Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / ønsker vinter 2011/2012

Flat Trådet Nøstet
Side 38 av 50 38

Bærra

Juniorspiller
Ble medlem: 15 aug 08
Innlegg: 116

Lagt til: 27 feb 12, 22:42

Kall meg gjerne negativ, men sitter med en dårlig følelse akkurat nå. Hvis dette gikk veien, hvorfor ikke slippe nyheten i dag slik at supportere og spillere fikk beskjeden så fort som overhodet mulig?!?


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 27 feb 12, 22:46

Fordi de forhåpentligvis ønsker å gjøre det på en ordentlig måte denne gangen, og ikke enda flere korte, ubrukelige pressemeldinger hvor vi ikke får info overhodet.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 27 feb 12, 22:48

Opprinnelig postet av kjell-H

FRISTES AV FREDRIKSTAD: Ole Jørgen Halvorsen.

http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/sogndalhalvorsen-fristes-av-fredrikstad-3719328.html

 

Sitat: – Hjem til Sarpsborg 08 var det egentlig aldri aktuelt å dra. Stemningen er en helt annen i Fredrikstad. Det er en fotballby på linje med Bergen, Trondheim og Stavanger. 

Sitat Slutt.. ;)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 28 feb 12, 00:33

Opprinnelig postet av Plankekæll

Jeg har en god magefølelse på at Værste slokker sitt eget FFK-bål i morgen, noe som gjør at FFK mest sannsynlig kan hente inn et par nye spillere.

Føler meg sikker på at Ole Jørgen Halvorsen blir Amin Askars erstatter.

Uansett blir det spennende!

Og da kanskje Trond Erik Bertelsen tilbake til FFK, for å avslutte karrieren, på venstre-backen?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 28 feb 12, 00:37

Hadde ikke gjort noe det heller.

Klart svakere enn Thomassen, men siden vi ikke har venstreback er han velkommen.

Han fyller 28 år i år, noe som får meg til å tenke at tida går fort. Han kom jo som 20-åring til FFK i 2004.


Fossekællen:)

Knøttespiller
Ble medlem: 08 des 10
Innlegg: 59

Lagt til: 28 feb 12, 08:59

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Opprinnelig postet av kjell-H

FRISTES AV FREDRIKSTAD: Ole Jørgen Halvorsen.

http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/sogndalhalvorsen-fristes-av-fredrikstad-3719328.html

 

Sitat: – Hjem til Sarpsborg 08 var det egentlig aldri aktuelt å dra. Stemningen er en helt annen i Fredrikstad. Det er en fotballby på linje med Bergen, Trondheim og Stavanger. 

Sitat Slutt.. ;)

Jeg skjønner at dere har behov for og klamre dere til halmstrå sånn som det er hos dere om dagen men dette må vel være den latterligste saken jeg har lest i FB siden saken før lokalderbyet i 2009. Når nøden er stor spiser fanden fluer Wink

Enhver noenlunde oppegående person skjønner at dette er tatt fullstendig ut av sammenhengen og "omdiktet" som det så fint heter. Tviler sterkt på at dette kom fra Ole Jørgen. Kjenner typen.

---------------------------

Ford eller Fiat?


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 28 feb 12, 09:27

Opprinnelig postet av Fossekællen:)

Enhver noenlunde oppegående person skjønner at dette er tatt fullstendig ut av sammenhengen og "omdiktet" som det så fint heter. Tviler sterkt på at dette kom fra Ole Jørgen. Kjenner typen.

Nå var det vel ikke i FB, men til Tv2 han sa dette? Surt?


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 28 feb 12, 09:54

Opprinnelig postet av Fossekællen:)

Jeg skjønner at dere har behov for og klamre dere til halmstrå sånn som det er hos dere om dagen men dette må vel være den latterligste saken jeg har lest i FB siden saken før lokalderbyet i 2009. Når nøden er stor spiser fanden fluer Wink

Ja - vårt halmstrå er Halvorsen her. Kommer han, så fikser økonomien seg på egen hånd, vi får en god ledelse og en fornuftig framtidsplan Smile

Nei - er ikke så enkelt min gode nabo, men se på det med litt humor da, er jo ikke som om vi lever og ånder for at Halvorsen angivelig har sagt noe eller ikke sagt noe som bikker mot FFKs favør. PS: Skal ikke skimte av fluer - god proteinskilde.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 28 feb 12, 10:05

Opprinnelig postet av summarius

Opprinnelig postet av Plankekæll

Jeg har en god magefølelse på at Værste slokker sitt eget FFK-bål i morgen, noe som gjør at FFK mest sannsynlig kan hente inn et par nye spillere.

Føler meg sikker på at Ole Jørgen Halvorsen blir Amin Askars erstatter.

Uansett blir det spennende!

