Husk meg
Brukernavn
Passord

Staw v Masalin

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 20 sep 11, 21:00


Et annet innteresant poeng er,hvem står i mål hvis vi kommer til cupfinalen?Hvis Masalin står i en eventuelt finale,hva da med Staw. Har han stått i cupen i hele tatt?Må vel spille noen minutter for å bli norges mester.Uansett hvem som står,blir nok den andre ganske skuffet,alle fotball spilleres drøm å spille cupfinale.


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 21 sep 11, 00:12

Masalin skulle nok også ønske han hadde fått flere sjangser i seriespillet, på samme måte som Staw i cupen. Jeg synes det har vært en fair fordeling slik de har gjort det hittil i år, og ser ingen grunner til å forandre på dette nå,,

---------------------------

Svaberget for alltid!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 21 sep 11, 17:50

Masalin har skrevet under på ny to-årskontrakt.

Veldig bra med en så sikker andrekeeper i klubben. Vet jo heller ikke hvor lenge Staw blir i klubben. kontrakten går vel ut neste sesong, men ryktene vil ha det til at lønnen hans er høyere enn det FFK egentlig har råd til, så det kan jo hende han forsvinner selv om jeg helst ville sett han fortsatt i klubben.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 21 sep 11, 23:06

Opprinnelig postet av Rey

Veldig bra med en så sikker andrekeeper i klubben.

Du mener at han "er sikker på at han er annenkeeper, og ikke 1. keeper":-) Frestod ikke akkurat sikker i dag, men...

Irriterende at Staw mangler det siste lille på fokus, og det å være på i samtlige 90 minutter i alle kamper. Da kunne han nærmet seg landslagsdiskusjon, etter min mening. Men han mangler det siste lille...

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3