vi får klare oss uten. Føler det går bra, men skulle gjerne hatt Horn der.

Det var det første frisparket han lagde i kampen, og ikke nødvendigvis noe soleklart kort. Dommeren hadde i og for seg lagt seg på den linjen. Synes ikke den skal gå på kontoen for Horn's unødvendige kort.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 01 nov 11, 16:47

Opprinnelig postet av rasle

Alltid like moro å ødelegge for Start.

 

Jeg ser ikke helt hvordan vi ødelegger for Start ved å være mindre dårlige enn dem over en hel sesong Cool Med tanke på at vi faktisk tapte mot det skrotlaget, har vi vel snarere vært hjelpsomme mot dem i år. Det er flere lag som har ødelagt mer for dem i år, ved å slå dem to ganger Wink

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Gargamel

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 01 nov 11, 21:35

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av rasle

Alltid like moro å ødelegge for Start.

 

Jeg ser ikke helt hvordan vi ødelegger for Start ved å være mindre dårlige enn dem over en hel sesong Cool Med tanke på at vi faktisk tapte mot det skrotlaget, har vi vel snarere vært hjelpsomme mot dem i år. Det er flere lag som har ødelagt mer for dem i år, ved å slå dem to ganger Wink

Han tenker på siste serierunde i 2005 og semifinalen i cupen i 2006.... +  at eneste gangene de har vunnet på FFK-stadion var i 2005 og i cupen i fjor...

Ellers Dure inn for Horn, Ruud Tveter inn for Borges.. Ellers likt som i går, inkludert den hærlige instatsen de la ned :-)


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 nov 11, 21:37
Endret: 01 nov 11, 21:40
Endret av: Arte et labore

Opprinnelig postet av rasle
Alltid like moro å ødelegge for Start. Dagens sportside i FVN:

Ha ha ha, fantastisk!

Finnes det i større versjon?


rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 01 nov 11, 22:02

Opprinnelig postet av Arte et labore

Ha ha ha, fantastisk!

Finnes det i større versjon?

Er 1440 x 2062 godt nok for deg?

I så fall finner du dette her!

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 nov 11, 22:10

Opprinnelig postet av rasle
Er 1440 x 2062 godt nok for deg?

I så fall finner du dette her!

Litt usikker lurte på å få det som tapet i stua nemlig via photowall.no :p

Neida, skulle bare lese hva som stod der, og det kan jeg nå. Takker.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 02 nov 11, 08:48

Opprinnelig postet av Gargamel

Han tenker på siste serierunde i 2005 og semifinalen i cupen i 2006.... +  at eneste gangene de har vunnet på FFK-stadion var i 2005 og i cupen i fjor...

Joda, jeg er fullt klar over hva som menes med å ødelegge for Start, men jeg ser bare ikke den vinklingen like relevant i år, i hvert fall ikke etter en kamp mellom Vålerenga og FFK. At Fedrelandsvennen kjører den vinklingen er jo greit nok, de vil vel ha lesere.

Men selvsagt, på lørdag kan vi føye et nytt kapittel til "FFK ødelegger for Start"-føljetongen, for tar vi poeng er det vi som avgjør at Start rykker ned (la det skje, amen).

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 02 nov 11, 15:23

håpet mitt er at start tar oss på stadion og klarer seg ved å få sogndal ned isteden. men at vi også klarer å ta nok poeng til å klare oss selvfølgelig.. vet at det er dumt å håpe på tap, men jeg vil heller ha start i tippeligaen enn sogndal. start har mye publikum og det er ikke så langt å kjøre til bortekamp,og de prøver å spille fotball.

sogndal ligger på 16 meteren med ti mann. spiller elendig kjedelig fotball. har ikke stort med publikum, og er rett å slett kjedelige å se på. kanskje vi også hadde klart å snappe til oss ole jørgen halvorsen hvis de gikk ned.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 02 nov 11, 15:51

Samtidig har Sogndal framstått på en mer ryddig og respektabel måte enn Start denne sesongen. Rotete administrasjon og mytteri mot Tørum, kontra et Sogndal som riktignok spiller erkedefensivt og kjedelig, men som ikke prøver å fremstå som noe annet enn hva de er. En liten klubb, fra et lite sted, som er innstilt på å kjempe mot nedrykk og på at de beste spillerne deres vil dra andre steder.

Jeg synes helt ærlig Start har godt av et nytt nedrykk. På samme måte som sikkert mange syntes det samme om FFK for to år siden.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 02 nov 11, 16:08

Opprinnelig postet av scheien

håpet mitt er at start tar oss på stadion og klarer seg ved å få sogndal ned isteden. men at vi også klarer å ta nok poeng til å klare oss selvfølgelig.. vet at det er dumt å håpe på tap, men jeg vil heller ha start i tippeligaen enn sogndal. start har mye publikum og det er ikke så langt å kjøre til bortekamp,og de prøver å spille fotball.

sogndal ligger på 16 meteren med ti mann. spiller elendig kjedelig fotball. har ikke stort med publikum, og er rett å slett kjedelige å se på. kanskje vi også hadde klart å snappe til oss ole jørgen halvorsen hvis de gikk ned.



Sogndal får ny trener til nyttår og hvordan spillestilen blir da vet vi ikke. De hadde nok også som mål å overleve det første året i TL.

Prinsipielt mener jeg at vi skal ha fokus på vårt spill og vår klubb. Fokus bør være å vinne alle kamper og få en best mulig plassering. I tillegg betyr bedre plassering økte kroner i kassa til FFK. Tror vi får ca 200 000 ekstra for hver plass vi avanserer . De pengene trenger vi :-)

 


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 02 nov 11, 18:42

Opprinnelig postet av scheien

håpet mitt er at start tar oss på stadion

Jeg kunne aldri i verden følt meg som en ekte FFK-supporter hvis jeg skulle håpe at vi skulle tape en kamp........

Sorry,,,,,,,,,,jeg bare forstår det ikke, sorry..........jeg er bare så teit..........sorry.......

---------------------------

Tro = Overtro
Vitenskap = Sannhet


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 nov 11, 18:54

Starts tidligere trener Knut Tørum har liten tro på at klubben holder seg i eliteserien.

 

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 02 nov 11, 19:27

skjønner jo hva du mener, men jeg håper på at start holder seg istedenfor sogndal, så lenge det ikke går ut over at vi rykker ned selvfølgelig. håper jo selvfølgelig at ffk avgjør det på lørdag, er lei av å være nervøs for nedrykk.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 02 nov 11, 19:34

Opprinnelig postet av scheien

skjønner jo hva du mener, men jeg håper på at start holder seg istedenfor sogndal, så lenge det ikke går ut over at vi rykker ned selvfølgelig. håper jo selvfølgelig at ffk avgjør det på lørdag, er lei av å være nervøs for nedrykk.

Jeg dr-bip-bip-er i hvem som rykker ned, bare FFK greier seg så bra som mulig.......

---------------------------

Tro = Overtro
Vitenskap = Sannhet


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 648

Lagt til: 02 nov 11, 20:36


Sånn jeg ser det er det best for oss(FFK) at start rykker ned.

Start har ett større potensiale enn sogndal og ville dermed bli en hardere motstander neste sesong.



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 10 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f