Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvor ble det av Supras i dag?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 16 aug 11, 00:44

Zoran var nummer 1 som forsanger. Ulf Berg var nummer 1 som bussansvarlig. Mange var ildsjeler med TIFO, og Heidi Aydar er nummer 1 som litt av hvert i styret. Tilsammen med oss andre, VAR Plankehaugen blandt de beste i Norge. 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 16 aug 11, 08:16

Sitter så langt unna på stadion at jeg ikke hører så mye synging. Det jeg stusser over er at det er så få på PH feltet.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 16 aug 11, 09:24
Endret: 17 aug 11, 11:52
Endret av: JipJap

Er det få personer på stadion, så kan du banne på at det er tilsvarende få på PH-feltet.


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 17 aug 11, 02:25

Opprinnelig postet av Jonek

Zoran var nummer 1 som forsanger. Ulf Berg var nummer 1 som bussansvarlig. Mange var ildsjeler med TIFO, og Heidi Aydar er nummer 1 som litt av hvert i styret. Tilsammen med oss andre, VAR Plankehaugen blandt de beste i Norge. 

 

For nye lesere, som det så fint heter, så begynte de problemene (etter min mening) med dannelsen av Brigade Rød/Hvit. De skulle belære resten av felttet hvordan man kledde seg, hvordan man sang samt så ned på oss "vanlige" supportere. Zoran, som grunnlegger av BBB (Bad Boys Blue) slo seg sammen med de og det ble en rekke uheldige episoder utenom stadion (bluss etc)

Det ble rett og slett to fraksjoner på PH-feltet som jobbet mot hverandre. Tilslutt ble Zoran og 4 medlemer av BRH utvist fra PH og stadion. Zoran ble det etter det jeg har skjønt etter episoder på Åråsen. De 4 medl husker jeg ikke. BRH og resten av PH fortsatte å jobbe mot hverandre, ble aldri enig om forsanger, synging (ref fredrikstad, alkohol og kvinner) .

Supras ble dannet vinteren 09/10 av folk som var lei av veien BRH tok.. Fram til bortekampen mot Sarp var det krig mellom BRH og Supras på feltet, dvs sangmessig. Det hele toppet seg da 2 medlemer av BRH angrep en eldre herremann på Dickens i Sarp. Etter det gikk restene av BRH i oppløsning, de forsvant ihvertfall fra PH-feltet.

Sangsterke folk gikk i den perioden lei og fant seg andre plasser på stadion... Det sier litt at rett etter cupfinalen i 06 besto PH av over 4000 medlemer, nå er det vel knapt over 2000...

PH-styret ble (etter hva jeg har hørt) dominert av to blad Berg, som gjorde at flere resurssterke medlemer trakk seg. Ulf Berg trakk seg under nedryksoppvasken som følge av at hans påstander om samarbeid med FFK-styremedlemer for å fjerne Henriksen ble blankt avist av nevnte stryremedlemer.

Hva som er ståa i PH-styret nå vet jeg ikke, men man ser jo tydelig at ildsjelene for TIFO er borte. Heidi Aydar er vel nesten den eneste igjen fra tida da PH var best i Norge...

 

Vil jeg har Zoran tilbake ? Ja, så absolutt, så får heller folk tåle å få huden full av kjeft/en caps i fleisen når man er slapp med synginga... Jeg håper virkelig at en i PH-styret kan snakke med ham og overbevis ham til å komme tilbake.

 

Tror neppe du leser dette Zoran, men PH trenger deg....

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


bennygullfot

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 17 aug 11, 23:22

Plankehaugen burde komme med en offentlig unnskyldning i avisen til Zoran! Tipper at det kan hjelpe mye! :)

---------------------------

Samhold


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 18 aug 11, 05:13
Endret: 18 aug 11, 05:15
Endret av: hedvalen


Ganske enig med bennygullfot der. Det burde egentlig blitt gjort uansett.  Plankehaugen behandlet han på en meget dårlig måte egentlig ..

---------------------------

Dont worry, be happy!!! :D


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 19 aug 11, 19:03

Hva skjer vist noen kaster et beger med vann som ikke er av grupperingen Supras?

Skal vi da alle gå ut av stadion i sympati fordi dusten blir kastet ut?

nei dette blir for dumt.

det er handlinger som ikke henger på grep,

burde være voksne alle sammen og holde oss for gode til og drive på med sånn "childs play"!!!

Jeg har stått i plankehaugen siden siden vi flyttet inn på nye stadion og det er blitt nesten verre og verre

Ja jeg savner Zoran og hans mentalitet, han viste styrke og drivkraft som INGEN andre er i nærheten av.

Hva med og offentlig gi han en unnskyldning og gratis inngang på stadion som vår forsanger.

vi er ikke hva vi engang var og det er veldig synd, vi var topp 3 på og synge og lage liv, nå er vi midt på treet sammen med de andre...

