Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / ønsker vinter 2011/2012

Flat Trådet Nøstet
Side 44 av 50 44

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 07 mar 12, 15:13

Synes Tarik viser en utrolig fin holdning. Må bare beundre han for hans innstiling og kjærlighet til klubben !!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 07 mar 12, 15:18

Er Even Juliussen fortsatt trener for junior laget? Har vært stille om han på en god stund nå så jeg bare lurer på om han fortsatt er i ffk?

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 mar 12, 15:23

Opprinnelig postet av Kai Roger

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3351353.ece LaughingLaughing

au da kai roger.. husker amin sa: jeg er ffk spiller Wink

jaja jeg for håpe at han blir da Laughing

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 07 mar 12, 15:28

Opprinnelig postet av keiko99

Opprinnelig postet av Kai Roger

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3351353.ece LaughingLaughing

au da kai roger.. husker amin sa: jeg er ffk spiller Wink

jaja jeg for håpe at han blir da Laughing

Litt forskjell her da, Amin sa det vel før budet ble akseptert av FFK. Tarik har jo faktisk avslått en overgang etter at FFK takket ja.

Men regner med at Tarik forsvinner til kontinetet til sommeren hvis han fortsetter å gjøre det like bra

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 mar 12, 15:38

vet det.. var en spøk til kai roger Smile

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 07 mar 12, 16:17

Davy watne kan holde kjeften sin !!!

http://www.sognavis.no/lokal_sport/article5958829.ece

 

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 07 mar 12, 16:28


Jeg forstår ikke hva Watne mener siden vi har snakker om en spiller på utgående kontrakt som har sagt at han ikke ønsker ny


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 07 mar 12, 16:57

Håper virkelig at Ole Jørgen Halvorsen kommer til FFK! Meget spennende spiller! Hvem kan evt være aktuell å kjøpe inn på venstre back?

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 07 mar 12, 16:59
Endret: 07 mar 12, 17:00
Endret av: Plankekæll

Nå er Davy Wathne ansatt av TV2 for å mene ting om Tippeligaen da, så når han får et spørsmål ang Halvorsen må han jo svare det han mener.

Skjønner ikke problemet.

Det blir vel et spørsmål for Sogndal om hva som er best for klubben da. Det blir jo en ganske identisk situasjon som Borges-situasjonen i fjor. Borges var FFKs viktigste spiller på utgående kontrakt. Vi valgte å beholde han for å ha større mulighet til å beholde plasse i TL. Det samme dilemmaet har de i Sogndal nå.

Jeg håper virkelig han velger FFK. Halvorsen er vel den norske spilleren jeg ønsker meg aller mest. Han må gjerne ta med seg en viss Per Egil Flo til Fredrikstad også.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 07 mar 12, 19:23

Opprinnelig postet av keiko99

vet det.. var en spøk til kai roger Smile

 

Wink


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 07 mar 12, 19:39

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Troppen skriker etter spillere, ikke rutine.

Enig.

Har alltid hevdet at "rutine" er den mest overvurderte egenskapen - spesielt siden mange drar en parallell til alder.

Det hele er et spørsmål om kvalitet; enten er man en god spiller, eller så er man ikke.

Og det er først og fremst gode spillere man trenger - ikke rutine.

Så du mener at det ikke er noe i det at de rutinerte spillerne kan tilføre laget noe i form av sin erfaring? Som feks når Scholes gjør comeback på Utd, så hadde det vært akkurat like bra om de hadde fått inn en på 19 med de samme ferdighetene?


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 07 mar 12, 19:48

Det er jo lov å lese det han skriver da! Nå snakker vi jo også totalen her da! På hele laget! Ikke enkeltspillere.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 07 mar 12, 20:03

Opprinnelig postet av TheDude

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Troppen skriker etter spillere, ikke rutine.

Enig.

Har alltid hevdet at "rutine" er den mest overvurderte egenskapen - spesielt siden mange drar en parallell til alder.

Det hele er et spørsmål om kvalitet; enten er man en god spiller, eller så er man ikke.

Og det er først og fremst gode spillere man trenger - ikke rutine.

Så du mener at det ikke er noe i det at de rutinerte spillerne kan tilføre laget noe i form av sin erfaring? Som feks når Scholes gjør comeback på Utd, så hadde det vært akkurat like bra om de hadde fått inn en på 19 med de samme ferdighetene?

Rutine er en ballast. Akkurat som god teknikk, hurtighet og styrke. Det avgjørende er totalen hvor god spilleren er. Laget har ikke noe skrikende behov for rutinerte spillere. Som sagt Knudsen, Ramberg, Holm, Horn, Tarik, Vidar dekker vel den biten godt...


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 07 mar 12, 20:06


Ja, og jeg mener at et lag totalt sett blir bedre når man har en balanse mellom unge lovende og noen mer rutinerte spillere. Scholes var kun ett eksempel jeg nevnte, kunne godt ha nevnt mange til i samme kategori, på hvilken måte mener du at jeg ikke leser det han skriver?


