Husk meg
Brukernavn
Passord

24. serierunde: Sarpsborg 08 - FFK, man. 26.09 kl 19:00

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 10 7

Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 26 sep 11, 21:19


Super deilig med 3 uhyre viktige poeng. Deilig å sende 08 ned igjen.

Synes Landgren var konge mot Hoås.

Dure, Jabbie og Hussain talent i haugevis.

 

Detta blir bra i Tippeligaen neste sesong!!!!

 

---------------------------

Tippeligaen 2011!! Go FFK!!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 26 sep 11, 21:23
Faen så deilig! Ned med dem! Dure og Horn er Nice 1, Landgren som back er Nice 2 og parkere Bygda 08 borte er Nice 3! Og endelig beviset på at de ikke bare er gøy på den løkka der - halvparten av smurfene gikk hjem før kampen var over jo! Grattis alle sammen!

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 26 sep 11, 21:28


Helt KONGE :-) pessimismen før kampen ble snudd på en dag som virkelig var vår. Kjempekamp, vil egentlig trekke fram hele laget dette var utrolig flott.

 

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 26 sep 11, 21:28

Kom forresten over et stilig bilde av Jabbie i VG:


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 sep 11, 22:00

I dag skal Aune ha ros for laguttaket!

Det er ikke mange som hadde turt å stille med tre 93-modeller i sentrallinja i et lokalderby mot Sarpsborg! Knalltøft gjort, og all ære til ham for det.

Jabbie viser hvilket stortalent han er. Hussain noe upresis i første, men briljerer med sin spisskompetanse ved de to første målene. Dure bunnsolid stopper strateg.

I tillegg viser Landgren i dag at han er en god ballspiller. Horn var også veldig god i dag. Thomassen en av ligaens beste venstrebacker.

Mads Hansen presterte derimot omtrent årverste. På den andre siden har heller ikke Askar noen god kamp. Vår tredje dårligste må nesten sies å være Borges, eller kanskje Masalin. Sistnevnte burde ha reddet Sarpsborgs frispark.

Tarik gjør en god defensiv kamp, og Borges og Tarik er vårt beste spisspar. Det blir mye mer dynamikk med de to, da Tarik er flinkere enn Keene til å gå i bakrom og strekke motstanderne.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 26 sep 11, 22:03
Endret: 26 sep 11, 22:05
Endret av: Sulla

Så kom altså årets beste fotballkveld på Sarpsborg stadion, angrer virkelig ikke på at jeg tok turen. Fy faen så deilig dette var!!!

Veldig mange som hadde en god kamp idag, men personlig synes jeg faktisk Askar var en av banens beste.Han jobba som en gal ute på høyrevingen sin, spilte smart, var offensiv og lot aldri smurfeforsvaret få fred. Unnet virkelig Askar å score mål idag.

---------------------------

In Jocke we trust.


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 26 sep 11, 22:15

Litt delte meninger om Askar her, Amin var god synes etter min mening. Jabbie viser muskler, og fremstår meget god, og mer og mer trygg..Hussain er hyfsad, Landgren god, Thomassen har vært skuffende i store deler av sesongen, og gjør nesten årsbeste i dag. Horn er meget god, og Dure er utrolig lovende, og bortimot arrogant rolig med ball. Mads Hansen burde ikke fått 90 minutter, utrolig svak..Tarik og Borges scorer begge to, og får vel godkjent sånn sett, men Borges er jo, og har stort sett vært i år, en skygge av seg selv. Tarik mister ballen ofte og gjør mange feil.

Masalin gjør noen tv-redninger, men bør helt klart ta frisparket. Og jeg er aldri trygg på han ved tilbakespill. Grei 2. keeper.

Fantastisk med seier over de blaa, utrolig deilig å gå på jobb i Sarpsborg i morgen, gleder meg!"!!:-9

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 26 sep 11, 22:16


Jeg er enig vedr Askar, han jobber og prøver og fikk til slutt mål også.


Dexter

Bedriftsspiller
Ble medlem: 20 jan 11
Innlegg: 13

Lagt til: 26 sep 11, 22:18


Skal jeg være helt ærlig, så synes jeg denne tippeligaen er vel oppskrytt :) Skal bli godt med gode gamle adeccoligaen igjen... hehe

Gratulerer med vel fortjent seier!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 26 sep 11, 22:23

Mads Hansen på Twitter:

Som en jomfru som venter til bryllupsnatta, sparte vi trepoengeren til lokaloppgjøret. Og for en bryllupsfest det ble!

Wink

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 26 sep 11, 22:33

Synes ikke Masalin skal ta målet på sin kappe....var en fryktelig dårlig mur.......og når ballen går igjennom muren,blir det langt bort for keeperen.

Jon Knudsen er vel snart ledig........kanskje noe for oss? Dette fordi jeg savner en trygg keeper.........det har vi ikke hatt siden Ørlund sto........etter min mening daLaughing


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 26 sep 11, 22:33

En  ting vi var veldig gode på i dag, var å vri spillet over på motsatt side. Det er noe vi var veldig gode på i sølvsesongen og noe jeg har savnet. Morro å se.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 26 sep 11, 22:37

Opprinnelig postet av Rey

En  ting vi var veldig gode på i dag, var å vri spillet over på motsatt side. Det er noe vi var veldig gode på i sølvsesongen og noe jeg har savnet. Morro å se.

