Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / ønsker vinter 2011/2012

Flat Trådet Nøstet
Side 40 av 50 40

matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 03 mar 12, 15:03

Opprinnelig postet av RG

Hva med en Låne avtale av Fellah ?

Må vel være bedre en og bli kastet ned på b-c laget  ....

Skjønte det som at Fellah måtte trene seg opp fra en skade på b-laget? En "goodFellah" i form, er kanskje TLs beste offensive spiller. Han har bare vært et stykke unna nivået sitt de senere årene. Dersom FFK ikke skal spille 4-3-3 og heller ikke slår langt, er Fellah- Tarik et fantastisk spisspar. De er vel også gode venner ;)


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 04 mar 12, 20:00

Virker som om Ole Jørgen Halvorsen er rett rundt hjørnet i forhold til FFK-drakta..? Ville dette vært en bra forsterkning på laget?

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 04 mar 12, 20:07

Opprinnelig postet av Welhaven

Virker som om Ole Jørgen Halvorsen er rett rundt hjørnet i forhold til FFK-drakta..? Ville dette vært en bra forsterkning på laget?

Hva legger du i at han nærmer seg en overgang? Dersom det stemmer mener jeg det er hyggelig. Personlig anser jeg han som en bedre kant enn Amin Asker, spesielt offensivt. Han er målfarlig, teknisk og hardtarbeidende. Imidlertid ikke like anvendelig som Amin Askar.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 04 mar 12, 20:27
Endret: 04 mar 12, 20:29
Endret av: Willy René

et svar for mye gett!

---------------------------

"Visst" vi ikke får inn flere spillere så er det ikke "possetivt", da blir det ikke bedre enn i "fjord"! "Uproffersjonelt"!


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 04 mar 12, 20:28

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Jens Henrik

Opprinnelig postet av Welhaven

Virker som om Ole Jørgen Halvorsen er rett rundt hjørnet i forhold til FFK-drakta..? Ville dette vært en bra forsterkning på laget?

Hva legger du i at han nærmer seg en overgang? Dersom det stemmer mener jeg det er hyggelig. Personlig anser jeg han som en bedre kant enn Amin Asker, spesielt offensivt. Han er målfarlig, teknisk og hardtarbeidende. Imidlertid ikke like anvendelig som Amin Askar.

Ja, hvor tar Welhaven det fra.

Når man kommer med slike påstander så synes jeg de kan underbygge det litt mer.

Åffer svarær du ikke på telefonen da Jens-H.?WinkSmile

---------------------------

"Visst" vi ikke får inn flere spillere så er det ikke "possetivt", da blir det ikke bedre enn i "fjord"! "Uproffersjonelt"!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5390

Lagt til: 05 mar 12, 18:02

Opprinnelig postet av Erikk


Er det ikke grunn til å tro at Berthelsen har svært høy lønn i Viking?

Bertelsen har skrevet ny kontrakt med Viking, så da er han uansett ute av bildet.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 05 mar 12, 22:45


Nå må det komme noen på banen med penger,ellers mister vi enda 1 spiller. Ellers ser det mørkt ut dessverre.

http://www.f-b.no/ffk/ma-hente-spillere-1.7070933

 


Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 05 mar 12, 22:57

Penger har vi ikke. Det tror jeg alle har forstått. Dermed har jeg svært vondt for å tro at det blir noen signeringen. I såfall ingen såkalte klassespillere. Jeg frykter også at vi går en meget tung sportslig sesong i møte. Er det dét som skal til for å unngå økonomisk ruin og konkurs, så må vi bok bare innfinne oss med at Adeccoligaen virker faretruende nær.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 05 mar 12, 23:15

Var enig med NFF at det skal innføres Kvalikk til TL....men håpet det skulle innføres ifra 2013..og ikke iår allerede.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 05 mar 12, 23:19

De penga vi fikk for Thomassen og Askar,gikk de i 'sluket',eller er dette frie mider som det kan handles for?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 05 mar 12, 23:25

Opprinnelig postet av Kai Roger

De penga vi fikk for Thomassen og Askar,gikk de i 'sluket',eller er dette frie mider som det kan handles for?

Hva tror du?

Hvis dette er frie midler hadde to nye spillere vært på plass allerede. Eller for å si det på en annen måte - da hadde vi ikke solgt Thomassen og Askar.

Selvsagt går dette rett i det SVÆRE og endeløse sluket. Dette er et par-tre dråper i havet.


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 05 mar 12, 23:40

Mente at det ble antydet påCIL fra Jocke at han trodde det kom forsterkning før overgangsvinduet stengte - men CIL dekningen fra kampen er allerede borte så .....

 

 

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 05 mar 12, 23:47

Han dristet seg til å si at det kom ny(e) spiller(e) før 31/3.

Ren ønsketenkning.

Man kan ikke kjøpe spillere uten penger. Investorer må på banen hvis nye spillere skal inn. Enkelt og ugreit.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 06 mar 12, 07:38

Klart det kommer spillerer før 31 mars...jeg kan ikke tenke meg noe annet.....spenende å se hvemWink


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 06 mar 12, 08:31


Men jeg hadde håpet på hjelp fra Høili, har vært stille en stund vedr rykter.


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 06 mar 12, 08:57

Jocke bekreftet at de hadde en god dialog med spilerinvest :-)

Kan det hendes at samtalene tas på møterommet og ikke i media???

 

 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 06 mar 12, 09:05


Hvis de har en dialog uten en masse rykter og skriverier i aviser er jo det kjempeflott.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 06 mar 12, 09:15

Jokke sa vel noe sann som at de hadde en god dialog med Spillerinvest uten og utdype det noe mer.

Han sa også at de hadde spillere klare men hadde ikke penger. Så i det øyeblikket de fikk penger så ville de hente spillerne. Altså alt avhenger av jeg er med kampanjen og andre investorer

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 06 mar 12, 10:55

Jeg ser det som ren utopi at "Jeg er med-kampanjen" skal kunne resultere i en overgang i dette vinduet.  Se bare på hvor mye som tidligere har kommet inn i disse kampanjene.  Vi snakker NOK 200.000-300.000.  Dette dekker ikke stort annet enn deler av lønn for ett år, og i hvert fall ikke overgangssum.  Eventuelt hvilke kostnader som påløper ved et lån har jeg ingen snøring om, så muligens at de nevnte summene dekker store deler av en lånekost.

Min konklusjon er at vi er totalt avhengige av rike onkler eller andre støttespillere for å få inn forsterkninger (merk, forsterkninger) i dette overgangsvinduet.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 06 mar 12, 15:41

Noen som har hørt noen rykter om hvem som tar over etter Kosten?



Flat Trådet Nøstet
Side 40 av 50 40

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f