Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / ønsker vinter 2011/2012

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 54 1

Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 sep 11, 21:15

Kjørte forbi en FFK-Peugeot som kjørte av Ringvei 3 i retning mot Gardermoen i dag. Den nye spilleren som skal på prøve som ble hentet kanskje? :)


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 12 sep 11, 23:47

Opprinnelig postet av Arte et labore

Kjørte forbi en FFK-Peugeot som kjørte av Ringvei 3 i retning mot Gardermoen i dag. Den nye spilleren som skal på prøve som ble hentet kanskje? :)

Bertel O Steen i Fredrikstad lanserte for noen få år siden en Peugeot 207 FFK-line. Kunne fåes i rød eller hvit. Og disse har FFK vimpel. Det ble solgt en del av disse i Fredrikstad. Så det er ikke sikkert det er noen i FFK-systemet som kjørte den bilen du så... Kan være tanta mi som skulle til syden  Cool


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 13 sep 11, 12:10


Hehe.. Nice.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 sep 11, 14:22

Her ser senegalesiske Mohamed «Momo» Gueye (17) på drakten han håper å ikle seg neste sesong.

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 20 nov 11, 12:39

Opprinnelig postet av keiko99

Her ser senegalesiske Mohamed «Momo» Gueye (17) på drakten han håper å ikle seg neste sesong.

Mannen som hentet Diouf X 2 og Thioune til Norge skryter av Momo på sin egen blogg. Spilleren har også imponert  trenerapparatet i FFK.

En varslet suksess

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 20 nov 11, 13:06

Spennende dette. Men Thorstensen var også agenten som solgte inn Kouadio og Fofana til FFK, uten at det (av ulike årsaker) ble noen suksess. Da er det nok enklere å reklamere med at han også har hentet Diouf og Thioune, ja.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 20 nov 11, 13:11

Han er vel ikke agent?

Trodde han var speider jeg...

Nå er det vel sånn at alle speidere mislykkes en gang i blant også. La oss bare håpe denne spilleren er så god som alle sier. Og litt mindre uspiselig enn Nani.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 20 nov 11, 13:20

Opprinnelig postet av Plankekæll

Han er vel ikke agent?

Trodde han var speider jeg...

Nå er det vel sånn at alle speidere mislykkes en gang i blant også. La oss bare håpe denne spilleren er så god som alle sier. Og litt mindre uspiselig enn Nani.

Jeg skrev feil. Det stemmer at han er speider, ikke agent. Omtaler seg selv ofte som "arkitekt".


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 21 nov 11, 21:18

Rykter er så mangt, og jeg har alltid saltet lett tilgjengelig når jeg hører et nytt. I dag hørte jeg dog et rykte om at Brenne er ventet å vende tilbake til FFK neste sesong. Jeg kjenner ikke til kontraktlengden hans i Odd, men er noe skeptisk til at dette stemmer. Andre som har hørt lignende?

---------------------------

Vi har igjen mistet Tippekampen med Arne Scheie! =(
Fortsatt god bedring Dagfinn.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 21 nov 11, 21:24

Opprinnelig postet av Scout

Rykter er så mangt, og jeg har alltid saltet lett tilgjengelig når jeg hører et nytt. I dag hørte jeg dog et rykte om at Brenne er ventet å vende tilbake til FFK neste sesong. Jeg kjenner ikke til kontraktlengden hans i Odd, men er noe skeptisk til at dette stemmer. Andre som har hørt lignende?

Hvis det ryktet stemmer så skal jeg juble helt til sesongstart 2012Sealed

 

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 nov 11, 21:43

han skrev vel ny kontakt mener jeg med odd...

Det er mange bra ledige spillere i stabæk fortiden

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 21 nov 11, 23:16

Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 sep 11, 16:09

Opprinnelig postet av aavdst
Bertel O Steen i Fredrikstad lanserte for noen få år siden en Peugeot 207 FFK-line. Kunne fåes i rød eller hvit. Og disse har FFK vimpel. Det ble solgt en del av disse i Fredrikstad. Så det er ikke sikkert det er noen i FFK-systemet som kjørte den bilen du så... Kan være tanta mi som skulle til syden

Den var større enn 207 den jeg så, og betydelig mer FFK-ifisert enn farge og vimpel :o) Var muligens Momo som Keiko refererer til her som ankom :)


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Gladmann

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 des 06
Innlegg: 15

Lagt til: 25 sep 11, 22:01

Gashi på vei 'hjem'

http://www.expressen.se/sport/1.2571391/har-ar-stjarnorna-som-kan-lamna-guldlaget

---------------------------

FFK FOR ALLTID


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 25 sep 11, 22:11

Hadde sikkert vært spennende det, men med vår fantastiske økonomi klarer jeg liksom ikke helt å se det skjer.

Da må i tilfelle Gashi være villig å godta en årslønn på 700.000 - 800.000,- slik jeg ser det. Han har garantert dobbelt så høy lønn i dag, og hadde vel tredobbel lønn i FFK da han var her ut 2009-sesongen.

Men en midtbane med Jabbie, Ramberg, Hussain og Gashi neste år ville vært bra. Fire gode spillere som kan kjempe om de to sentrale plassene på laget.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 sep 11, 22:14

jeg føler meg sikker på at Gashi vil dette og vil gi 100 % for FFK--

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 25 sep 11, 22:17

Tvilsomt om Gashi har lyst til å spille Adecco-fotball! Wink


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 25 sep 11, 22:18

Opprinnelig postet av solano2

Tvilsomt om Gashi har lyst til å spille Adecco-fotball! Wink

Skal han til Sarpsborg 08?



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 54 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f