Greit nok, men ble også veldig puslete spill på små flater i perioder 


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 26 sep 11, 22:37

Opprinnelig postet av Rey

En  ting vi var veldig gode på i dag, var å vri spillet over på motsatt side. Det er noe vi var veldig gode på i sølvsesongen og noe jeg har savnet. Morro å se.

 

enig..men som noen har sagt her inne,så var ikke kantspillerne våre----hansen/askar-----noe gode idag. Det var syykt masse rom bak backene til Sarp...en-mot-en situasjoner,som overhodet ikke ble utnytta sånn som det burde.

Skjønner ikke Askar...han går fra det jevne....til dårlig....til banens-beste....til jevn igjen.....utrolig opp og ned.

Og nå bør Hansen starte på benken neste gang,og la Ruud-Tveter få muligheten......eller Valencia------hvis han holder mere enn 10 min da.....(sykt skadeutsatt.......håper NAV betaler lønna hans)Wink


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 26 sep 11, 22:41

Hvis de har vanlige ansettelsesforhold betaler NAV lønna opp til en viss andel husker ikke formelen...etter de første 18 dagene (da må arbeidsgiver selv stå for lønna)

Tror det er slikt, men jeg kan selvssagt ta feilCool


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 26 sep 11, 22:46

Opprinnelig postet av hasse33

Hvis de har vanlige ansettelsesforhold betaler NAV lønna opp til en viss andel husker ikke formelen...etter de første 18 dagene (da må arbeidsgiver selv stå for lønna)

Tror det er slikt, men jeg kan selvssagt ta feilCool

 

jepp...arbg betaler første 16 dager....så betaler NAV opp til et viss G ....husker ikke hvor mange......men de kronene de får tilbakeført ifra Nav,er vel inntekter på bunnlinja? All den tid lønnsutgiftene er inne i budsjettet allrede?

Er det noen økonomer/eksperter,som kan svare på dette? Takk.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 26 sep 11, 22:50

Opprinnelig postet av hasse33

Hvis de har vanlige ansettelsesforhold betaler NAV lønna opp til en viss andel husker ikke formelen...etter de første 18 dagene (da må arbeidsgiver selv stå for lønna)

Tror det er slikt, men jeg kan selvssagt ta feilCool

6 ganger grunnbeløpet i folketrygden. Hvis han har lønn over det så får han det av FFK, (hvis det er med i arbeidsavtalen at han skal ha full lønn under sykdom)

Men........

Har noen hørt noe fra Foyn forresten?Wink

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 sep 11, 22:50

Akkurat kommet meg inn dørene etter å ha vært i den fæle byen! Den ble riktignok penere i dag, kledd i rødt og hvitt, men fortsatt en møkkaby!

Fantastisk herlig seier! Vi gjorde som mot Hønefoss. 0-3 før vi ga dem et lite håp og så sluknet det totalt. Rett og slett deilig å se alle mugne blå smurfer etter kampen. Rundspilt og latterliggjort av storebror.

Til dere som pessimistisk før kampen spådde verst tenkelige scenario og spredde det på forumet. TA DERE EI BOLLE! ;)

Til dere smurfer som hevder at sarpinger aldri går før fløyta til dommeren er blåst i for siste gang. Hva %&/%& gjorde dere da det ble 1-4? Brannalarmen som gikk? Hele hovedtribunen forsvant som rotter på synkende skip. Fantastisk herlig å se på egentlig :o)

I dag er dagen for latterliggjøring og glede :) Vi takker også smurfene for deltagelsen på forumet, de kommer neppe tilbake nå.


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 26 sep 11, 23:19


JAAAAAAAAAAAAA. Lettet, glad, utmattet. Hvorfor skal fotballen styre følelsene mine så mye? Ikkje bra :-)


guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 26 sep 11, 23:28

Opprinnelig postet av Arte et labore

Akkurat kommet meg inn dørene etter å ha vært i den fæle byen! Den ble riktignok penere i dag, kledd i rødt og hvitt, men fortsatt en møkkaby!

Fantastisk herlig seier! Vi gjorde som mot Hønefoss. 0-3 før vi ga dem et lite håp og så sluknet det totalt. Rett og slett deilig å se alle mugne blå smurfer etter kampen. Rundspilt og latterliggjort av storebror.

Til dere som pessimistisk før kampen spådde verst tenkelige scenario og spredde det på forumet. TA DERE EI BOLLE! ;)

Til dere smurfer som hevder at sarpinger aldri går før fløyta til dommeren er blåst i for siste gang. Hva %&/%& gjorde dere da det ble 1-4? Brannalarmen som gikk? Hele hovedtribunen forsvant som rotter på synkende skip. Fantastisk herlig å se på egentlig :o)

I dag er dagen for latterliggjøring og glede :) Vi takker også smurfene for deltagelsen på forumet, de kommer neppe tilbake nå.

AMEN!

Kunne ikke sagt det på en bedre måte. 



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 10 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24