Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / ønsker vinter 2011/2012

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 50 8

Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 06 nov 11, 01:06

Noen spillere som vi kan hente fra start? det er vist en del spillere på Free tranfer Laughing


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 06 nov 11, 01:12

Opprinnelig postet av Plankehue

Noen spillere som vi kan hente fra start? det er vist en del spillere på Free tranfer Laughing

Spillere jeg kunne tenkt meg er:

Christer Kleiven.

Sånn, ferdig med det.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 06 nov 11, 01:15

Hvor dyrt blir det å hente Landgren og Keene på permanent basis?

Noen som vet?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 nov 11, 01:19

slik jeg forsto aune da han snakket om keene så skrev han en ny kontakt med sin klubb i sommer og vi skulle bare ha han her på lån, men la oss håpe ting kan snu

Landgren: der er dem i samtaler med udinesse og Landgren.  Landgren er veldig posetiv til og spille i FFK

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 06 nov 11, 01:39

Opprinnelig postet av Plankehue

Noen spillere som vi kan hente fra start? det er vist en del spillere på Free tranfer Laughing

Leste at de satt igjen med kun 14 som hadde kontrakt... er ikke sikker på hvem


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 nov 11, 08:29


FFK er vist interessert i Kleiven og toppscoren til Sandnes Ulf


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 nov 11, 08:30
Endret: 06 nov 11, 08:31
Endret av: Patrioten

FFK er vist interessert i Kleiven og toppscoren til Sandnes Ulf

FFK ønsker seg forrøvrig to etablerte spillere,ikke så rart med alle de unge spillerne vi har


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 06 nov 11, 08:43

Opprinnelig postet av Patrioten


FFK er vist interessert i Kleiven og toppscoren til Sandnes Ulf

Kilde? eller er det noe du har hørt ???

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 nov 11, 09:04

Angående Kleiven leste jeg det et, eller annet sted på nettet i går, men det var selvsagt i konkurranse med flere klubber

Når det gjelder toppscoreren er noe jeg har hørt fra annen som er troverdig kilde

Han nevnte også at det kunne skje noe fra sarpingene


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 06 nov 11, 11:59

Morten Eriksen eller Kamal Saaliti? Håper eventuelt på førstnevnte, en klok spiller med bra finishing. Om han tar TL nivået gjenstår å se...Hvis Ramberg tar et nytt år, og Jabbie og Landgren fortsetter ønsker jeg heller spillere i andre posisjoner. Hva med Espen Børufsen? Alltid hatt sansen for ham, meg god innleggsfot, rask, ung (88 modell) og spilt fast i TL i 4-5år allerede. Årets FFK har virkelig savnet Valencia og hans gode fot...

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 06 nov 11, 12:02

Forøvrig tror jeg Start vil gå rett opp igjen om de beholder dagens stall. Særp vil kjempe i toppen, men ikke en favoritt til opprykk..

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 06 nov 11, 12:02

Opprinnelig postet av bateman

Hva med Espen Børufsen? Alltid hatt sansen for ham, meg god innleggsfot, rask, ung (88 modell) og spilt fast i TL i 4-5år allerede. Årets FFK har virkelig savnet Valencia og hans gode fot...

Børufsen jobber bra, og skaper mye med innsatsen sin. Personlig synes jeg ikke han passer i vår tekniske tropp, men samtidig trenger vi mer punch i laget også, da det til tider kan virke litt veikt.


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 06 nov 11, 22:07
Endret: 06 nov 11, 23:27
Endret av: Plankehue

Opprinnelig postet av Patrioten

Angående Kleiven leste jeg det et, eller annet sted på nettet i går, men det var selvsagt i konkurranse med flere klubber

Når det gjelder toppscoreren er noe jeg har hørt fra annen som er troverdig kilde

Han nevnte også at det kunne skje noe fra sarpingene

hvem kunne vi ha trengt fra særp? Klomsås? mr harsjborg? Weik? hvis det var spisser han tenkte på , så sier jeg nei takk til alle sammen. Og kommer Klomsås på banen igjen for FFK, så kommer jeg rett og slett til å slutte å gå på kamp.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 06 nov 11, 22:18

Joackim Jørgensen og Magnar Ødegaard er de eneste jeg ønsker meg fra 08.


sarpen

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 136

Lagt til: 07 nov 11, 20:05

Opprinnelig postet av solano2

Joackim Jørgensen og Magnar Ødegaard er de eneste jeg ønsker meg fra 08.

 

Det er vel de som er aktuelle ja, men både Brann, Viking og Enga, samt to svenske elite klubber vurderer Joackim.

Tror neppe efefkå er i førersetet hverken økonomisk eller etter spillerens ønske.

Dersom mine kilder stemmer har det vært diskutert å bytte spillere mellom 08 og efefkå. Simen Rafn har vært nevnt som en aktuell spiller i blått.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 08 nov 11, 08:11

Opprinnelig postet av sarpen

Opprinnelig postet av solano2

Joackim Jørgensen og Magnar Ødegaard er de eneste jeg ønsker meg fra 08.

 

Det er vel de som er aktuelle ja, men både Brann, Viking og Enga, samt to svenske elite klubber vurderer Joackim.

Tror neppe efefkå er i førersetet hverken økonomisk eller etter spillerens ønske.

Dersom mine kilder stemmer har det vært diskutert å bytte spillere mellom 08 og efefkå. Simen Rafn har vært nevnt som en aktuell spiller i blått.

 

Simen i SARP neste år,tror jeg ville vært bra for han....Simen har ikke hatt noen heldig sesong,desverre ser det ut til at  den horrible taklinga i Moss ,har hemmet han mere enn vi aner. Jeg håper han ikke har mere plager,og en sesong med spilletid i Adeco kan være meget bra for Simen----synes det er bra hvis FFK/sarp kan samarbeide på denne måten.


Bærra

Juniorspiller
Ble medlem: 15 aug 08
Innlegg: 116

Lagt til: 08 nov 11, 08:54
Endret: 08 nov 11, 08:56
Endret av: Bærra


Der tror jeg du tar feil. I følge personer som følger laget er intrigene der, gruppering blant spillere, mangel for respekt av trener stor og integreringer av nye unge spillere helt bak mål. Dette kan være noe av årsakene til den dårlige høstsesongen.

Som svar til Bateman om humør i troppen.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 08 nov 11, 09:45

Terje Høili er ute i dagens FB og klager på at FFK ikke solgte Borges før sesongstart til Enga.

Kan ikke den mannen være så snill å holde kjeft? Er det du eller det sportslige apparatet til FFK som skal vurdere dette? Selv om Borges har hatt mange dårlige kamper denne sesongen så tviler jeg sterkt på om vi hadde klart plassen hvis vi hadde solgt han 2(?) dager før overgangsvinduet stengte.

Nei, legg ned hele spillerinvest sier jeg! De må slutte å tro at de skal diktere hvilke spillere som skal hentes og hvilke spillere som skal selges når de ønsker det.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 08 nov 11, 09:54


Veldig enkelt av Høili å si det nå. Dem snakket ikke så høyt om det når det sto på og var ett alternativ. Nå har vi reddet plassen og Borges har ikke prestert som forventet og noe skal en ha å skylde på at man ikke gidder sponse med spillere lenger. Selvom Borges ikke har vært på sitt beste tror jeg ganske sikkert vi hadde rykket ned uten ham og det hadde kostet mer enn 7 mill. Hussain nevnte vel noe om hvor inspirerende og lærerikt det var å spille sammen med spillere som Tarik og Borges i nettavisen, og der har vi noe av svaret på det...



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 50 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24