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 519

Lagt til: 20 aug 11, 20:19
Endret: 20 aug 11, 20:25
Endret av: madcow

Mener jeg hørte en gang at forsanger kom inn kostnadsfritt?

---------------------------

"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."

- FFK / LFC / Østsiden -


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 22 mai 13, 19:33

Søpla Supras Fredrikstad slår til igjen.

Nok en gang en skam for FFK.

Og folk lurer på hvorfor Plankehaugen-feltet er et sted ingen gidder å stå lenger... 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 22 mai 13, 19:35

Idioter...........


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 mai 13, 12:23

dem sleger bare flere flyver blader sånn at dem kan hjelpe FFK etter på

 

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


jinky

Knøttespiller

Ble medlem: 08 jan 13
Innlegg: 30

Lagt til: 23 mai 13, 13:30

Opprinnelig postet av Plankekæll

Søpla Supras Fredrikstad slår til igjen.

Nok en gang en skam for FFK.

Og folk lurer på hvorfor Plankehaugen-feltet er et sted ingen gidder å stå lenger... 

Kan det være pga medsupportere som kaller andre søppel mon tro?

---------------------------

Lord of the Wing


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 23 mai 13, 13:49

Helt sikkert derfor. Foot in mouth

Dette her er søppeloppførsel. Om man da er idiot eller søppel er ett fett for min del. 


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 23 mai 13, 14:23
Endret: 23 mai 13, 14:24
Endret av: Rafn


Registrerte at det var et navnebytte fra Supras til Ultras på 16.mai kampen.

Noen som kan begrunne det plutselige navnebyttet ?

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 23 mai 13, 14:41
Endret: 23 mai 13, 14:42
Endret av: olav3232

Opprinnelig postet av Rafn


Registrerte at det var et navnebytte fra Supras til Ultras på 16.mai kampen.

Noen som kan begrunne det plutselige navnebyttet ?


Intet ordentlig navnebytte. Gruppen vår heter Supras, men vi er en ultras-gruppering. Vi holder på med et nytt gruppebanner, derfor ble det det banneret der den kampen.

---------------------------

Forever young, infamous youth, forever ultras.


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 23 mai 13, 15:04
Endret: 23 mai 13, 15:05
Endret av: Rafn

Opprinnelig postet av olav3232

Opprinnelig postet av Rafn


Registrerte at det var et navnebytte fra Supras til Ultras på 16.mai kampen.

Noen som kan begrunne det plutselige navnebyttet ?


Intet ordentlig navnebytte. Gruppen vår heter Supras, men vi er en ultras-gruppering. Vi holder på med et nytt gruppebanner, derfor ble det det banneret der den kampen.

Jeg må først si at jeg ikke har noen egne dårlige opplevelser med dere , men er det ikke litt unødvendig med et bytte til Ultras ?

Dere tok vel selv avstand fra den tidligere Utras-grupperingen i Fredrikstad hvor det var mye bråk og utvisninger fra stadion.

Bare navnet Ultras kan raskt dra til seg uønskede elementer og det er vel ikke det dere ønsker  ?

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 23 mai 13, 15:07

vi er en ultras gruppe og har vært det hele tiden ...

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 mai 13, 15:13

dere passer ikke i barnehage en gang. så og si at dere er ultras gruppe med så  smarte ideer.

står og synger hater NFF.. det er hjerne dødt

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 23 mai 13, 15:33

Supras har helt siden oppstarten vært en ultras-gruppering, og kommer til å være det i fremtiden også. Ultras er bare en samlebetegnelse for de med det samme synet på tribunekultur som oss, å lage fullt trøkk på tribunen osv. Vi ønsker så klart ikke å dra til oss uønskede elementer, og jeg kan betrygge deg med at om det skulle skje så skal vi ta grep.

---------------------------

Forever young, infamous youth, forever ultras.


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 23 mai 13, 16:18
Endret: 23 mai 13, 16:19
Endret av: danan

 

Vi heter fortsatt Supras og har ingen planer om å endre det heller. Som olav3232 nevner over så jobber vi med et nytt Suprasbanner, derfor ble det en midlertidig løsning med ultrasbanneret som ble brukt 16mai.

Keiko99: Hæ? At det var?


Vi har for lengst blitt vandt til utakknemlighet og har vel fått servert de fleste kallenavn og skjellsord fra noen av dere nå. Ser dere forsøker så godt dere kan å provosere oss lenger opp her… Vel plankekæll, keiko og Erikk… Er det vi eller dere som fremstår som de som prøver på beste mulige måte å skape uro og splittelser på FFK-tribunen med de utsagnende der?

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!

Supras Fredrikstad, loud and proud since 11.09.09.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24