Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / ønsker vinter 2011/2012

Flat Trådet Nøstet
Side 22 av 50 22

niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 10 jan 12, 14:49

 Eneste grunnen til at Staw forsvinner er at han har helt urealistiske forventninger til lønn. Han vil egentlig fortsette i FFK..


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 jan 12, 15:07

Usikker fremtid for Lasse Staw

---------------------------

Aldri se ned på noen, med mindre du hjelper dem opp...


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 10 jan 12, 15:39

Opprinnelig postet av Erikk


Det blir sagt at Knudsen vil bli billigere i drift enn Staw. Jeg synes dette høres rart ut og vil anta at grunnen til at Stabæk ønsker han ut er økonomi.

Om Knudsen blir hentet, så tipper jeg at han blir FFKs dyreste spiller i drift...

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 10 jan 12, 15:51


Er redd Holters har rett og jeg er svært usikker på om dette er fornuftig.


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 10 jan 12, 17:26

I år er vi avhengig av at flere unggutter tar noen steg videre og slår skikkelig igjennom, for ser ikke ut som vi akkurat blir overgangsvinnere i år........Men 2-3 gode signeringer så ser alt bedre ut. Bør vel få inn en forsterkning på Borges sin plass hvertfall.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 10 jan 12, 17:26

Folk snakker om Sæternes og nå Knudsen? Sorry men nei takk til begge!Alder alt for høy som vil sikkert ha alt for mye lønn!

Greit vi trenger mer rutine i laget men det finnes en grense der også?hehe.Jaja det er hvertfall min mening!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 10 jan 12, 17:30

Knudsen vil være en god investering så lenge han ikke forlanger urimelig mye i lønn, vi trenger virkelig en trygg sisteskanse nå, taper alt for mange poeng på at vi ikke har en klassekeeper. Hvor gammel er han nå, 35 år? I så tilfelle bør han ha 3-4 år igjen på toppnivå.

Sæternes kan passe bra inn, stor og sterk, treg er han, men han er ikke en spiller som spiller på hurtighet, dessuten har vi mange hurtige spillere fra før av. Kan passe sammen med Tarik, men er nok på hell nå.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 10 jan 12, 17:44

Tror det blir vanskelig og kjøpe noe for penger som ikke finnes.

Det må innvestorer på banen og til nå er dem inne på kontoret sitt.

Det skremmer meg at folk vil ha sæternes, han er over the top for 3-4 år siden.

JK kan jeg skjønne, men han blir for dyr og dem snakker ikke om han på stabæk sitt forum heller...

Håper det skjer noe snart så stallen kan spikres.

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 10 jan 12, 17:48

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78

Knudsen vil være en god investering så lenge han ikke forlanger urimelig mye i lønn, vi trenger virkelig en trygg sisteskanse nå, taper alt for mange poeng på at vi ikke har en klassekeeper. Hvor gammel er han nå, 35 år? I så tilfelle bør han ha 3-4 år igjen på toppnivå.

37 år faktisk. Har ingen tro på at han har toppnivå mer enn et år til. Hvis det engang. Han spilte tross alt lite i fjor og har sikkert tapt seg en del på det.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


thejester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 10 jan 12, 19:07

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Erikk


Det blir sagt at Knudsen vil bli billigere i drift enn Staw. Jeg synes dette høres rart ut og vil anta at grunnen til at Stabæk ønsker han ut er økonomi.

Om Knudsen blir hentet, så tipper jeg at han blir FFKs dyreste spiller i drift...

Trist at vi isåfall skal bruke masse lønnsmidler på en "over the top"-keeper som snart hører hjemme på et gamlehjem. Han har hatt noen fete brølere de to siste sesongene i TL, og hadde Staw gjort de samme (evt. når han gjort de samme) så er melodien helt annerledes. Idiotisk å bruke masse budsjett på Knudsen. Idiotisk, ja.

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 10 jan 12, 19:24

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78

Knudsen vil være en god investering så lenge han ikke forlanger urimelig mye i lønn, vi trenger virkelig en trygg sisteskanse nå, taper alt for mange poeng på at vi ikke har en klassekeeper. Hvor gammel er han nå, 35 år? I så tilfelle bør han ha 3-4 år igjen på toppnivå.

Staw hadde få tabber i fjor, og jeg tror nesten Knudsen hadde flere og viste vel for alvor i fjor at karrieren er på hell. Mistet landslagsplassen og får den neppe igjen heller. En helt grei keeper, men det er i grunn de vi har også. Matchvinneren Knudsen har "lagt opp" er jeg redd.

