Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugens boikott av VIF-FFK Mandag 31.10

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 20 okt 11, 18:32
Endret: 20 okt 11, 18:32
Endret av: Willy René

Opprinnelig postet av Arte et labore

Så kan man holde kjeft en hel kamp, uansett scoring eller idiotdommere. Da hadde det i hvert fall blitt merkbart. Eventuelt kjøpt billett, men ikke møtt opp. Tomme tribuner, men klubbene hadde fått pengene sine for det.

Meget uenig. Dette forslaget er ikke noe bedre enn andre teite forslag, unnskyld uttrykket.

Man støtter ikke laget ved å kjøpe billett og ikke å møte opp.

Jeg møter opp og gir mitt og håper det bidrar til at spillerne gir sitt.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 20 okt 11, 18:46

Opprinnelig postet av matcha

Opprinnelig postet av keiko99

Værste jeg vet er folk som  lyver og du er en av dem.. jeg har vitner på at jeg ikke gjør det så du bør faen meg ta deg sammen

Jævlig fin link til deg



Jeg har en del vitner til att du prøver på det en gang i mellom, du klarer jo ikke å holde kjeft!

Hmmm....

Opplysende og informative innlegg....

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 okt 11, 19:56

Opprinnelig postet av matcha:Jeg har en del vitner til att du prøver på det en gang i mellom, du klarer jo ikke å holde kjeft!

 

Da krever jeg at du kommer frem med navn så skal jeg legge ut mine  vitner... du er så jævlig på tynn is..

en av mine vinter er prest 

 

 

 

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 20 okt 11, 20:02

Opprinnelig postet av keiko99

Opprinnelig postet av matcha:Jeg har en del vitner til att du prøver på det en gang i mellom, du klarer jo ikke å holde kjeft!

 

Da krever jeg at du kommer frem med navn så skal jeg legge ut mine  vitner... du er så jævlig på tynn is..

en av mine vinter er prest 

 

 

 

Ta dette på PM i stedet ... uinteressant for ALLE oss andre !!!!

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 20 okt 11, 20:10

Opprinnelig postet av Willy René
Meget uenig. Dette forslaget er ikke noe bedre enn andre teite forslag, unnskyld uttrykket.

Man støtter ikke laget ved å kjøpe billett og ikke å møte opp.

Jeg møter opp og gir mitt og håper det bidrar til at spillerne gir sitt.

Nevnte ikke laget, men klubben. Klubben får sitt i form av samme inntekter ved betalte tomme tribuner. Dette forslaget forutsetter selvsagt at laget ikke er avhengig av poeng i siste runde.

Det ble nevnt av andre lengre opp i tråden at timinuttersprotestene ble lagt merke til. Jeg spurte da hvem, men har ikke fått noen svar. Så jeg spør igjen: Hvem er det som har gitt inntrykk av at disse protestene igjennom sesongen har hatt noe som helst gjennomslag? For om denne formen for protest ikke får gjennomslagskraft (noe jeg ikke tror den gjør), så får man finne andre løsninger, for saken det kjempes for er jo god.


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 20 okt 11, 20:18

Tingen er slik,

ALLE kjenner til kampanjen "fotball skal spilles i helgen".

Det som skjer nå er at media IKKE gir det oppmerksomhet og derfor "merkes" det ikke i så stor grad

som vist det ville blitt blåst opp i alle aviser og sportsendinger.

Hadde denne kampanjen blitt frontet via tv og media ville denne saken hatt helt andre store konsekvenser.

Nå er det bare en musefis i det store intet !!!

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 20 okt 11, 20:25

skjønner tanken med boikott. men timinga fungerer ikke helt for min del. kan ikke boikotte nå som vi ligger på grensen til å rykke ned. hadde vi lagt midt på tabellen å ikke hatt noe å spille for så hadde jeg skjønt det. men ikke nå.

syns heller det hadde vært bedre å fått noen investorer til å sponse gratis busstur for alle. fått med så mange som mulig innover til denne kampen for å hjelpe guttane i motgang. trur det fort kan stå mellom oss og sogndal i nedrykksdrama. start har funnet formen, jeg trur desverre de kommer til å ta oss igjen.


