Husk meg
Brukernavn
Passord

23. serierunde: FFK - Molde, lør. 17.09 kl 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 7 5

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 17 sep 11, 19:39

Synes også Dure har gjort en godkjent kamp


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 sep 11, 19:40

Opprinnelig postet av hasse33

Synes også Dure har gjort en godkjent kamp

Dure har vært mer anonym relativt til Horn. Synes Horn var veldig bra i første.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 17 sep 11, 19:45

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av hasse33

Synes også Dure har gjort en godkjent kamp

Dure har vært mer anonym relativt til Horn. Synes Horn var veldig bra i første.

Mente vel som debutant i TL


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 sep 11, 19:55

Bra gjennomført kamp av FFK mot Norges desidert beste lag for tiden.

Kun en graverende personlig feil medfører at det ikke blir poengdeling i dag.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 17 sep 11, 19:57

Dette var mildt sagt deprimerende å se her jeg sitter på jobb. Nok en gang taper vi hjemme, og dessverre skjer det pga personlig. Har ikke sett noen ting fra kampen, bare sett resultatet på vgnett nå. Og nå er vi uten tvil et bunnlag. Ting skal og må snu mot Pæddene, men det blir selvsagt ikke lett fordi det er selvsagt årets kamp for dem. FAEN I HÆLVETTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

---------------------------

Vi har igjen mistet Tippekampen med Arne Scheie! =(
Fortsatt god bedring Dagfinn.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 17 sep 11, 19:57

En klar heving av nivå hevning av FFK i forhold til forrige kamper ..... skulle minst ha uavgjort... synes Hussain gjorde et positivt innhopp. Ramberg var også god i dag synes jeg.

Jævlig surt at vi taper på en forbanna keepertabbe!!!!!!!!!!!!!


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 17 sep 11, 19:58


Nja, hjelper ingenting på det faktum at det ser ut til at vi trenger hjelp av Start og 08 for at vi ikke skal rykke ned. Vi er ufarlige fremover og i tillegg gir Staw Molde et mål... Hvis det er noe positivt i denne kampen, er at insatsen er større enn forrige kamp.....

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 17 sep 11, 19:58
Endret: 17 sep 11, 19:59
Endret av: Welhaven
Opprinnelig postet av Holters

Bra gjennomført kamp av FFK mot Norges desidert beste lag for tiden.

Kun en graverende personlig feil medfører at det ikke blir poengdeling i dag.

Helt enig! De spilte faktisk fotball, og for en vilje de viste på slutten! Taper kun pga en keepertabbe, veldig surt, men synes Staw har gjort det bra i år, så er jo bare kjip den der. To ting som faktisk irriterer meg, det er Aune sine sene bytter, og Borges. Skyt meg gjerne, men gutten vil ikke, det synes, og derfor mener jeg han ikke har noe på banen å gjøre.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 17 sep 11, 20:00

Molde gjorde ingen god kamp. En sjanse hadde de og den tabbet Lasse Staw seg utpå dessverre..

Men en positiv ting, syntes Jabbie Jabb Jabb og Ramberg gjorde en god kamp er skuffet over Celso igjen..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 17 sep 11, 20:00

Greit gjennomført kamp. Synd at en kjempebrøler skulle avgjøre. Hadde dog uansett ikke forventet poeng i dag.

Vi får se framover. I de neste fire kampene møter vi 08 (B), Sogndal (H), Haugesund (B) og Start (H). Her bør vi kunne sikre de få poengene som trolig behøves for berget plass.


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 17 sep 11, 20:12

Opprinnelig postet av Welhaven
Opprinnelig postet av Holters

Bra gjennomført kamp av FFK mot Norges desidert beste lag for tiden.

Kun en graverende personlig feil medfører at det ikke blir poengdeling i dag.

og Borges. Skyt meg gjerne, men gutten vil ikke, det synes, og derfor mener jeg han ikke har noe på banen å gjøre.

Du er ikke alene om og se dette, nå må det gjøres grep ... vi kan godt henge med hue etter en slik opptreden og Lasse Staw, (ingen komentar!!!)

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 17 sep 11, 20:32

Opprinnelig postet av RG

 nå må det gjøres grep .

Har ment dette lenge, men ser ut til at ledelsen ikke ser eller er handlingslammet...

