Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / ønsker vinter 2011/2012

Flat Trådet Nøstet
Side 18 av 50 18

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 20 des 11, 17:54

Opprinnelig postet av foyn

 Saken er at slikt kommer ikke fra en annen klubb.. Det handler om ressspekt vet du..

Når jeg tenker på den generelle omgangstonen mellom norske eliteserieklubber, er ikke "respekt" det første ordet som slår meg.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 20 des 11, 18:58

Gudbevarmegvæl...er det mulig å gløtte litt på blånisselua og ikke være så forbaska sår og bitter på alt som storebror gjør og sier...

---------------------------

Marching on together!


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 519

Lagt til: 23 des 11, 02:31

Kamara kanskje?

Har vel 1 år igjen av kontrakten sin i Godset, og utifra hva jeg leser på godsetunionen sitt forum så er han ikke den mest populære der borte i drammen. Ikke at det betyr så forferdelig mye. På videoene jeg har sett av han så setter han de fleste mål fra hodet, mon tro om han har en skuddfot som matcher eller ikke?

---------------------------

"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."

- FFK / LFC / Østsiden -


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 23 des 11, 11:26

En annen mulighet er vel kanskje Gustavinho? I denne saken så ser det ut til at vi kan få ham som klima-flyktning akkurat som Bamberg


Bærra

Juniorspiller
Ble medlem: 15 aug 08
Innlegg: 116

Lagt til: 23 des 11, 12:12

Denne tråden bør nå legges dø frem til avgjørelse blir tatt i skattesaken. Tror da vi kan åpne en ny tråd hvor vi diskuterer om vi skal hente spillere fra Ise eller Hvaler!!! Dessverre tror jeg FFK er ferdig som toppklubb! Skandale at dette har fått lov til å foregå så legne uten at noen innad har reagert!!


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 519

Lagt til: 23 des 11, 12:13

Aldri i verden at FFK har økonomi til å hente Gustavinho... og tviler på at kona vil like seg noe bedre i Fredrikstad enn i Bergen.

---------------------------

"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."

- FFK / LFC / Østsiden -


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 23 des 11, 12:28

Opprinnelig postet av Bærra

Denne tråden bør nå legges dø frem til avgjørelse blir tatt i skattesaken. Tror da vi kan åpne en ny tråd hvor vi diskuterer om vi skal hente spillere fra Ise eller Hvaler!!! Dessverre tror jeg FFK er ferdig som toppklubb! Skandale at dette har fått lov til å foregå så legne uten at noen innad har reagert!!

Avgjørelse i skattesaken vil ikke komme før tidligst neste høst, og evt dom langt senere. NFF kan ikke gjøre noe før en evt dom foreligger. Det vil nok gå en hel TL sesong før vi VET noe mer.

Det må gå an å skille mellom det som har vært gjort, og det som skjer i dag. Særlig med tanke på at hovedpersonene(de fleste) ikke er tilsluttet klubb og AS i dag. Og så var det dette med å forhåndsdømme da. Tror man skal vente på at det foreligger en rettskraftig dom.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 23 des 11, 12:34

Opprinnelig postet av Bærra

Denne tråden bør nå legges dø frem til avgjørelse blir tatt i skattesaken. Tror da vi kan åpne en ny tråd hvor vi diskuterer om vi skal hente spillere fra Ise eller Hvaler!!! Dessverre tror jeg FFK er ferdig som toppklubb! Skandale at dette har fått lov til å foregå så legne uten at noen innad har reagert!!

Det er jo en aktiv tråd så hvorfor i all verden skal den legges død? Det skjedde jo noe nytt på denne fronten akkurat nå, siden vi har sikret oss Landgren. Må gå ann å ha fokus på interessante objekter og ikke kun fokus på Piroja og skatt?