GoFFK

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 06
Innlegg: 105

Lagt til: 20 okt 11, 20:38

Neste slagord blir vel: "Fotball skal spilles i Adecco!"

Dette er ikke ment som noe sleivspark til noen her, er bare så inderlig nervøs for hva som kan skje....

Ellers er det jo noen som ikke har så lett for å gå på kamp i helgene. Personlig liker jeg godt både mandag og midtuke kamper, men jeg har ellers respekt for dere som reiser land og strand rundt for å støtte laget. Er det ikke på tide å reise på bortekamp nå for å støtte laget?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 okt 11, 09:57

Ja hva nå plankehaugen ????

til og med jan Rafn støtter ikke dere

 

Opprinnelig postet av Jan Rafn
La boikott være boikott. Det er nå vi trenger støtte. De som ønsker Tippeligaspill i 2012 må kjenne sin besøkelsestid nå. Jeg tar opp hansken og kaster den i din retning. Men betingelsen er at det i utfordringen ligger et "krav" om oppbacking av laget 100 %.

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 26 okt 11, 10:27

Opprinnelig postet av Plankekæll

I gode og onde dager, skal vi trofast møte opp.....

Nei vent, ikke på mandager. Foot in mouth

Igjen - jeg drar frem det jeg skrev den 18. oktober.

Jeg er helt enig med Jan Rafn. Godt skrevet!


egkrist

Knøttespiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 64

Lagt til: 26 okt 11, 21:42

Er det mandagskamper i adeccoligaen? Plankehaugen, supporterklubb? Skjerp dere!


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 26 okt 11, 22:14

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/4456/372/ FFK setter opp buss.

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 okt 11, 22:19

jeg er flau over at klubben må gjøre noe som supporter klubben burde ha gjort..

 

til styret i plankehaugen: finn dere en annen klubb og støtt...

jeg er meldem i plankehuagen, men tar avstand fra det styret driver med....jeg vil ikke at klubben skal rykke ned derfor møter jeg opp, men vil holde 10 min stillhet  som en aksjon

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 26 okt 11, 22:27

det er kanskje enklere om du melder deg ut keiko ... siden det er så flaut å tragisk for deg

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 26 okt 11, 22:37


Det tragiske er at PH og Supras har bestemt seg for en boikott uten å diskutere det med det vanlige medlem. Dette er noen få "kloke" hoders verk. Jeg reiser fra jobben i Særp ca kl1515 på mandag. Hvis noen vil sitte på har jeg plass til 3. Send PM. Laget trenger alle sine supportere NÅ!

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


MillwallAway

Bedriftsspiller

Ble medlem: 29 des 05
Innlegg: 21

Lagt til: 26 okt 11, 23:42

Jeg er helt enig men det er jo ikke første gangen jeg er flau over hva styret i PH finner på å gjøre. Det hele er veldig enkelt, vi som støttespillere for laget får støtte laget. Nå trenger laget deg.

Det er merkelig at en fotball supporter ikke kan finne på bedre tiltak enn å boikotte eget lag i en særdeles viktig kamp på grunnlag av en diskusjon om mandagskamper. Finn på noe bedre, noe som kanskje tilogmed hjelper..

Kanskje alle andre tror at flisa kan gjøre jobben deres og løfte laget?

Gleder meg til å se de ekte supporterne i Oslo på mandag!

---------------------------

Det er ikke sport uten offside!


Ramp

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 07
Innlegg: 161

Lagt til: 27 okt 11, 00:46

Opprinnelig postet av Arte et labore

Det ble nevnt av andre lengre opp i tråden at timinuttersprotestene ble lagt merke til. Jeg spurte da hvem, men har ikke fått noen svar. Så jeg spør igjen: Hvem er det som har gitt inntrykk av at disse protestene igjennom sesongen har hatt noe som helst gjennomslag? For om denne formen for protest ikke får gjennomslagskraft (noe jeg ikke tror den gjør), så får man finne andre løsninger, for saken det kjempes for er jo god.

Tilbakemeldingene fra NSA, som jevnlig har møter med representanter fra NTF og NFF, er at aksjonene har blitt lagt merke til "langt oppe i systemet", så kan du tolke det som du vil.