Sæternes som spillertype kunne trenges i FFK. Hodesterk matchvinner med instinkt om å være på rett plass til rett tid, men det begynner å bli langt mellom de gangene han faktisk er det. Hadde han hatt noe å tilføre, så ville han fremdeles spilt for Viking. Det bør være et varsel når de trekker seg ut av kontrakten med han et år før tiden. De har ikke akkurat flust av spisser i Viking heller.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 10 jan 12, 19:56
Endret: 10 jan 12, 21:49
Endret av: Erikk


Har dere noen andre gode forslag til keepere som kan komme inn?

Jan Kjell Larsen? kanskje Origi?


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 10 jan 12, 20:21

Opprinnelig postet av arte et labore

Sæternes som spillertype kunne trenges i FFK. Hodesterk matchvinner med instinkt om å være på rett plass til rett tid, men det begynner å bli langt mellom de gangene han faktisk er det. Hadde han hatt noe å tilføre, så ville han fremdeles spilt for Viking. Det bør være et varsel når de trekker seg ut av kontrakten med han et år før tiden. De har ikke akkurat flust av spisser i Viking heller.

Uenig! Sæternes fikk nærmest ødelgt karrieren din ved at Moa var outstanding og VIF kun brukte èn spiss. Han hadde et kjempe snitt da han fikk spille i vålerenga. I 2010 sesongen har han 7 mål på 22 innhopp, noe som overhodet ikke er gæærnt. 


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 10 jan 12, 21:46

Opprinnelig postet av thejester

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Erikk


Trist at vi isåfall skal bruke masse lønnsmidler på en "over the top"-keeper som snart hører hjemme på et gamlehjem. Han har hatt noen fete brølere de to siste sesongene i TL, og hadde Staw gjort de samme (evt. når han gjort de samme) så er melodien helt annerledes. Idiotisk å bruke masse budsjett på Knudsen. Idiotisk, ja.

Helt på linje med Thejester her.

Jeg tror ikke at FFK satser på en oldboys-keeper, jeg tror ikke på ryktene før jeg ser essensen i de. Jeg sterkt håper at disse ryktene er kun rykter.

Men jeg venter som de fleste andre i spenning på om det skjer noe positivt med spillerstallen, desverre tyder ikke klubbens økonomi på at noe veldig positivt vil skje.

---------------------------

Tro = Overtro
Vitenskap = Sannhet


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 10 jan 12, 23:05

Mitt ønske er unge spisstalentet Branimir Hrgota (18) fra Jønkøping Sødra i Superettan.

18 mål i 2011 sesongen !!!

---------------------------

You`ll never walk alone...


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 11 jan 12, 08:42
Endret: 11 jan 12, 08:48
Endret av: arte et labore

Opprinnelig postet av matsinho
Uenig! Sæternes fikk nærmest ødelgt karrieren din ved at Moa var outstanding og VIF kun brukte èn spiss. Han hadde et kjempe snitt da han fikk spille i vålerenga. I 2010 sesongen har han 7 mål på 22 innhopp, noe som overhodet ikke er gæærnt.

På et sølvlagt som scoret hele 69 mål og var veldig offensive ja. Uansett, hva han gjorde i 2010 er vel ikke så viktig som det han gjorde i 2011 for Viking. Står oppført med 4 mål på 21 kamper (samlet fra start og innhopp) og hvor han ikke akkurat led av at andre spisser gjorde det så veldig bra heller. Og han er et år eldre i år enn i fjor. Er dette virkelig noe å satse på?

Hadde han vært god nok hadde han også fått til mer i Viking. Se bare på Årst i Start.


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 11 jan 12, 08:47

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Mitt ønske er unge spisstalentet Branimir Hrgota (18) fra Jønkøping Sødra i Superettan.

18 mål i 2011 sesongen !!!

http://www.youtube.com/watch?v=zRow50am_nY

---------------------------

You`ll never walk alone...


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 11 jan 12, 09:24


Ønsker meg også Daniel Bamberg fra FK Haugesund !

---------------------------

You`ll never walk alone...


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 11 jan 12, 10:01


Bamberg hadde vært en glimrende signering, han vil vekk fra Haugesund som værflyktning med små-flyskrekk. Jeg vet ikke hvor mye han krever, men etter hva jeg kan forstå ville han absolutt forsterket oss.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 jan 12, 17:53

Sæternes aktuell for Sandnes Ulf

Knarvik valgte Bodø/Glimit

---------------------------

Aldri se ned på noen, med mindre du hjelper dem opp...



Flat Trådet Nøstet
Side 22 av 50 22

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3