Husk meg
Brukernavn
Passord

23. serierunde: FFK - Molde, lør. 17.09 kl 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 18 sep 11, 00:15

Opprinnelig postet av keiko99

Det som skuffer meg mest er at FFK ikke vil vise sånn innsats i alle kamper.. vi hadde aldri tapt mot odd om vi hadde spilt som mot molde. Det var kun ett uhel fra staw som førte til tap, men så er det sånn da at lag i medgang vinner og lag i motgang taper... vi husker da RBK kom til stadion og kunne ledet 0-1, men motganen til RBK ville det ikkke slik.

Det er trist at staw svikta, men la oss ikke hugge hue av gutten... dette var en 0-0 kamp eller 1-1 kamp...

Jeg tror forsatt vi løfter oss...

 

Helt enig keiko.Vi kan forvente innsats. Om spillerne gjør så godt de kan, kan vi leve med tap. Så lenge vi beholder plaassen. Økonomien er nå engang slik at vi realsistisk sett ikke kan stille noe topplag,ei heller forvente  å kjempe på øvre halvdel. Det ville vært å leke med økonomien.

 

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 18 sep 11, 00:35

Opprinnelig postet av Arte et labore

 

har sittet og lest igjennom og vill bare si jeg er Ganske enig det du skriverCool


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 18 sep 11, 01:26
90% sikker på at vi spiller i Tippeligaen neste år. Og da vil vil vi ikke slite med nedrykk, fordi en sesong i Tippeligaen gir masse ny og god erfaring til de ferske gutta. Aune har sine mangler, som sene bytter og feil bytter, men svakheter har alle trenere. Staw dret seg ut, men følelsen han legger seg med i natt blir nok verre enn den verste slakten, så gi han en sjanse - han er ung. Tre ting kan gjøre meg lykkelig nå! 1) Vilje og tempo som idag resten av sesongen 2) Tidligere bytter av Aune 3) Borges får flis i rumpa. Natta folkens.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 18 sep 11, 02:44

Ganske enig med deg der Welhaven- Da slipper jeg og skrive det selv Wink

 


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 18 sep 11, 07:11

Opprinnelig postet av stjernengutt

 

 

Helt enig keiko.Vi kan forvente innsats. Om spillerne gjør så godt de kan, kan vi leve med tap. Så lenge vi beholder plaassen. Økonomien er nå engang slik at vi realsistisk sett ikke kan stille noe topplag,ei heller forvente  å kjempe på øvre halvdel. Det ville vært å leke med økonomien.

 

 

Ingen forventer at FFK skal være et topplag i år, men fortsetter dette går vi rett ned. Noen lurte på om jeg hadde sett tendenser i Sarp og ja, hjemme mot godset spilte de bedre enn de har gjort på lenge, desuten begynner Hoås å komme i form igjen. Dere er vel klar over at etter neste mandag kan både Sarp og Start være bare 1 poeng bak oss ? Og Songdal har ustabile Viking i kveld ?

 

Opprinnelig postet av Arte et labore

Godset hadde et gamlehjem av en stall. På rekordtid har Deila byttet ut hele den stallen med mye unge talenter. Det generasjonsskifte de tok er rett og slett imponerende.

Problemet er at Deila er en bra trener, Aune er det ikke.

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 18 sep 11, 07:55
Endret: 18 sep 11, 07:58
Endret av: Arte et labore

Opprinnelig postet av kratos
Problemet er at Deila er en bra trener, Aune er det ikke.

Deila tok over før 2008-sesongen:

2008: 11. plass (14 lag)
2009: 12. plass (16 lag)
2010: 7. plass
2011: 4. plass

Det har gått gradvis oppover med Godset, vi skal ikke se om Aune får til det samme før vi kapper huet av han?

Opprinnelig postet av kratos
Noen lurte på om jeg hadde sett tendenser i Sarp og ja, hjemme mot godset spilte de bedre enn de har gjort på lenge, desuten begynner Hoås å komme i form igjen.

Du er ikke lett å bli klok på egentlig:

- FFK med klar forbedring mot Tippeligaens beste bortelag: Betyr ingenting, vi er fortapt.
- S08 med klar forbedring mot Tippeligaens tredje dårligste bortelag: Laget er på vei til å ta poeng igjen.

--------

- FFK med dårlig form: Laget er i ferd med å rykke ned
- S08 og Start med omtrent like dårlig form: Betyr ingenting, for hvis om dersom atte, så rykker FFK likevel ned.

--------

Joda, både Start og Sarpsborg kan selvsagt vinne denne helgen. Sjansene er derimot ikke så veldig store. Start vant den første bortekampen i år, men har tapt de ti neste, og sarpingene venter fremdeles på sin første seier borte.

Faktisk, om begge de to lagene fortsetter poengsnittet sitt videre, så er FFK allerede berget. De vil da få cirka 23 poeng! Tror likevel vi trenger to seire til for å slippe jubelen løs.

 

 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 18 sep 11, 09:14


Kampen mot Molde var ikke dårlig, men vi tapte den desverre. Uflaks er et ord som passer i dag når kampen blir avgjort på årets keepertabbe. Problemet er at laget er i fritt fall og reddes foreløpig av at Start og Særp er like dårlige.  Hvis enten Særp eller Start begynner å vinne kamper igjen, er vi in big shit.


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 18 sep 11, 15:11

Ille kjedelig å tape poeng pga. en klønete tabbe, i en kamp vi burde hatt minst ett poeng. Føler med Lasse nå, kan du si...

På den lyse siden, var det godt å se guttane heve spillet mange hakk siden sist. Mer intensitet og presisjon i angrepsspillet nå, så har jeg trua på at vi klatrer noen plasser før sesongen avsluttes.
Ser gjerne Hussain fra start ved siden av Hansi i neste kamp. Jabbie er sterk, men gjorde mye rart igår.
Kunne også godt tenkt meg at bytter gjøres tidligere, enn å forvente at de byttene man gjør, skal klare å snu kampen på 10 minutter.

Fikk forresten kjeft av et par gretne gubber igår, fordi jeg reiste meg opp når FFK hadde frispark i god posisjon. Alle på stadion reiste seg jo, men døm skulle sitte. De var forresten blandt de første som gikk før kampen var ferdig.
Det er leit å se at protestene mot engasjement på HT fremdeles henger igjen fra 2. div. hos enkelte.
Takler man ikke at folk viser litt engasjement på Stadion, kan man like greit holde seg hjemme og se kampen fra sofaen, spør du meg...

---------------------------

FFK for alltid!
Cupgull 2006
TL-sølv 2008


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 18 sep 11, 18:12

Jeg synes ihvertfall Kevin Dure spilte en god kamp! Positivt! Forøvrig, kan noen si meg hvorfor Joachim Thomassen ALLTID stopper opp rett før midtlinja, uansett om det er noen spillere i nærheten eller ei? Bare til å løpe hvis det er ingen som presser..


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 18 sep 11, 18:28

Opprinnelig postet av niggle

Jeg synes ihvertfall Kevin Dure spilte en god kamp! Positivt! Forøvrig, kan noen si meg hvorfor Joachim Thomassen ALLTID stopper opp rett før midtlinja, uansett om det er noen spillere i nærheten eller ei? Bare til å løpe hvis det er ingen som presser..

Enig. Dure var meget god.

Ang. Thomassen - vet ikke, men send han en mail. Wink



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24