Og da kanskje Trond Erik Bertelsen tilbake til FFK, for å avslutte karrieren, på venstre-backen?

Og Danmark retur for Østli i tillegg så kunne det blitt riktig hyggelig alikevel på stadion i år....


Fossekællen:)

Knøttespiller
Ble medlem: 08 des 10
Innlegg: 59

Lagt til: 28 feb 12, 10:07

Opprinnelig postet av matsinho

Opprinnelig postet av Fossekællen:)

Enhver noenlunde oppegående person skjønner at dette er tatt fullstendig ut av sammenhengen og "omdiktet" som det så fint heter. Tviler sterkt på at dette kom fra Ole Jørgen. Kjenner typen.

Nå var det vel ikke i FB, men til Tv2 han sa dette? Surt?

Surt? i grunn ikke. I disse dager unner jeg dere allt godt for og si det slik.

Men når man leser det som står i FB kan det se ut som en fjorten åring på arbeidsuke skrev saken.

Rart ikke de magiske setningene står i kursiv og med fete typer  Innocent

---------------------------

Ford eller Fiat?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 28 feb 12, 10:19

Opprinnelig postet av Fossekællen:)

Men når man leser det som står i FB kan det se ut som en fjorten åring på arbeidsuke skrev saken.

 Innocent

Det kan nok også ha vært tilfelle?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 28 feb 12, 17:57

Dette var ihvertfall betryggende.

http://fotball.bt.no/landslaget/article226246.ece


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 29 feb 12, 07:58

-De kommer til å sette sitt preg på Eliteserien...

Ikke helt riktig tråd, men legger jo litt tyngde på troppen vår da både Tarik og Etzat er nevnt her. *liker*

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 01 mar 12, 01:25

Ja..ja...for å få kjøpt inn et par nye spillere så får vi vel håpe på at FFK finner noen penger som de ikke trodde de hadde . Foot in mouth

Drømmer om: Diego Gustavinio og Per Egil Flo.

Realistisk: Ole Jørgen Halvorsen og Trond Erik Bertelsen.

 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


nilz1

Knøttespiller

Ble medlem: 12 aug 08
Innlegg: 68

Lagt til: 01 mar 12, 11:44

Opprinnelig postet av benksliter`n

Realistisk: Ole Jørgen Halvorsen og Trond Erik Bertelsen.

 

Jeg har trua på disse to......

---------------------------

FFK og Manchester United

Sitat fra en legende: I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste 20 minutter i mitt liv. (George Best, the world's best footballplayer - ever!!)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 01 mar 12, 11:53


Er det ikke grunn til å tro at Berthelsen har svært høy lønn i Viking?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 01 mar 12, 13:00

Hvorfor har folk så stor tro på Bertelsen?

Han var en katastrofe på tampen av FFK-karrieren etter skaden sin, og har vist absolutt ingenting de siste 3-4 årene i Viking. Farta er ikke like god som den engang var, og en Bertelsen uten fart har ikke lenger mye å spille på. Han er verken en stor teknikker eller god i posisjonsspillet. Bertelsen rettet ofte opp sine egne feil vel pga. hurtigheten sin.

Vikingsupporterne er jo mer enn glade (føler nesten som de lurer oss) for å bli kvitt ham.

Eneste forklaringen jeg kan ha på denne begeistringen er at vi per dags dato mangler en venstreback og det er posisjonen til Bertelsen.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 01 mar 12, 13:16

Jeg kunne mye heller ønsket meg Sogndals Per Egil Flo (bildet) som også er venstreback.

Yngre, bedre ball- og pasningsspiller. Ikke like rask. Han er også større og bedre fysisk enn Bertelsen. I tillegg er han 5 år yngre, noe som er positivt.

Dette er jo en spiller som vil bort fra Sogndal, og som har vært på prøvespill i Vålerenga.

 


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 01 mar 12, 13:27

En ting som hvertfall er sikkert er at vi trenger hjelp fra eksterne personer/ bedrifterhvis vi skal få to spillere inn i troppen.

De to bør også være bosmanspillere slik at utgiftene holdes så lavt som mulig. Halvorsen har kontrakt med Sogndal og de slipper vel ikke han gratis. Flo vet jeg lite om. Bertelsen er knyttet til Fredrikstad by gjennom familie og er vel en habil v back. så hvorfor ikke. Er det andre navn vi kan diskutere så kom med det. Så at S08 prøver en spanjol som også har vist seg fra i Vålerenga.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 01 mar 12, 15:23


Jeg forsto det slik at Flo og Halvorsen har kontrakter på vei ut og at de ikke ønsker å forlenge med Sogndal. De ville slik jeg forstår det erstatte Askar og Thomassen. Det ville vært fantastisk hvis vi hadde fått help til å sikre oss disse.



Flat Trådet Nøstet
Side 38 av 50 38

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24