Husk meg
Brukernavn
Passord

19. serierunde: FFK - Stabæk, fredag 5. august kl. 19:00

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 05 aug 11, 20:21

Har mix noe personlig mot oss eller?

Uff 1-1 og ingen går i duellene.....


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 aug 11, 20:21

Hvorfor i #¤"%"#¤% er det så %¤&¤%& vanskelig å slå det %&¤%¤%¤&/ laget der?

En seier på fem forsøk hjemme om dette står seg. Helt utrolig. Håper Gamboa scorer i avskjedskampen sin åtte minutter på overtid.


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 05 aug 11, 20:22


Svarte f....


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 05 aug 11, 20:25


Liker ikke kamputviklinga....

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 05 aug 11, 20:25

Bare å ta av seg hatten for Staw.


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 05 aug 11, 20:26

Dette er trist.......


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 05 aug 11, 20:27

Ran.

Ufattelig surt, og ufortjent, om dette ikke ender med 3 poeng til FFK. Burde ha drept kampen for lenge siden.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 05 aug 11, 20:31


ka fasken er det som skjer ? Totalt overlegne i 1. fulstendig på bærtur nå....

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 05 aug 11, 20:39

Hva er greia med stabæk?
Ver gang vi har mulighet til og slå stabæk så skjer det noe dumt....


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 05 aug 11, 20:47

Opprinnelig postet av Martin

Hva er greia med stabæk?
Ver gang vi har mulighet til og slå stabæk så skjer det noe dumt....

Tror ikke vi skal skylde på Stabæk,her hadde vi full kontroll,så scorer dem et jævla dritt mål,så kolapser FFK en periode.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 05 aug 11, 20:54

Vi har et spissproblem. Alle foran scorer for lite mål, og scorer ikke på de åpenbare sjansene.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 05 aug 11, 20:57

Her faller vi definitivt for eget grep.Frown

I perioder er forsvarsspillet vårt horribelt - det er full panikk når Stabæk setter press på, og hvem det enn er som har ansvar for å dekke rommet foran våre midtstoppere gjør rett og slett ikke jobben sin i store deler av periodene Stabæk presser.

Utrolig surt, for vi hadde sjanser nok til å vinne dette, men roter det til for oss selv. Igjen,

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 05 aug 11, 20:58

Opprinnelig postet av Holters

Vi har et spissproblem. Alle foran scorer for lite mål, og scorer ikke på de åpenbare sjansene.

Ikke helt enig. I dag er det forsvarsspillet som feller oss.

Men selvsagt - hadde vi hatt en spiss som kunne putta etpar av sjansene våre hadde ikke forsvarssvikten gjort noe...

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 05 aug 11, 21:04

Vi har helt klart et problem mot Stabæk......idag ville det seg ikke,og at vi trenger en målscorer,er noe alle her inne vet.

Når det er sagt,vil jeg gi cred til Lasse Staw og faktisk Askar-han manglet bare scoring ikveld.

Nå må vi håpe på et lite mirakel mot Molde i cupen,og håpe at lag bak oss avgir poeng i helgens runde.

 

Vi vil reise oss,og komme tilbakeLaughing

Noen som vet hvorfor Landgren ikke ble klar til kamp idag?


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 05 aug 11, 21:07

Opprinnelig postet av bjervell

Her faller vi definitivt for eget grep.Frown

I perioder er forsvarsspillet vårt horribelt - det er full panikk når Stabæk setter press på, og hvem det enn er som har ansvar for å dekke rommet foran våre midtstoppere gjør rett og slett ikke jobben sin i store deler av periodene Stabæk presser.

Utrolig surt, for vi hadde sjanser nok til å vinne dette, men roter det til for oss selv. Igjen,

 

Enig med både deg og Holters.  Vi så det samme mot Viking sist runde. Mon tro det går ann å handle inn en spiss for pengene vi fikk for gamboa...

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 05 aug 11, 21:08

Opprinnelig postet av Kai Roger

Vi har helt klart et problem mot Stabæk......idag ville det seg ikke,og at vi trenger en målscorer,er noe alle her inne vet.

Når det er sagt,vil jeg gi cred til Lasse Staw og faktisk Askar-han manglet bare scoring ikveld.

Nå må vi håpe på et lite mirakel mot Molde i cupen,og håpe at lag bak oss avgir poeng i helgens runde.

 

Vi vil reise oss,og komme tilbakeLaughing

Noen som vet hvorfor Landgren ikke ble klar til kamp idag?

Det italienske fotballforbundet fikk ikke rota seg til med å skaffe lisens for ham...

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 05 aug 11, 21:08


Få fikset  tabellen den viser at FFK har 26 poeng.


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 05 aug 11, 21:21

TFA er fornøyde med alle idag han tydligvis.
Min mening er at Tveter, Askar og Hansen ikke holder dette nivået.  Det er sporadiske lysglimt, men aldri spiller noen av de godt i 90 minutter. Askar treffer vel på 30%.
Tarik på landslaget? ja det må være som kant, snart har han ett snitt på scoring i kun hver 3 kamp.

Mest av alt er jeg skuffet over at spillerne tror de er så gode, at de kan gå rundt å hæppe seg til 3 poeng.

Stor pluss til Lasse, i tilegg spilte Celso, Gamboa og Horn en god kamp.

Ja jeg er sur og skuffa akkurat nå, mulig jeg moderer meg selv om litt. Men deilig å tømme seg:)

---------------------------

http://twitter.com/GardC


Pavlov

Juniorspiller

Ble medlem: 04 mai 08
Innlegg: 77

Lagt til: 05 aug 11, 21:26

Var Tarik borti ballen mer enn to ganger i dag..?

Lurer også på når Jabbie forsvinner. Han har en ekstremt lav treffprosent i pasningsspillet, og det ser ikke ut til at han trives i særlig stor grad.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 05 aug 11, 21:26

surt å tape den kampen her. hadde full kontroll i 1 omg. er så typisk å dette helt sammen i 2 omg. vi slipper inn noen håpløse mål.

hørte aune sa at han syns ruud tveter gjorde en god kamp. selv kunne jeg ikke se det men, syns han var usynlig i store deler av kampen.syns mats hansen fikk vist seg frem idag, beste kampen han har spilt fra start syns jeg. så må jeg jo trekke frem et par av redningene til staw idag, hadde det ikke vært for han så hadde dette sett mye værre ut idag.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3