Husk meg
Brukernavn
Passord

Cupfinalebilletter

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 23 aug 11, 15:26
Endret: 23 aug 11, 15:31
Endret av: Arte et labore

Opprinnelig postet av Willy René
Hmmmmmmmm.......Jeg trodde kun jeg ville ha mulighet til å kjøpe kun det antallet sesongkort jeg har jeg?

Men kjøper 5 hvis jeg har mulighet til det, hvis "vi" vinner semien daWink

Ble noe usikker selv - men mener at dette er tilfellet..

Da er det i teorien ingen fordel å være medlem hvis du har sesongkort. 

Mod: Kuttet tre siteringer. Folkens, det er ikke nødvendig å sitere i huet og ræva ;)

---------------------------

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5394

Lagt til: 23 aug 11, 16:16
Endret: 23 aug 11, 16:20
Endret av: Rey

Forrige gang så fikk hver person kun en billett. Hadde du både sesongkort og var medlem i klubben og i Plankehaugen så fikk du ikke tre av den grunn. Kun en per person. Så du får nok ikke fem billetter. Det ville gi en helt gal fordeling og være helt høl i huet slik jeg tenker ihvertfall. Det er jo ikke slik at folk skal kunne kjøpe flere billetter enn de trenger for å kunne selge videre.

Og selvfølgelig er det en fordel å være medlem hvis du har sesongkort. Hvis du er medlem, så får du billett før de som har sesongkort. Det er ikke sikkert at FFK får nok billetter til å fordele til alle som har sesongkort, derfor får medlemmer første prioritet, deretter de som har pek-på-setet og så de som har vanlig sesongkort. Hvis jeg ikke husker feil, så ville ikke alle med sesongkort fått billett forrige gang hvis vi hadde møtt RBK i finalen, ettersom vi da hadde fått vesentlig færre finalebilletter.

Til Willy Rene: Du får  nok ikke tre billetter under krav 1. Du får to stk under krav 1 og (mest sannsynlig) en under krav 2.

(Alt over baserer seg på hvordan fordelingen var i 2006 og prioriteten FFK har listet opp for i år. For å få en endelig bekreftelse må man nok vente på at Torjussen eller noen andre i systemet kommer med oppklaring.)

Men først må vi slå Brann i semin. Kan bli vanskelig nok det.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


MR.T

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09
Innlegg: 191

Lagt til: 10 sep 11, 16:17

Opprinnelig postet av Rey

Men først må vi slå Brann i semin. Kan bli vanskelig nok det.

Det er nok det viktigste ja, for først da har vi noe å fordele.

Det står om en eventuell fordeling av billetter her: www.fredrikstadfk.no/medlem

/Thomas

---------------------------

mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no
Arrangementssjef, Mediesjef, Billettansvarlig m.m. i FFK



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f