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 24 des 11, 10:10

Opprinnelig postet av Welhaven

Det er jo en aktiv tråd så hvorfor i all verden skal den legges død? Det skjedde jo noe nytt på denne fronten akkurat nå, siden vi har sikret oss Landgren. Må gå ann å ha fokus på interessante objekter og ikke kun fokus på Piroja og skatt?

Jeg trur du missa poenget hannes totalt her. Han mener det ikke er vits å diskutere overganger i Tippeligaklasse da vi mest trolig blir degradert til 2. divisjon uansett.

Ikke at jeg er enig i det premisset, men.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 des 11, 09:58

mix på vei til lsk

---------------------------

Aldri se ned på noen, med mindre du hjelper dem opp...


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 28 des 11, 10:32


Tja Lillestrøm har fått flere forstrekninger og kan få et bra lag nå. Tror dere Per Berg også betaler lønnen til de nye spillerne eller skal disse betales av klubben?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 des 11, 11:10

sikkert berg der også... blir litt missunnlig, men er det rett vei og gå ?

kanksje bedre sånn FFK gjør det ?

---------------------------

Aldri se ned på noen, med mindre du hjelper dem opp...


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 28 des 11, 11:17


Jeg tror mange klubber har spillere som er kjøpt av snille onkler og investorer hvor klubben selv betaler lønn. Mener å huske at det er noen regler i den forbindelse. Vi er desverre et eksempel på dette også hvor vi har slitt med å betale (sky)høy lønn til spillere. Hva tror dere Diskerud får i lønn i Lillestrøm?


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 28 des 11, 11:31

Veldig stille på overgangsfronten.....noen som har noen 'rykter'? Når stenger 'vinduet?-er det 31.1-12?


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 28 des 11, 11:47

Opprinnelig postet av Kai Roger

Veldig stille på overgangsfronten.....noen som har noen 'rykter'? Når stenger 'vinduet?-er det 31.1-12?

Nei, det stenger 31.3.2012. Også åpner det heller ikke før 1.1.2012, så det er kanskje ikke så rart at det er stille. Wink


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 29 des 11, 11:17

Opprinnelig postet av thorsen

Nei, det stenger 31.3.2012. Også åpner det heller ikke før 1.1.2012, så det er kanskje ikke så rart at det er stille. Wink

Hysjda. Ikke ødelegg moroa med noe så kjedelig som fakta. ;) 

Jeg håper at vi fortsetter den gode trenden med å hente unge, spennende (gjerne "damaged goods" fra andre steder) spillere som kan ha et videresalgspotensiale. De fleste klubbene vil måtte drive sobert. Det er alltid noen unntak, men FFK er desverre ikke det.

 

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 03 jan 12, 21:06

Hva med Joshua King sammen med Tarik på topp?...Ryktene sier at han kanskje er på vei til Norge. Han trenger tillit,og spilletid...noe han lett kunne fått hos oss:))


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 jan 12, 22:07

Måtte det komme en tankspiss som faktisk kan utrette noe på offensive dødballer. Mos - Rushfeldt var i så måte en perfekt duo i Tromsø egentlig. Vi har allerede Mos i Tarik, vi mangler bare en Rushfeldt-type. Vi hadde noe som lignet i Gardar, men tar gjerne en bedre utgave av han også.


Bærra

Juniorspiller
Ble medlem: 15 aug 08
Innlegg: 116

Lagt til: 03 jan 12, 22:12

Nå blir jeg vel halshogd her inne men tror vi kunnet funnet makkeren til Tarik 17 km herfra...


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 03 jan 12, 23:25

Opprinnelig postet av Bærra

Nå blir jeg vel halshogd her inne men tror vi kunnet funnet makkeren til Tarik 17 km herfra...

Du blir ikke halshogd, men jeg skal personlig dra ned smekken og tisse på skoa dine for en slik uttalelse...

det er jo like usannsynlig at den mannen kommer tilbake til oss som det kommer snø i juli !!

Det vi trenger er en "litt" eldre med masse rutine og pondus ...

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.



Flat Trådet Nøstet
Side 18 av 50 18

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24