Husk meg
Brukernavn
Passord

27. serierunde: FFK - Start, lør. 05.11 kl. 19:00

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 10 2

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 17 okt 11, 13:22

Og der ble Foyn rett og slett eid, men det skjønner han vel heller ikke Tongue out

 

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 17 okt 11, 13:33

Opprinnelig postet av Holters

så når undertegnede i en del innlegg etter dette har brukt uttrykk som  (fra hukommelsen) :

"jeg tok feil", "ikke men beste opptreden" "hadde en dårlig sak", så tar du deg allikvel bryet med å skrive en avhandling om hvor lite peiling jeg har...

Det er alltid et godt prinsipp å gå etter ballen Undecided

 


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 17 okt 11, 13:36

Opprinnelig postet av mysthical

Og der ble Foyn rett og slett eid, men det skjønner han vel heller ikke Tongue out

 

 

Når man overlevde escaria som sarping, så takler man litt jangling..

Dere i junioravdelingen får høre hjemme og hva/hvor escaria varSurprised


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 okt 11, 13:37
Endret: 17 okt 11, 13:40
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av foyn

Opprinnelig postet av Holters

så når undertegnede i en del innlegg etter dette har brukt uttrykk som  (fra hukommelsen) :

"jeg tok feil", "ikke men beste opptreden" "hadde en dårlig sak", så tar du deg allikvel bryet med å skrive en avhandling om hvor lite peiling jeg har...

Det er alltid et godt prinsipp å gå etter ballen Undecided

Det må i så fall ha druknet i alt våset ditt. Alternativt min selektive hukommelse. Wink

Men for all del; en prinsipiell diskusjon om temaet er absolutt interessant, men man må diskutere ut ifra et regelverk, og hvordan nye regler eventuelt skal formuleres. At man skal benytte skjønn strekker dessverre ikke til.

I tillegg kan jo dette bli veldig aktuelt for FFK fremover med tanke på den linja klubben har lagt seg på. Det blir nok ikke hentet inn mange, gamle røvere med det første.

Og jeg elsker det. Jeg har jo i årevis vært en forkjemper for denne linja og ikke minst; storsatsning på scouting (og faktisk ernæring, begge er områder jeg aldri har fortsatt hvorfor har fått så lite oppmerksomhet i norsk toppfotball).

PS! Jeg håper forresten at Sarpsborg ikke mister for mange av sine spillere ved nedrykket. Det er bra for interessen og talentutvikingen i Østfold å ha så mange toppklubber som mulig, og Sarpsborg vil nok være en opprykkskandidat til året også. Jørgensen tror jeg derimot at dere vil miste.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 17 okt 11, 17:39

Slik jeg ser det var den en fordel for oss uansett at denne kampen ikke blir spilt til helgen. Med tanke på hvordan denne byen normalt sett reagerer i motgang og pressede situasjoner er det vel likegreit at vi ikke får en såkalt "skjebnekamp" såpass tidlig. Vi har dårlige erfaringer med slike situasjoner fra før, og med tap der kunne vi virkelig kommet i en presset situasjon de neste ukene... nå har vi noen runder med ørlite grann lavere skuldre til å skaffe de få poengene vi trenger mot mer nøytral motstand. Start på sin side har nå presset mer tilbake på sine skuldre, og kan ikke dra nytte av en 6 poengskamp til å sette fart på innspurten.

(Ps!! Heia Brann!!)

---------------------------

Svaberget for alltid!


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 17 okt 11, 18:46

Opprinnelig postet av foyn

Opprinnelig postet av thorsen

 

Ja vel..

 Jeg argumenterte med at man kunne bruke skjønn;

Jeg håper aldri det blir snakk om å bruke skjønn, hverken i slike tilfeller med fotball og sånn, eller i andre saker i rettsvesenet.

Jeg foretrekker at man foretar beslutninger på grunnlag av regelverket.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 17 okt 11, 18:50

Opprinnelig postet av foyn

Opprinnelig postet av mysthical

 

 

Når man overlevde escaria som sarping, så takler man litt jangling..

 

Var du gammel nok til å gå på byen i Escariatiden da? 36 ifølge profilen din.

Jeg husker i alle fall at hun derre Newton-John opptråde på Escaria året før hun slo igjennom med "Saturday night fever" eller noe sånt. Og det var veldig langt tilbake i forrige årtusen.

Men nå må jeg se på Start-Brann, vinner Start så brenner det på dassen til Tøfflus, og da lukter det helt fra Trondheim og hit.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 17 okt 11, 19:02

noen som vet hva som har skjedd med stokkelien i start. kom til å tenke på her om dagen at det er lenge siden jeg har hørt noe om han. har han blitt for dårlig, eller er han skadet?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 17 okt 11, 19:23

Opprinnelig postet av scheien

noen som vet hva som har skjedd med stokkelien i start. kom til å tenke på her om dagen at det er lenge siden jeg har hørt noe om han. har han blitt for dårlig, eller er han skadet?

Har slitt med skader i hele år.

Han kan gjerne være skadet ut sesongen for min del...


