Husk meg
Brukernavn
Passord

19. serierunde: FFK - Stabæk, fredag 5. august kl. 19:00

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 06 aug 11, 13:26

Men dere må vell være enig i at det er veldig frustrende å se at vi taper så mange poeng på hjemme bane i år?Jeg tror også at vi klarer oss i tippeligaen men da må man hvertfall begynne å plukke poeng på hjemme bane for den serien er alt for jevn i år.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Bærra

Juniorspiller
Ble medlem: 15 aug 08
Innlegg: 116

Lagt til: 06 aug 11, 13:31

Dette laget er ikke bedre enn til å kjempe en kamp for å ikke rykke ned! Når vi samtidig ikke har en trener som er dyktig nok blir dette veldig vanskelig.

Har i hele år bemerket at vi virker veldig slitne etter bare 30 minutter. Også mennesker som jobber tett på A-laget bemerker også dette. De er for dårlig trent.

Nå må hele laget ned i kjelleren og ta seg sammen. Frykter Alta, Strømmen og Mjøndalen igjen til neste år.

 

 


 


fredrikstad1903

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jul 11
Innlegg: 30

Lagt til: 06 aug 11, 13:40

Da vi vinner er det snakk om topp 5.

Da vi taper er det snakk om nedrykk.

Alle lag taper. Jeg er sikker på at dette lage er mer enn godt nok til å overleve


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 06 aug 11, 13:46
Endret: 06 aug 11, 13:47
Endret av: Erikk


Jeg er enig med deg. VI hauser alt opp til himmelen hvis vi vinner og maler alt helvart hvis vi taper. Vi tapte poeng pga dommertabber hjemme mot Lillestrøm, Odd og Tromsø. Vi har også hatt marginene mot oss flere kamper hjemme ink kampen mot Stabæk. Marginer med oss har vi også hatt i bortkempene mot Aalesund, Brann og Sogndal. Alt i alt vil jeg si at årets lag har gitt mye glede med sin gode innsats, men at vi må tilgi for manglende rutine. Jeg tror vi overlever i Tippeligaen i år.

 

 

 

 


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 06 aug 11, 13:57

Opprinnelig postet av keiko99

Ja nå kommer snart spøkelse tiilbake på stadion.. Da snakker jeg om nedrykk.. Det var så elendig kamp at jeg finner ikke ord

Du si at kampen var elendig,da lurer jeg på om du så kampen. FFK kjørte jo over stabæk nesten hele 1omgang og burde avgjort kampen allerede da.

Da stabæk scoret tok dem over en periode,før FFK igjen kjørte kampen,og hadde mange mål sjanser.. Problemet i går var vel at vi ikke scoret mål på mulighetene vi fikk.

 


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 06 aug 11, 14:22

Vi må gi været en del av skylda Cool Så lenge det regnet var FFK overlegne, men når oppholdsværet kom tok Stabæk over. De er jo ikke vant til å spille i regn de som har en gymsal som hjemmebane. Hadde det regnet hele kampen igjennom hadde vi vunnet garantert Tongue out


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 06 aug 11, 14:35

Opprinnelig postet av kjell-H

Men dere må vell være enig i at det er veldig frustrende å se at vi taper så mange poeng på hjemme bane i år?Jeg tror også at vi klarer oss i tippeligaen men da må man hvertfall begynne å plukke poeng på hjemme bane for den serien er alt for jevn i år.

Visst er det frustrerende! Og når vi har marginer imot så mange ganger som det vi opplever, så tror jeg det skyldes at laget ikke er bedre. Gode lag med riktig innstilling får ofte marginene med seg.

Men jeg tror definitivt vi er gode nok til å holde oss. Laget må bare ikke gå i den fella som flere av oss her inne ser ut til å være på vei mot (meg selv inkludert): Å tro at vi er for gode til å rykke ned. Laget er godt nok til å holde seg, men KUN dersom innsatsen er på topp heletida.

Dårlig trent blir også nevnt her inne - jeg vet ikke om vi er for dårlig trent eller ikke, men i går var det i alle fall tydlig at midtbanen ikke orket nok i perioder.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 aug 11, 16:36

hjelper ikke det siden vi tapte 1-2 og synker på tabellen... hjelper ikke med 100 mål sjangser om dem ikke settes desverre

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 06 aug 11, 17:15

Opprinnelig postet av keiko99

hjelper ikke det siden vi tapte 1-2 og synker på tabellen... hjelper ikke med 100 mål sjangser om dem ikke settes desverre

'

Nei det er sant,men å si at kampen var elendig blir helt feil. Kampen hjemme mot Odd var elendig,da skapte FFK nesten ikke noen målsjanser,og spillet var elendig.

