Husk meg
Brukernavn
Passord

Serierunde 21: FFK - Strømsgodset 28.08 kl 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 22 aug 11, 21:44

Opprinnelig postet av Erikk

 

 

                          Staw

Askar      Horn     Martinsen      Thommassen

Tarik      Landgren   Ramberg    Hansen

                        Hussian

                       Borges

Her blir Hussain en slags "hengende spiss"

 

4-5-1 med tarik på høyreving, Askar på back og Hussain mellom midt og spiss.PerfektSmile Jeg tror dette kunne funket veldig bra! Så får vi etterhvert få inn en kjapp målfarlig spiss på topp!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 22 aug 11, 23:02

Opprinnelig postet av kjell-H

Opprinnelig postet av Erikk

 

 

                          Staw

Askar      Horn     Martinsen      Thommassen

Tarik      Landgren   Ramberg    Hansen

                        Hussian

                       Borges

Her blir Hussain en slags "hengende spiss"

 

4-5-1 med tarik på høyreving, Askar på back og Hussain mellom midt og spiss.PerfektSmile Jeg tror dette kunne funket veldig bra! Så får vi etterhvert få inn en kjapp målfarlig spiss på topp!

Ikke dum denne. Slenger på en liker jeg...


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 22 aug 11, 23:09

Jeg kan aldri tenke meg at Dure pdd er bedre enn Martinsen og Piiroja. Gutten er 18 år gammel og vil trenge tid til å tilpasse seg nye medspillere og Tippeligaen.

Jeg rangerer Vidar Martinsen og Raio Piiroja klart foran Kevin Dure slik det ser ut nå.

Og hvorfor vil folk se Vidar Martinsen på høyreback for å gjøre plass til Kevin Dure?? Vidar Martinsen er rett og slett søppel som både høyre- og venstreback, men god som stopper.

Nei, for pokker. Kast Dave Myrie rett inn på laget mot Strømsgodset. Han kan heller byttes ut etter 65-70 minutter hvis han ikke orker mer.

Denne kampen vinner vi!!


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 22 aug 11, 23:25

Etter det jeg så av Myrie mot Øssia i dag er han langt unna nivået for å spille i TL. Rett og slett sjokkerende hvis han har hold Gamboa ute av landslaget. Skal ikke dømme han nord og ned allerede, men synes ikke han imponerer overhode.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 22 aug 11, 23:35

Opprinnelig postet av solano2

Etter det jeg så av Myrie mot Øssia i dag er han langt unna nivået for å spille i TL. Rett og slett sjokkerende hvis han har hold Gamboa ute av landslaget. Skal ikke dømme han nord og ned allerede, men synes ikke han imponerer overhode.

Nok av eksempler på gode spillere som av en eller annen grunn er håpløse i 2. og 3.divisjon av en eller annen grunn. Celso Borges var katastrofe på rekruttlaget da han kom til FFK, så man skal ikke bry seg altfor mye om det.

Mange tippeligaspillere som presterer dårlig på rekruttlaget, og som er gode i Tippeligaen.

Jeg mener fortsatt at han bør spille mot Godset. Denne kampen mot Øssia er verdifull trening for han.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 22 aug 11, 23:38

Jeg er enig med deg i at man ikke skal dømme spillere etter 2. og 3. div kamper, men jeg ser lissom ikke noe som kan minne om en klassespiller. Bidro skuffende lite fremover og var rusten bakover.

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 22 aug 11, 23:45

Opprinnelig postet av solano2

Jeg er enig med deg i at man ikke skal dømme spillere etter 2. og 3. div kamper, men jeg ser lissom ikke noe som kan minne om en klassespiller. Bidro skuffende lite fremover og var rusten bakover.

Som sagt, Celso Borges var også sjokkerende dårlig de første rekruttkampene, men var glimrende på A-laget.

Jeg bryr meg fint lite om hvordan han spilte. Jeg er bare fornøyd at han får kamptrening. Han hever seg garantert et par hakk når det er snakk om A-laget. Motivasjonen kan også være så som så foran en håndfull tilskuere mot Øssia...


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 23 aug 11, 08:10


Dave vil heve seg etter hver kamp han får han, uansett divisjon. Er bare å spe på med kamper her - full tro på at Jocke gjør leksene sine.