Opprinnelig postet av Morgaine


Det tragiske er at PH og Supras har bestemt seg for en boikott uten å diskutere det med det vanlige medlem. Dette er noen få "kloke" hoders verk. Jeg reiser fra jobben i Særp ca kl1515 på mandag. Hvis noen vil sitte på har jeg plass til 3. Send PM. Laget trenger alle sine supportere NÅ!

Supras trenger ikke akkurat å svare for andre. Når det gjelder PH er Styret i henhold til vedtektene besluttende organ, og kan følgelig ta avgjørelser uten at det må tas opp med medlemmene.

Opprinnelig postet av MillwallAway


Gleder meg til å se de ekte supporterne i Oslo på mandag!

Haha. Herlig. Hva en "ekte" supporter er tror jeg vi kan debattere til verdens ende, uten at folk ville komme til enighet.

---------------------------

Supras Fredrikstad

-Millions are paid for pair of feet
Football became the Wall Street
Mot den moderne fotballen!


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 27 okt 11, 08:16


"Supras trenger ikke akkurat å svare for andre. Når det gjelder PH er Styret i henhold til vedtektene besluttende organ, og kan følgelig ta avgjørelser uten at det må tas opp med medlemmene."

Supras er vel en såpass oversiktelig gjeng at de har snakka med hverandre. Formelt korrekt at PH-styret kan ta sånne beslutninger. MEN skal man bestemme seg for slike drastiske ting er det viktig å ha ført en diskusjon med medlemmene sine slik at man har god ryggdekning og støtte på grunnplanet. Det har ikke skjedd nå. Mange vanlige medlemmer synes at dette er en dustete beslutning og svekker derfor PH-styret ovenfor vanlige  medlemmer.

Skulle en slik boikott hatt noe for seg burde både hjemme- og bortesupportere holdt seg borte fra kampen. Og ikke sett den på tv. At bortesupporterne holder seg hjemme skader bare eget lag. Og det er lov til å ombestemme seg nå som alle kan se at det FFK trenger mest nå er at vi stiller opp og støtter dem. Fornuft er det noe som heter.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 27 okt 11, 17:22
Endret: 27 okt 11, 17:26
Endret av: hedvalen


Du har helt riktig Morgaine . Supras er en oversiktlig å ryddig gjeng der samtlige medlemmer stiller seg bak aksjonen fotball skal spilles i helgene. Ikke hadde vi klart å stille egen buss mot Vålerenga heller. Vi hadde uansett blitt veldig få på Ulevåll. De fleste av oss går nemlig på skole eller jobber.

Syns det er synd at klubben ikke forstår frustrasjonen til de ivrigste . Nå er det påtide at klubben gir supporterne en støtteerklæring.

---------------------------

Dont worry, be happy!!! :D


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 27 okt 11, 22:05

Opprinnelig postet av hedvalen


Du har helt riktig Morgaine . Supras er en oversiktlig å ryddig gjeng der samtlige medlemmer stiller seg bak aksjonen fotball skal spilles i helgene. Ikke hadde vi klart å stille egen buss mot Vålerenga heller. Vi hadde uansett blitt veldig få på Ulevåll. De fleste av oss går nemlig på skole eller jobber.

Syns det er synd at klubben ikke forstår frustrasjonen til de ivrigste . Nå er det påtide at klubben gir supporterne en støtteerklæring.

Vel, nå jobber jeg også og er nødt til å være på jobb kl 7. Men det går bra når det ikke er lenger enn inn til Oslo. Jeg er ikke uenig i at fotball skal spilles i helga. Alltid vanskelig når de bestemmer seg for hvilke kamper som skal spilles når bare en uke eller tre i forkant. Nå har de fått med seg den problemstillingen i Norsk toppfotball (eller hva de heter de som styrer med dette). Er å håpe at det blir litt mer forutsigbart neste sesong.

Klubbene kommer ikke til å gi supporterne noen massiv støtte i dette. De er altfor økonomisk avhengig av de pengene som tv-avtalen gir.

Det jeg er uenig i er denne konkrete boikotten. Som etter min mening bare går utover FFK. Se tidligere innlegg. Det er lov å ta til vettet og gjøre om denne beslutningen og støtte laget nå som de trenger oss som mest.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24