Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / ønsker vinter 2011/2012

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 50 3

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 28 sep 11, 15:02
Endret: 28 sep 11, 15:04
Endret av: kanogvetalt

Ramberg er kanskje ikke en gnistrende duellspiller, men har ett fotballhode som få andre i norsk fotball. Om FFK kan beholde han ett år til vil det være meget fornuftig, spesielt med tanke på snittalderen på resten av troppen. Han vil neppe være dyr å ha med videre heller.

 

Mulac er heller ikke en spiller som gjør store innhogg i lønnsbudsjettet, dessuten lokal.

Valencia er under kontrakt, og vil garantert ikke få lønn tilsvarende det han har nå noe annet sted.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 28 sep 11, 15:23

Opprinnelig postet av Marensius

ut med Ramberg, da er det mye bedre å satse pengene vi bruker på Ramberg og sette dem i Gashi.

Han er mye bedre enn Ramberg på alt....

Med tanke på at Gashi antagelig skal ha dobbelt av lønn som Ramberg så ser jeg ikke helt åssen det skal la seg løse...

---------------------------

FFK
-norgesmester 2006!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 sep 11, 15:28

jeg tror ikke vi skal være så bombe sikker på hva slags lønn gashi vil ha.... 

Her er noen grunner for hvorfor jeg mener han vil senke krava:

Familien er i Fr.stad

ser ikke helt for meg hvem andre klubber i nærheten av Fr.stad som ønsker Gashi sin tjeneste

han har tjent seg opp 

Gashi selv ønsker og spille for FFK og vi har behov for en spiller som han, men ikke til en vær pris

Gashi vet FFK økonomi.

 

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Ghost of Sparta

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 28 sep 11, 19:48
Endret: 28 sep 11, 19:50
Endret av: Ghost of Sparta

Opprinnelig postet av kjell-H

Høie el Knudsen? Nei da er det faktisk bedre at vi fortsetter å satse på staw!

Skal vi ha tak i en skikkelig keeper uten at det skal koste alt for mye så tror jeg vi må handle i utlandet!

Enig. Han er en god keeper. Tabben mot Molde forandrer ikke noe som helst på det. Slikt skjer med alle keepere av og til.

Ang Gashi kan hende det løste seg da vi fikk den nye 5-årsavtalen. Er usikker på hvem jeg ville ha hvis jeg måtte velge mellom Brenne og Gashi. De har både sine ulemper og fordeler.  At Brenne gikk til LSK i 07 bryr jeg meg ikke om lenger...

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 28 sep 11, 23:19
Endret: 28 sep 11, 23:20
Endret av: Plankehue

Brenne og Gashi er spillere som vill spille fast. Hvem skal vi ta ut av midtbanen?? Hussain eller Jabbie?

Trur de blir sattset på de til neste år og ramberg som innbytter.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 sep 11, 23:29

Glemte og nevne borges.. jeg vil ikke at han forsvinner, men trolig så mister vi han 

keene bør vi beholde.. han og tarik kan finne tonen om borges blir borte.

Dave Myrie kan vi abre sende tilbake.....

 

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 29 sep 11, 10:45

Opprinnelig postet av keiko99

keene bør vi beholde.. han og tarik kan finne tonen om borges blir borte.

 

Det kommer helt ann på hvor mye han vil koste. Han har ikke vist nok til å bruke mye penger på hvertfall! Synes vi skal benytte oss av kontaktnettet til Jocke først, og ha Keene som en reserveløsning. Ruud Tveter kommer også til å melde seg mer på til neste år, det er jeg sikker på!


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 29 sep 11, 10:52


Hva med Magnar Ødegaard fra 08? Meget spennende høyreback som jeg har blitt imponert over flere ganger denne sesongen. Er dette en spiller som FFK har i kikkerten tro?


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 29 sep 11, 11:04

Vi hadde vel besøk av en ung, lovende høyreback for litt siden og hadde vi ikke?

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 29 sep 11, 12:22

FFK jakter fem nye spillere.

