Husk meg
Brukernavn
Passord

18. serierunde: Viking - FFK, søndag 31. juli kl. 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 31 jul 11, 19:21


Enda en karantene da.. Viking løper ganske mye mere nå, enn første omgang. Satser på at det blir i overkant etterhvert.

Nå har jeg for første gang bestilt kamp på MAX.no. Det blir også siste gang. Makan til idiotisk kommentering! Viking blablabla, vi osv.

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 31 jul 11, 19:31


Hvor er det ikke gjort et bytte enda? Ser Valencia er på benken. Viking har lagt seg ned og da skal han inn. Når man har to venstre vinger som passer til forskjellig kampbilder, så skal man jo bruke det!


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 31 jul 11, 19:41


Synd vi surrer det til nok en gang mot viking. Dem er ett lag vi bør klare å slå.


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 31 jul 11, 19:50


F..n at det skal være så vanskelig å skåre. Syns at når en har spillt fotball 15+ år bør en hvertfall treffe målet.

 


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 31 jul 11, 19:52


2-0 der er det slutt. Det er alt for dårlig.


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 31 jul 11, 19:55

takk og farvel.. godt at vi får mer konkuranse på midtbanen. men vi trenger også en spiss/ en som lascore mål. eneste ttøst er at sarpingene ser ut til å gå på enda en smell hjemme...

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 31 jul 11, 20:01

Nja jeg vil ikke si at vi spilte dårlig kamp. 1omgang kunne like godt ha endt med mål for ffk.Sånn er fotballen.Problemet idag var at forsvaret til viking hadde grei kontroll på vinga og spissene våres idag.Hvem skal da score målene? Nei vi går for 3 poeng neste kamp.Heia FFK!

 

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 jul 11, 20:14

hvem skal ta plassen til Thomassen da som må sone ?

kan det bli vidar martinsen.. slik at raio og horn er stoppere `?

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 31 jul 11, 20:29


Kanskje Amin Askar kan ta venstre-back-plassen?


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 31 jul 11, 20:44

Tarik og Celso var langt under pari i dag.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 31 jul 11, 20:58

Spesielt Tarik var svak idag. Men,men. Kampen er helt jevn, 50-50 vil jeg si, men Viking er effektive mens vi på død og liv skal ha xavi-pasningen inn HVER gang. Mangel på variasjon i siste tredjedel har kostet oss flere poeng i år, spesielt når vi jager utlikning.

Det fine med dagens runde er at Start, Særp OG Odd taper. Samt spilte Sogndal 1-1 igår, hvilket gjør at avstanden til bunnen holder seg. Det eneste som betyr noe i år er å sikre plassen, samt hente hjem bøtta ;)

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 31 jul 11, 21:00


Viking klart best første 5 min og det ser ut som planen deres også var å score da, for å ligge og vente på muligheter (noe de lyktes med). FFK klart best i 40 min av første omgang og 30 min av andre omgang. Etzaz er igjen kanskje vår beste mann og jeg tror ikke den mannen er kapabel til å miste ballen. Horn var sårt savnet i dag. Raio og Vidar var faktisk i mine øyne katastrofale, både defensivt og ikke minst offensivt, i tillegg vet ikke Lasse hvor han har de virker det som. Vi spilte mye bra fotball på midtbanen og tredde oss ofte gjennom midten deres, men stoppet hver eneste gang i Vikings forsvarsfirer. Mads Hansen veldig frisk i første omgang, mens Tarik og Borges var svake. Ruudi og Valencia kunne også fint ha kommet innpå før syns jeg.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 31 jul 11, 21:12

For noen nek av kommentatorer.... de bør vel forsøke å være nøytrale og ikke klare Viking supportere som denne duoen klart var.

 


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 31 jul 11, 21:17

Opprinnelig postet av ffkmats

..

Etzaz er igjen kanskje vår beste mann og jeg tror ikke den mannen er kapabel til å miste ballen. 

..

Etzaz spilte en ny god kamp, men det var vel strengt tatt han som mistet ballen før 2-0 målet?

 

---------------------------

Svaberget for alltid!


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 31 jul 11, 21:21

Opprinnelig postet av Jens G Best

Opprinnelig postet av ffkmats

..

Etzaz er igjen kanskje vår beste mann og jeg tror ikke den mannen er kapabel til å miste ballen. 

..

Etzaz spilte en ny god kamp, men det var vel strengt tatt han som mistet ballen før 2-0 målet?

 

Hehe mulig. Middagen ble servert i det 87 min, så fikk ikke sett siste 5 min. Men baltap hadde han uansett svært få av i dag også, selvom de geniale løsningene hans var fraværende.


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 31 jul 11, 21:21

 

 

Etter denne kampen bør vi nok innse at Horn er en meget god spiller med flott kommunikasjon bakover. Raijo er katastrofal i midten sammen med Vidar. De skuffet også framme i løperrekka. Kan det være slik at vi må gå for en spiller som gir oss 12-15 mål iløpet av sesongen. Det bør vi ha penger til. 

Har hørt et lite rykte om at TH og M er i ferd med å forhandle om Borges, Fikk bare en sms med spm om jeg hadde hørt noe , men det har jeg ikke. Er det noen andre som kjenner til dette ?


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 31 jul 11, 21:29

Opprinnelig postet av 1947modell

 

Har hørt et lite rykte om at TH og M er i ferd med å forhandle om Borges, Fikk bare en sms med spm om jeg hadde hørt noe , men det har jeg ikke. Er det noen andre som kjenner til dette ?

TH og M?


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 31 jul 11, 22:18

 

Hehe mulig. Middagen ble servert i det 87 min, så fikk ikke sett siste 5 min.

[/quote]

seriøst ??? det må jeg si er svakt og bli kuet slik av en som serverer mat (har du en sint kone) hehehe

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


thejester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 31 jul 11, 22:35

Opprinnelig postet av solano2

Opprinnelig postet av 1947modell

 

Har hørt et lite rykte om at TH og M er i ferd med å forhandle om Borges, Fikk bare en sms med spm om jeg hadde hørt noe , men det har jeg ikke. Er det noen andre som kjenner til dette ?

TH og M?

Terje Høili og kjerring sikkert, men hvor reelt det er vet jeg ikke.

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 31 jul 11, 22:50

Opprinnelig postet av RG

 

Hehe mulig. Middagen ble servert i det 87 min, så fikk ikke sett siste 5 min.

seriøst ??? det må jeg si er svakt og bli kuet slik av en som serverer mat (har du en sint kone) hehehe

[/quote]

 

Kanskje det, men han gikk ikke glipp av noe....

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24