Får vi se om Dure får en plass nå da.. Tipper han uansett kommer inn ila kampen. Føle det litt på kroppen tidlig er greit.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 aug 11, 09:02

Dave Myrie er aktuell fra start

Det lille han viste mot tromsø så var det veldig bra.. vi trenger han

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 23 aug 11, 09:08

Problemet idag med Myrie er vel at han ikke er drillet i Soneforsvar.....offensift er han helt ok...men defensift er han ikke helt klar ennå....så jeg tror Godset kampen kommer for tidlig for å starte kampen.

Han kommer garantert inn iløpet av kampen.

Spenende å se åsse Horn/Dure funker i forsvaret...kanskje vi får se det allerede mot Godset.

 

Kjenner jeg gleder meg allerede til kampen Wink


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 24 aug 11, 17:20
Endret: 24 aug 11, 17:21
Endret av: Per Egil

Mulig dette er en ikke-sak, men Mads Hansen på twitter nylig:

Har nettopp vært på en helse- og velværeklinikk for å behandle en betent tå. Oppsummering: Helse - ja. Velvære - nei. #smerte

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 aug 11, 17:26
Dommer	Per Ivar Staberg, HARSTAD
Assistentdommer 1 Steinar Holvik, SANDANE
Assistentdommer 2 Hans Christian Stormoen, Søreidgrend
4. dommer Mads Andreas Ahlsen, BORGENHAUGEN
Dommerveileder Ivar Ansgar Eriksen, Tønsberg
Kampdelegat Arnfinn Tore Kvaløy, Hundhamaren

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 27 aug 11, 23:55
Laget iflg. f-b.no. Lasse Staw - Vidar Martinsen, Raio Piiroja, Jørgen Horn, Joachim Thomassen - Amin Askar, Etzaz Hussain, Andreas Landgren, Mads Hansen - Celso Borges, Tarik Elyounoussi.

---------------------------

Heia FFK


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 28 aug 11, 00:01
Opprinnelig postet av Lex
Laget iflg. f-b.no. Lasse Staw - Vidar Martinsen, Raio Piiroja, Jørgen Horn, Joachim Thomassen - Amin Askar, Etzaz Hussain, Andreas Landgren, Mads Hansen - Celso Borges, Tarik Elyounoussi.
Nå må vi vinne. La oss heie de frem til seier, for sammen er vi sterke og det kjennes ille bra... Tarik, Borges på topp bør vise at de er et av de beste spissparene i Norge om dagen, på tide nå.

---------------------------

Heia FFK


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 28 aug 11, 00:17

Ingen Myrie i denne kampen heller? Begynner nesten å bli litt latterlig dette.


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 28 aug 11, 00:21

Opprinnelig postet av solano2

Ingen Myrie i denne kampen heller? Begynner nesten å bli litt latterlig dette.

Han kan jo komme inn da, men jeg er enig med deg, ikke at jeg hadde de helt store forventningene til ham da, ihvertfall ikke denne sesongen..

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 aug 11, 00:50

Opprinnelig postet av solano2

Ingen Myrie i denne kampen heller? Begynner nesten å bli litt latterlig dette.

sist jeg sa det samme sa folk her inne: gi han tid.... 

jeg er helt enig med deg... ved tap her er vi veldig nede i gjørma med begge ben og denne gjørma er skummel Frown

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 28 aug 11, 01:33

Hvor mange ganger må det sies???

HAN er ikke i kampform, gi han tid.

Akkurat den samme som var med Hussain.

Trur ikke at Aune liker å tape, og lar spillere som er klare sitte på benken.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 28 aug 11, 08:43

Idag MÅ vi vinne, og for å vinne MÅ vi som er på tribunen backe opp om guttane og synge FOR dem.. Tar vi tre poeng idag tror jeg vi klarer oss.. Med tap derimot, frykter jeg det verste.. Krysser fingrene for seier idag!

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 28 aug 11, 08:44

Opprinnelig postet av solano2

Ingen Myrie i denne kampen heller? Begynner nesten å bli litt latterlig dette.

Idag spiller hvertfall ikke Jan Tore Ophaug på HB fra start....

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f