Litt hyggelig lesning om FFK fra Jocke Jonsson.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 29 sep 11, 13:18

Fantastisk lesning. Jeg har personlig en mening om at med Jocke er sky the limit.  Han tenker på en sagte, men rolig fremgang. Han tar steg for steg og forhaster seg ikke. Tydeligvis er det et fantastisk samarbeid med Kosten som gjør at det økonomiske er under kontroll også. Jeg føler meg sikker på økonomien så lenge de to er ved roret, men en må huske på at veien var vanvittig kort ned til økonomisk krise. Jeg regner med at flere av toppklubbene har lagt merke til Jockes kvaliteter, men håper inderlig at han ønsker å hjelpe FFK opp. Hvis de 5 spillerene treffer like godt som jeg håper kan FFK være en medaljeutfordrer neste år allerede!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 29 sep 11, 13:27


Glimrende lesing og jeg er veldig fornøyd med at han ønsker Jabbie på langtidskontrakt og at han ikke ønsker Gashi. Men vi må ikke ta helt av i forhold til "medlajeutfordrer" ol


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 29 sep 11, 13:35

Artig å leseSmile

Blir spennende å se hvem som blir hentet. Leser ingenting om evt ny keeper så da går jeg utifra at vi satser på de 2 vi har noe som jeg synes er helt greit!

Sorry folkens men jeg har fortsatt et lite håp om å få Brenne tilbakeSmile

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 29 sep 11, 15:09
Endret: 29 sep 11, 15:11
Endret av: hasse33

Opprinnelig postet av kjell-H

Artig å leseSmile

Blir spennende å se hvem som blir hentet. Leser ingenting om evt ny keeper så da går jeg utifra at vi satser på de 2 vi har noe som jeg synes er helt greit!

Sorry folkens men jeg har fortsatt et lite håp om å få Brenne tilbakeSmile

Vil vel heller ha Gashi tilbake enn Brenne hvis man måtte velge. 

Ellers så tror jeg at endel 08 spillere vil  stå å banke på døra vår hvis de rykker ned.


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 29 sep 11, 17:10

Opprinnelig postet av hasse33

 

Ellers så tror jeg at endel 08 spillere vil  stå å banke på døra vår hvis de rykker ned.

Er det noen av dem som vi trenger???

Kanskje Ygg eller magnar ødegård.

 


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 29 sep 11, 17:19

Opprinnelig postet av hasse33

Opprinnelig postet av kjell-H

Ellers så tror jeg at endel 08 spillere vil  stå å banke på døra vår hvis de rykker ned.

Er det noen som er gode nok ifølge FFK´s (forhåpentligvis) høye ambisjoner da?

Han derre Hugues-ettellerannet virket ikke så glimrende på backplassen akkurat.

6-millioners Jo-Jø faller vel litt i pris kanskje?

Unge M. Ødegaard kanskje, men trenger vi ikke litt rutine også?

Heieren Hansen, som på S08´s opprykksdag i fjor galte ut "drite, drite på Fredrikstad by"...., vil vi se ham i rødhvit drakt da?

Nei, sats på et annet nivå FFK, talenter som Jabbie, Duré og Hussein viser at klubben kan få en stor fremtid, men hvorfor ikke en eller flere spillere med ennå mer rutine og erfaring når man først skal hente 5 stk.?

Også får jeg håpe at Wiig og Hoås aldri mer spiller i rødhvitt, det tror jeg heller aldri vil skje, kanskje de går til tiffarna?

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 29 sep 11, 17:45
Endret: 29 sep 11, 17:48
Endret av: hasse33

Opprinnelig postet av Plankehue

Opprinnelig postet av hasse33

 

Ellers så tror jeg at endel 08 spillere vil  stå å banke på døra vår hvis de rykker ned.

Er det noen av dem som vi trenger???

Kanskje Ygg eller magnar ødegård.

 

Har sans for J Jørgensen, M Giever, Heieren Hansen og Ødegård, men trenger vi døm?

Heieren Hansen er tross alt en lokal gutt 


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 29 sep 11, 18:27
Endret: 29 sep 11, 18:28
Endret av: Willy René

Opprinnelig postet av hasse33

Opprinnelig postet av Plankehue

Opprinnelig postet av hasse33

 

 

Har sans for J Jørgensen, M Giever, Heieren Hansen og Ødegård, men trenger vi døm?

Heieren Hansen er tross alt en lokal gutt 

Hvorfor skal vi hente nær et halvt nedrykkslag? Eller en lokal gutt bare for at han er lokal gutt? Er de gode nok?

Hvis FFK skal hente 5 nye spillere og henter 4 av dem fra Sarp, da ville jeg bli betenkt.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 29 sep 11, 19:58

Heieren Hansen er vel en av de bedre på 08. Ja jeg synes definitivt at det er viktig å plukke blandt de lokale talentene enn å hente noen fra Afrika, Sør- Amerika el


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 29 sep 11, 20:43

Jeg håper han Halvorsen fra Sogndal er et av de 5 navnene......spenende spiller.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 50 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3