Kampen mot Stabæk var  bra  i store perioder,og hadde FFK vunnet kampen,noe dem burde ha gjort,hadde du da kalt den elendig?


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 06 aug 11, 18:05
Endret: 06 aug 11, 18:07
Endret av: kratos

Vi tar med oss noe av problemet fra i fjor, nemlig det å score mål, og da sette 100% sjangser. Forsvaret er også rufsete til tider, men hadde vi satt 100% sjangsene våres hadde vi ligget helt der oppe. Legger også merke til at Aune er ekstremt humørsyk. Vinner vi er han i skyene og har på seg det bredeste smilet, men går helt i kjelleren med tap. Så det spesielt tydelig under kampen mot viking. da kameraene filmet han i 1 omg var han fremdeles fornøyd, men han ble surere og surere under 1 omg da Viking presset oss tilbake. Grep for å prøve å snu et kampbilde blir også tatt alt for sent. Trodde nesten ikke han skulle ta noen bytter i Stavanger. Det er lov å bytte før det er godt 60 min når vi ligger under, selv om vi så og så eide 1 omg i Stavanger...

Syns vi bør få inn en litt mer erfaren spiss (dvs som ikke holder junioralder), De vi har forran er ikke jevne nok. Ruud-Tveter er litt for ny i tippeligaen enda, Tarik har scoret noen mål, men forsvinner altfor ofte. Celso har også en tendens til å forsvinne i kamper, selv om han scoret i går og 3 mot Brann.. Får håpe ting endrer seg med de to nye som kommer og at FFK har råd til en målfarlig spiss etter salg av Gamboa....

 

Nedrykk har jeg ingen tro på, ikke enda ihvertfall. Til det er Sarp08, Odd og Start for svake, enda....

 

Hvis alt annet feiler, kan vi jo ringe Chelsy og høre om de er villige til å låne bort Fernando Torres slik at han kan spille i form og få masse selvtilitt med å bøtte inn mål et halvt år i Norge. Det skader ikke å spørre, det værste som kan skje er at vi får et nei :-P

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 aug 11, 18:58

Det som er bra er sjangser så klart, men da må dem settes og ang odd kampen så er jeg enig at den var enda værre, men det er så rart at jeg finner ikke ord eller jeg vet ikke hva som skjedde siden vi tapte... Jeg kan ikke trekke frem spillere som jeg mener spilte svakt,  men hele forsvaret slet plutselig i 2 omgang... Nå ventes det tøffere motstand i tromsø og på borte bane... vi har molde i cupen...

 

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 08 aug 11, 09:34


Surt tap da.. Er ikke enig i dette om nedrykk uansett. Vi må begynne å få noen poeng skal dette her gå veien, men er lag som sliter mer enn oss, og da snakker vi også lag som ikke kommer rett fra Adeccoen.

Hadde derimot vært gøy med en målfarlig spiss, som virkelig setter alt man kommer over.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 08 aug 11, 09:54

Dette gikk som fryktet med tanke på det defensive. Vi lå an til å måtte gjøre endringer både på midten og i forsvaret pga karantener. Ramberg og Landgren ble drillet hele uka på den sentrale midtbanen. Så var de plutselig også uaktuelle i tolvte time. Dermed var vi lekk bakover når vi ble satt under press.

 

Kampen var også et eksempel på hvor mye vi blir svekket defensivt på høyresiden når ikke Askar spiller høyre kant. Det er veldig mye lettere å være høyreback med Askar foran seg, enn med Valencia.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 aug 11, 22:02

hvorfor hadde ikke FFK 1 min stillhet i denne kampen ?

jeg ser landslage hadde det i dag....

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 10 aug 11, 22:05

Fordi det var 1min stillhet mot Viking?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 aug 11, 00:11

ja vel, men Fredrikstad mista en person p.g.a. denne tragedien og jeg ble nærmest paff da det ikke var noen ting...

 

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 11 aug 11, 00:54
Endret: 11 aug 11, 00:54
Endret av: Arte et labore

Opprinnelig postet av keiko99
ja vel, men Fredrikstad mista en person p.g.a. denne tragedien og jeg ble nærmest paff da det ikke var noen ting...

Stabæk-kampen var to uker etter angrepet. En runde ble avlyst og det ble markering i runden etter. Jeg syns det holder. Man kan ikke overeksponere reaksjonene heller, livet må gå videre.

Vi har hatt noen flotte markeringer i ettertid, la oss nå falle tilbake til hverdagen. Ikke glemme det som har skjedd, men likevel komme oss videre.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 aug 11, 20:42

sant det, men ikke enkelt og glemme en tragedie desverre Frown

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24