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 07 mar 12, 20:11


En ting er rutine en annen er en spiss på 38 år som ble løst fra kontrakten i Viking når vi sårt trenger en venstre back. Jeg synes det er vanskelig å forstå motivasjonen hans for å komme til en ny by for en ettårskontrakt hvis denne ikke inneholder svært god lønn.

Men jeg vil igjen understrenke at jeg synes det er helt fantastisk hvis vi får Halvorsen og at de som eventuellt bidrar til det fortjener stor takknemmelighet fra alle som er glade i FFK.


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 07 mar 12, 20:13

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av TheDude

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Troppen skriker etter spillere, ikke rutine.

Enig.

Har alltid hevdet at "rutine" er den mest overvurderte egenskapen - spesielt siden mange drar en parallell til alder.

Det hele er et spørsmål om kvalitet; enten er man en god spiller, eller så er man ikke.

Og det er først og fremst gode spillere man trenger - ikke rutine.

Så du mener at det ikke er noe i det at de rutinerte spillerne kan tilføre laget noe i form av sin erfaring? Som feks når Scholes gjør comeback på Utd, så hadde det vært akkurat like bra om de hadde fått inn en på 19 med de samme ferdighetene?

Rutine er en ballast. Akkurat som god teknikk, hurtighet og styrke. Det avgjørende er totalen hvor god spilleren er. Laget har ikke noe skrikende behov for rutinerte spillere. Som sagt Knudsen, Ramberg, Holm, Horn, Tarik, Vidar dekker vel den biten godt...

Jeg sier heller ikke at FFK har noe skrikende behov for flere rutinerte spillere, mange bra eksempler du nevner. Var vel mer at jeg reagerte på Holters ser ut til å mene at rutine er uten betydning.

Når det sagt og avsporing allerede er skjedd så tror sikkert at Sæternes kunne gjort en brukbar jobb i kommende sesong, FFK har desverre ikke muligheten til å handle på øverste hylle akkurat..


Lunde

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 jan 12
Innlegg: 8

Lagt til: 07 mar 12, 22:41


Så noen rykter på forumet forleden om at Borges mistrives i Stockholm. Var det tatt fullstendig ut av luften eller er det noe hold i det ? Noen som har hørt noe mer rundt dette ?

Innbiller meg ikke at han kommer tilbake hit altså, men bare lurte på hvordan det står til med ham der borte

---------------------------

Lunde


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 08 mar 12, 09:30

Nå går vi inn i de mest spenende ukene på mange år-når det gjelder antall spllere i troppen (vi trenger 20 for å få lisens) .

Jeg ser til min forundring at f-b.no ikke har noenting på sine sider om spillere som kan være på vei inn,eller......jo...en liten notis om at 'kanskje' Ole Jørgen Halvorsen kom.

Prøver å tolke dette her...og er kommet fram til at f-b er med på å 'gå stille i dørene' til alt er klart,istedenfor å 'hause' opp signeringer,rykter osv.

Når alt kommer til alt er det nok meg selv,som er sykt spent,på hva som skjer,og hvilket lag/tropp vi kan ha iår. Sikker på at du også er spentWink


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 08 mar 12, 09:41


Jeg er veldig spent, men vi må være realistiske. Hvis vi får erstattet Askar og Thomassen noenlunde og ellers fyller på med noen unggutter bli jeg fornøyd. Viktig at økonomien holdes under kontroll.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 08 mar 12, 11:17
Endret: 08 mar 12, 11:19
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av TheDude

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Troppen skriker etter spillere, ikke rutine.

Enig.

Har alltid hevdet at "rutine" er den mest overvurderte egenskapen - spesielt siden mange drar en parallell til alder.

Det hele er et spørsmål om kvalitet; enten er man en god spiller, eller så er man ikke.

Og det er først og fremst gode spillere man trenger - ikke rutine.

Så du mener at det ikke er noe i det at de rutinerte spillerne kan tilføre laget noe i form av sin erfaring? Som feks når Scholes gjør comeback på Utd, så hadde det vært akkurat like bra om de hadde fått inn en på 19 med de samme ferdighetene?

Opprinnelig postet av TheDude

Jeg sier heller ikke at FFK har noe skrikende behov for flere rutinerte spillere, mange bra eksempler du nevner. Var vel mer at jeg reagerte på Holters ser ut til å mene at rutine er uten betydning.

Jeg sa ikke at det var helt uten betydning; jeg sa at det var den mest overvurderte egenskapen. Det er først og fremst et spørsmål om kvalitet; du kan være ung og god.

Hovedårsaken til at Giggs og Scholes fortsatt gjør det fortsat bra for United er at de er gode spillere - ikke fordi de er så rutinerte.

Eller for å si det på en annen måte: Begge to var mye bedre spillere for ti år siden - til tross for at de er ufattelig mye mer rutinerte per i dag.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter



Flat Trådet Nøstet
Side 44 av 50 44

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24