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 17 okt 11, 20:08

Ja da er start bare 4poeng bak oss.Hjemme mot start må vi vinne.Heia FFK!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 17 okt 11, 20:15

Opprinnelig postet av Willy René

 

Var du gammel nok til å gå på byen i Escariatiden da? 36 ifølge profilen din.

Slått av litt for kjente vet du..

"Jeg trener hele vinteren for å komme i form

Og når jeg entrer banen er jubel enorm.."

men det kommer vel stort sett bare ved fra plankebyen.. med unntak av buss-mannen fra råde og hippien fra askim da

gammæl nok til å huse døm Cool


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 17 okt 11, 20:16

2 dårlige resultater på 2 dager.  Hadde håpet på hjelp fra vest, men den gang ei.

De svarte skyene driver østover


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 17 okt 11, 20:22


Får håpe Tarik og Tom Freddy gir seg med pratet om at "vi er for gode til å rykke ned" og "vi rykker ikke ned" osv....

Vi er absolutt gode nok til å rykke ned, nå brenner det på dass......

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 17 okt 11, 20:23

Opprinnelig postet av foyn

Opprinnelig postet av Willy René

 

Var du gammel nok til å gå på byen i Escariatiden da? 36 ifølge profilen din.

Slått av litt for kjente vet du..

"Jeg trener hele vinteren for å komme i form

Og når jeg entrer banen er jubel enorm.."

men det kommer vel stort sett bare ved fra plankebyen.. med unntak av buss-mannen fra råde og hippien fra askim da

gammæl nok til å huse døm Cool

Ja-ja, du er 88 Stephen Foyn du da......

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 17 okt 11, 20:27

Espen Hoff må stå over neste kamp.

Uheldigvis er ikke det mot FFK.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 17 okt 11, 20:32

Opprinnelig postet av Willy René

Får håpe Tarik og Tom Freddy gir seg med pratet om at "vi er for gode til å rykke ned" og "vi rykker ikke ned" osv....

Vi er absolutt gode nok til å rykke ned, nå brenner det på dass......

Det er det sikreste tegnet på at vi faktisk ikke er for gode til å rykke ned. 

Det er like sikkert som om en trener får sparken når styret sier at treneren har full tillit.

Jeg er enig med deg, jeg hater når folk på laget prater om at vi er så forbanna gode og altfor gode til å rykke ned. Det er bullshit. De burde heller brette opp ermene og vinne fotballkamper. Poengene kommer ikke av seg selv hvis det er det de tror.


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 17 okt 11, 20:49

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Willy René

Får håpe Tarik og Tom Freddy gir seg med pratet om at "vi er for gode til å rykke ned" og "vi rykker ikke ned" osv....

Vi er absolutt gode nok til å rykke ned, nå brenner det på dass......

Det er det sikreste tegnet på at vi faktisk ikke er for gode til å rykke ned. 

Det er like sikkert som om en trener får sparken når styret sier at treneren har full tillit.

Jeg er enig med deg, jeg hater når folk på laget prater om at vi er så forbanna gode og altfor gode til å rykke ned. Det er bullshit. De burde heller brette opp ermene og vinne fotballkamper. Poengene kommer ikke av seg selv hvis det er det de tror.

Hvor får dem det i fra,at vi er for gode til å rykke ned? På dem 9 siste kampene har vi 1 seier,og den kom mot særp. 2 uavgjorte hjemme mot strømsgodset og sogndal.Sif et  av norges dårligeste bortelag,og sogndal hva f... er det?Resten tap!Ja vi er jaggu goe.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 okt 11, 20:57

jeg håper heller at supportere snart gir faen i sarp08 prat og koser seg over at dem har rykket ned...... Vi er så dypt ned i nedrykk... FAEN STÅ OPP og dri i sarp08 sier jeg...

en annen ting er det plankehaugen driver med boikott av VIF-FFK Mandag 31.10

 

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 17 okt 11, 21:07
Endret: 17 okt 11, 21:08
Endret av: Plankekæll

Opprinnelig postet av Haarek

På dem 9 siste kampene har vi 1 seier,og den kom mot særp. 2 uavgjorte hjemme mot strømsgodset og sogndal.Sif et  av norges dårligeste bortelag,og sogndal hva f... er det?Resten tap!Ja vi er jaggu goe.

Ja, akkurat.

Hvis spillerne/trenerne ikke klarer å innse at vi er et forbanna bånnlag må de gå i seg selv. Våkne opp før det er for sent. Start har skjønt det, de blir skumle fremover. Sarpsborg 08 har ikke skjønt det, de driter i om de rykker ned.

Jeg er jævlig nervøs nå. Vi skal ha bortekamper mot RBK og VIF nå, og det blir to klare tap etter alle solemerker. Vinner Start en av de to neste går de forbi oss med seier mot oss i Fredrikstad.

Kjære hele FFK - våkn opp og kjemp som helter i de siste fem kampene! Så får det gå som det går.

Og ja - gratulerer til Plankehaugen som boikotter Vålerenga-kampen. Det hjelper også veldig.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 17 okt 11, 21:09

Opprinnelig postet av Plankekæll

Vinner Start en av de to neste går de forbi oss med seier mot oss i Fredrikstad.

 

Start har bare én kamp før vi skal møte dem (Odd hjemme).

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 10 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f