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 sep 11, 20:38

Opprinnelig postet av kratos

Har ment dette lenge, men ser ut til at ledelsen ikke ser eller er handlingslammet...

Så hva er dine geniale forslag til "grep" da, Kratos?

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 17 sep 11, 20:39

Tror ikke vi rykker ned, og det trodde heller ikke ekspertene.. :) De sa at vi måtte gjøre det mot 08, Sogndal og Start, og det tror jeg vi klarer.. :)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 17 sep 11, 20:57


var ikke så gæli i dag egentlig men molde var heldige og fikk et mål av lasse ....

med den samme insatsen og viljen mot brann så blir det ullevål tur  Cool

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 17 sep 11, 20:59

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av kratos

Har ment dette lenge, men ser ut til at ledelsen ikke ser eller er handlingslammet...

Så hva er dine geniale forslag til "grep" da, Kratos?

Vet ikke, men det er vel derfor vi har et FFK-styre og et trenerteam ? Eller er du fornøyd med tingenes tilstand ?

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 17 sep 11, 21:00

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Tror ikke vi rykker ned, og det trodde heller ikke ekspertene.. :) De sa at vi måtte gjøre det mot 08, Sogndal og Start, og det tror jeg vi klarer.. :)

 

Vel, det trodde da ingen  at vi gjorde i 09 heller....

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 17 sep 11, 21:02


Er det vanskelig å se !    Her trengs det 1. hjelp eksternt fra med sidestillt ny trener, gjerne gamle Eggen.

Hovedtrener i dag holder ikke mål nok en gang. Greitt at Staw gjør årets brøler og medfører tap, en vi skaper egentlig ingen ting i 90 min.  Når det er ekstremt viktig med poeng, og det ikke skjer så mye ,må det byttes mye tidligere slik at man får inn friske ben. Hussein skapte mer på 15 min enne resten av midtbanen gjorde i 90 min.

Hvor er kampledelsen !!!!!


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 sep 11, 21:10

Opprinnelig postet av kratos
Vet ikke, men det er vel derfor vi har et FFK-styre og et trenerteam ? Eller er du fornøyd med tingenes tilstand ?

Vi visste at dette kom til å bli en opp og ned-sesong. Nå er det mye ned, mens vi på den annen side er i semifinale i cupen. Det var vel ingen som trodde at det kunne bli en kamp om nedrykk i år. Vi har skiftet ut store deler av stallen på kort tid. Hvor mange er igjen fra laget som rykket ned for to år siden?

Vi kommer til å bli bedre neste sesong, og bedre sesongen etter den. Vi må bare ha tålmodighet denne gangen. Vi har prøvd den andre varianten før og det var jo moro nok når det gikk greit, men du verden for en blåmandag vi møtte til slutt også.

Det er ikke i år vi skal ta seriegull. Det er ikke i år vi skal ta medaljer, det er ikke i år vi skal ligge på øvre tabell. Det er ikke i år vi skal være en middelhetsfarer. Dette året kjemper vi om nedrykk, så får vi heller se på det hele i et lengre perspektiv enn akkurat nå.

Om laget ikke rykker ned så er i hvert fall jeg fornøyd med tingenes tilstand, og akkurat nå ser det ut som vi gjør akkurat det.


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 sep 11, 21:14

Opprinnelig postet av tomroar


Er det vanskelig å se !    Her trengs det 1. hjelp eksternt fra med sidestillt ny trener, gjerne gamle Eggen.

Hovedtrener i dag holder ikke mål nok en gang. Greitt at Staw gjør årets brøler og medfører tap, en vi skaper egentlig ingen ting i 90 min.  Når det er ekstremt viktig med poeng, og det ikke skjer så mye ,må det byttes mye tidligere slik at man får inn friske ben. Hussein skapte mer på 15 min enne resten av midtbanen gjorde i 90 min.

Hvor er kampledelsen !!!!!

Du må gjerne kritisere Aune, men hvilke alternativer har vi? Skal vi ansette Eggen på millionkontrakt når økonomien er som den er? Eggen, som sjelden ga talentene en sjanse?

Det finnes knapt en trener som ville ha tatt oppgaven Aune har tatt nå. Bygge opp et lag nesten helt fra grunnen av med begrensede midler.



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 7 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3