Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / ønsker vinter 2011/2012

Flat Trådet Nøstet
Side 33 av 50 33

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 20 feb 12, 12:51


De sa ved sesongslutt at de skulle jobbe med nye kontrakter til nøkkelspillere. Har de klart det? Etter hva jeg kan se er svaret på dette spørmålet nei. Dermed har vi flere viktige spillere med kontrakter på vei ut og klubben ber de gå ned i lønn.

At dette igjen fører til at spillere forvinner, må man vel ikke være Einstein for å kunne regne ut?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 20 feb 12, 13:02
Endret: 20 feb 12, 13:05
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Erikk

Men hva tror du Holters? Salg av Horn; Thommassen, Hussain. Tarik pluss nedrykk?

FFK har allerede en av de billigste spillerstallen i Tippeligaen. Jeg klarer ikke å se hva godt det vil medføre å selge alle våre nøkkelspillere. Det vil være en særdeles kortsiktig tankegang. Et vesentlig svekket sportslig produkt vil medføre lavere entusiasme, noe som vil materialisere seg i lavere sponsor- og publikumsinntekter.

Jeg tipper problemet er at FFK tar inn for lite penger på markedssiden og at stadionavtalen (som "ikke skal koste FFK som klubb ei krone") knekker ryggen på klubben. Kan Morgan Andersen ha hatt rett da han gikk ut og kritiserte stadionavtalen...?

Det er jo også et spørsmål om dette er en strategi fra Værste sin side for å få andre på banen ved å krisemaksimere mest mulig. Jeg tror det i så fall har vært en feilslått strategi. Pressemeldingen i seg selv er jo en komedie; den inneholder jo absolutt ikke noe informasjon. I tillegg har man valgt å ikke kommentere noe frem til 28. februar.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 20 feb 12, 16:31


Spår at Joachim Thommassen er neste mann på vei ut døra, og da til Vålerenga...


Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 20 feb 12, 17:09

Helt enig Holters.


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 20 feb 12, 22:54

Opprinnelig postet av Bedreviteren


Spår at Joachim Thommassen er neste mann på vei ut døra, og da til Vålerenga...

Touché...Cry

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 20 feb 12, 23:44

Har vært litt smårykter her og der om at Tarik også forsvinner. Enkelte påstår at det blir enten Molde eller Vålerenga.

Må si jeg begynner å glede meg til sesongen nå. Vi kommer til å bli pissa på at Sandnes Ulf til og med.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 20 feb 12, 23:46

Vi er jo forsåvidt heldige da, i og med at Stabæk er i samme situasjon som oss. Kan holde oss på grunn av det.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 20 feb 12, 23:47

Opprinnelig postet av Rey

Vi er jo forsåvidt heldige da, i og med at Stabæk er i samme situasjon som oss. Kan holde oss på grunn av det.

Det er vel to lag som kan rykke ned i år også? Eller er det faktisk tre igjen? Det holder det.


Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 20 feb 12, 23:48

Det leste jeg også på vgd nå.  Jaja.  Det her virker ikke veldig lovende.


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 20 feb 12, 23:48

Ja, hadde det bare vært ett lag som rykket ned så. Føler meg neimen ikke sikker på at FFK kommer foran to lag i årets serie. Det gikk med en lite nødskrik i fjor. Ikke fordi det står og henger på Askar og Thomassen, men på grunn av alt som henger over klubben ellers. At slikt påvirker spillerne så vi jo også i 2009.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 feb 12, 23:50

Opprinnelig postet av Rey

Vi er jo forsåvidt heldige da, i og med at Stabæk er i samme situasjon som oss. Kan holde oss på grunn av det.

slik jeg ser er stabæk ett mye sterkere lag en FFK Cry

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 20 feb 12, 23:51

Opprinnelig postet av keiko99

Opprinnelig postet av Rey

Vi er jo forsåvidt heldige da, i og med at Stabæk er i samme situasjon som oss. Kan holde oss på grunn av det.

slik jeg ser er stabæk ett mye sterkere lag en FFK Cry

I hvert fall nå.. 


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 21 feb 12, 09:54
Endret: 21 feb 12, 10:01
Endret av: Holters

Spennende hvis tweets fra @MarcHaugen stemmer.....

Høili kommer inn med frisk kapital, hvis bosmannspillere selges...

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 21 feb 12, 09:57

Opprinnelig postet av endre

Spennende hvis tweets fra @MarcHaugen stemmer.....

Høili kommer inn med frisk kapital, hvis bosmannspillere selges...

i såfall gode nyheter, men betyr jo at Horn er neste ut med mindre han signerer ny kontrakt

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 21 feb 12, 10:06


Kunne Høili kjøpt bosmannspillerne? Jeg tenker på Hussain og Horn som er veldig viktige? Jeg synes det er fryktelig hvis vi må selge ut nøkkelspillere. Kunne det ikke blitt et kompromiss hvis de skrev nye kontrakter og eierskapet overføres spillereinvest?


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 21 feb 12, 10:31

Opprinnelig postet av Erikk


Kunne Høili kjøpt bosmannspillerne? Jeg tenker på Hussain og Horn som er veldig viktige? Jeg synes det er fryktelig hvis vi må selge ut nøkkelspillere. Kunne det ikke blitt et kompromiss hvis de skrev nye kontrakter og eierskapet overføres spillereinvest?

Men da er jo tilbake til det å kaste ut penger. Hvis det stemmer at de ikke vil signere ny kontrakt så blir det riktig å selge for å i det hele tatt sitte igjen med noen kr. Men seff FFK merker det ekstra hardt pga liten stall.

Men endre drifta og det innebærer at man selger de som ikke vil være med videre for å få noen kr inn i kassa

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 21 feb 12, 10:34


Sakens kjerne er om de ville signert hvis de fikk forslag om fornuftige kontrakter, jeg forutsatt at de ville det i mitt forrige innlegg.

Men jeg vet ikke svaret. Hvis det er slik at de ikke ønsker nye kontrakter selv om de er fornuftige er jeg enig i at de må selges.

 

 


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 21 feb 12, 10:38

Skrev ikke Hussain kontrakt til 2015 da?.....eller var det Jabby?...mlig jeg tar feil her altså. 

Hvis det stemmer at Høili går inn,...ja da må jeg si at dette kan snu ifra ' heeeelt forrferdelig'...til ' heeeelt herlig'.,men vi må vente å se da...hva dette fører til.

Hvis nå Høili går inn,MÅ jo den mannen få en slags markering,som takk.


Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 21 feb 12, 10:44

Så vidt jeg vet har Hussain kontrakt ut 2013.  Vidar Martinsen derimot har kontrakt ut 2012 mener jeg.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 21 feb 12, 10:45

Jeg er villig til å klippe plenen til Terje H med håndsaks hvis han går inn (og den plenen er stor!!) Cool



Flat Trådet Nøstet
Side 33 av 50 33

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24