Husk meg
Brukernavn
Passord

Er Aune rett mann

Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 12 12

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 27 okt 11, 17:20

Hvorfor si opp Aune?  Hvis man engasjerer en idrettspykolog eller en god trener på korttidskontrakt må man ikke si opp Aune. Hvis det er trener vi snakker om kan de bli enige om hvordan de skal samarbeide ut sesongen, og jeg har tillit til Aune, og at han fortsetter neste år (hvis vi reddes fra nedrykk).


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 27 okt 11, 17:25


Enig med Tøffløus og KanogVet(nesten)Alt i enkelte innlegg ovenfor.

Å bytte trener nå er idioti, det er 4 seriekamper igjen, hvilke endringer kan han få gjort på denne tiden da?

Videre: Mjelde overtok Start, og tapte de 5 eller 6 første eliteseriekampene. Evaluering av sesongen, inklusiv evaluering av trenerapparat bør skje etter sesongen uansett utfall, så får de som har noe å si foreta seg noe hvis de finner det nødvendig.

---------------------------

Tro = Overtro
Vitenskap = Sannhet


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 27 okt 11, 19:46

Har absolutt ingen tro på at det skal kommenoen inn å snu dette nå,det er 4 kamper igjen.Hva skal 1 person gjøre for at våre spillere skal bli så mye bedre på den tiden som er til rådighet?Har mere tro på at spillerene med dagens trenere kan klare dette på egenhånd.
Dem kan vis dem vil.Full skjerpings ,100 % innsats.FFK har alt i egne hender,slår dem start hjemme,så er mye gjort.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 27 okt 11, 16:37


Herregud, det skjer vel hele tiden at trenere går inn på kortidskontrakter. Senest for noen timer siden viste LSK handlekraft ved å ansette Mike Powell og Belsvik som hovedtrenere ut sesongen. Har gått helt i stampe der også.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 27 okt 11, 16:45

forskjellen er jo at de allerede er i klubben da....

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 27 okt 11, 16:46


Jeg kan godt komme ett forslag også. Knut Thorbjørn Eggen og Jan Tore Ophaug...


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 27 okt 11, 15:35

Opprinnelig postet av Welhaven

Opprinnelig postet av Erikk


Å ansette en person ut sesongen er ikke det samme som å ansette Nordlie gymlærer og 2 svindyre spillere på lange kontrakter. Jeg mener seriøst at vi trenger hjelp av noen for å redde oss ut av den negative trenden vi sliter med.

Svarte jo akkurat niggle, men rundt dette med å ansette redningsmenn har jeg lite erfaring desverre, så må spørre; hvor mye tror du det vil koste å ansette en trener ut sesongen?

Hvem vil ta et slikt engasjement? Risikere en ripe på CV'en sin for tre måneders lønn. Joda, selvfølgelig er det avhengig av lønnen. Kan aldri tenke meg at en trener på det nivået vi her etterspør tar denne jobben for mindre enn en god årslønn(for en topptrener). Dvs mellom en til to mill minimum. 

Billigere enn nedrykk? Joda, men det hjelper lite hvis man ikke har pengene. Og det har ikke FFK.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 27 okt 11, 14:21

Opprinnelig postet av niggle

 Så du mener klubben bare skal sitte apatiske på sidelinjen og se på at klubben går ned i dassen, uten å forsøke noe? Det finnes mellomting mellom å fortsette med Aune og ansette Cirkus Merano med kompani til 20 millioner.. 

Hvis det er noen som ikke skal ha store dommer i form av lønn, som er bedre enn Aune og som ikke krever ekstra bonuser i tillegg til ordinær lønn som skyter ut av taket - hvorfor er han ikke ansatt ennå? Hørtes jo helt glimrende ut.

Såklart finnes det en mellomting, men Aune har fått tillit og har tillit. Derfor regner jeg ikke med at styret sitter med x antall navn på en blokk som kan ta over for Aune - og derfor vet man jo ingenting om lønn, man har ikke tid til å forhandle en god kontrakt nettopp pga tidspresset, og man har ikke sjans til å se for seg hvordan denne mannen vil fungere når sesongen først er ferdig. Og hva da hvis denne såkalte redningsmannen ikke klarer det? Jo - Nordlie i reprise.

Og det får være nok fokus på trener uten at de elleve man blir nevnt også. Greit AUNE har ansvar, men hallo - det har spillerne også. Tror ikke de blir konvertert til the ultimate winning team bare fordi man ansetter en eller annen som drar dette i land. Er man ikke gode nok, så er man ikke gode nok. Aune har kanskje ikke gjort noen god jobb i år, men det har ikke spillerne heller.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!



Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 12 12

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340