Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / ønsker vinter 2011/2012

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 50 1

Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 sep 11, 21:15

Kjørte forbi en FFK-Peugeot som kjørte av Ringvei 3 i retning mot Gardermoen i dag. Den nye spilleren som skal på prøve som ble hentet kanskje? :)


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 12 sep 11, 23:47

Opprinnelig postet av Arte et labore

Kjørte forbi en FFK-Peugeot som kjørte av Ringvei 3 i retning mot Gardermoen i dag. Den nye spilleren som skal på prøve som ble hentet kanskje? :)

Bertel O Steen i Fredrikstad lanserte for noen få år siden en Peugeot 207 FFK-line. Kunne fåes i rød eller hvit. Og disse har FFK vimpel. Det ble solgt en del av disse i Fredrikstad. Så det er ikke sikkert det er noen i FFK-systemet som kjørte den bilen du så... Kan være tanta mi som skulle til syden  Cool


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 13 sep 11, 12:10


Hehe.. Nice.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 sep 11, 14:22

Her ser senegalesiske Mohamed «Momo» Gueye (17) på drakten han håper å ikle seg neste sesong.

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 sep 11, 16:09

Opprinnelig postet av aavdst
Bertel O Steen i Fredrikstad lanserte for noen få år siden en Peugeot 207 FFK-line. Kunne fåes i rød eller hvit. Og disse har FFK vimpel. Det ble solgt en del av disse i Fredrikstad. Så det er ikke sikkert det er noen i FFK-systemet som kjørte den bilen du så... Kan være tanta mi som skulle til syden

Den var større enn 207 den jeg så, og betydelig mer FFK-ifisert enn farge og vimpel :o) Var muligens Momo som Keiko refererer til her som ankom :)


Gladmann

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 des 06
Innlegg: 15

Lagt til: 25 sep 11, 22:01

Gashi på vei 'hjem'

http://www.expressen.se/sport/1.2571391/har-ar-stjarnorna-som-kan-lamna-guldlaget

---------------------------

FFK FOR ALLTID


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 25 sep 11, 22:11

Hadde sikkert vært spennende det, men med vår fantastiske økonomi klarer jeg liksom ikke helt å se det skjer.

Da må i tilfelle Gashi være villig å godta en årslønn på 700.000 - 800.000,- slik jeg ser det. Han har garantert dobbelt så høy lønn i dag, og hadde vel tredobbel lønn i FFK da han var her ut 2009-sesongen.

Men en midtbane med Jabbie, Ramberg, Hussain og Gashi neste år ville vært bra. Fire gode spillere som kan kjempe om de to sentrale plassene på laget.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 sep 11, 22:14

jeg føler meg sikker på at Gashi vil dette og vil gi 100 % for FFK--

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 25 sep 11, 22:17

Tvilsomt om Gashi har lyst til å spille Adecco-fotball! Wink


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 25 sep 11, 22:18

Opprinnelig postet av solano2

Tvilsomt om Gashi har lyst til å spille Adecco-fotball! Wink

Skal han til Sarpsborg 08?


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 25 sep 11, 22:20


Vi har mange gode sentrale midtbanespillere og Gashi er etter hva jeg har forstått den spilleren i vår klubbs historie som har hatt høyest lønn. Hvis vi kunne sett på innlegg på denne siden skrevet av mange forskellige så ville vi sett mye negativt vedr spillet til Gashi. Jeg har 2 ønsker:

1. ikke nedrykk

2 ikke Gashi


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 25 sep 11, 22:26

En Gashi i medgang er noe av det beste vi har hatt på midtbanen.

En Gashi i motgang er det verste vi har hatt på midtbanen (sammen med Abgar Barsom).

Vi trenger uansett en erfaren spiller til, og da helst Simen Brenne til en akseptabel lønn. Noe som forøvrig er meget usannsynlig.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 26 sep 11, 09:54

Brenne bli vel alt for dyr.. Da må han evt senke lønnskravene veldig, noe veldig få er happy for.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 26 sep 11, 10:08


Men Gashi har vel lønnskrav som er mye værre enn Brenne?


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 26 sep 11, 12:28

Det er vel noe ikke vi kan vite uansett. Nå er jo situasjonen evt. annerledes med Gashi, han vil vel her komme å si har dere plass til meg e.l. Uansett så vil han få et tilbud som er i forhold til budsjetter, så får han ta det eller ikke.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 26 sep 11, 13:03

Nå får vi 800tusen svkr.....regner med at de må brukes til å kompansere for tilskuersvikten.


GoFFK

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 06
Innlegg: 105

Lagt til: 26 sep 11, 13:12

Men er lønningene så høye i Sverige da?


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 26 sep 11, 13:21


Hvis/Når/Who knows Borges forsvinner, blir det noen hundretusen kroner der som forsvinner fra lønnsutgiftene da.. Hjelper kanskje litt, selvom alt selvfølgelig ikke går til ny spiller.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 26 sep 11, 13:41

Hjelper vel ennå mer når kontrakta til Ophaug går ut. Dyrere han enn Borges tror jeg. Uansett, lei det evige svaret her inne eller spm. Hvem skal betale? Vi har vel ett budsjett på næremere 50 mill, så det blir vel en prioritering det. Kan ikke bare ha spillere som tjener 200.000. Dessuten vil det være spillere/ trenere som betaler seg selv, og vel så det....


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 26 sep 11, 13:46

Opprinnelig postet av Erikk


Vi har mange gode sentrale midtbanespillere og Gashi er etter hva jeg har forstått den spilleren i vår klubbs historie som har hatt høyest lønn. Hvis vi kunne sett på innlegg på denne siden skrevet av mange forskellige så ville vi sett mye negativt vedr spillet til Gashi. Jeg har 2 ønsker:

1. ikke nedrykk

2 ikke Gashi

Gashi var god nesten hele tiden i FFK han. Ja, han var ikke god den siste sesongen, hvor alt var ett helvete i klubben. Men selv da var han den som ville mest og prøvde, selvom ikke spillet alltid fungerte verken for ham eller resten av laget. Savner virkelig en med hans vinnervilje der nede nå...



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 50 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3