Husk meg
Brukernavn
Passord

16. serierunde FFK - Brann - mandag 18. juli

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

General Gardener

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 18 jul 11, 21:18

Olsen er helt håpløs, Tøfflus. Skal nesten alltid dra frem egne situasjoner så han kan få ment noe annet enn alle andre. Utrolig irriterende.

Vil bare huske å gi skryt til Tom Henning Øvrebø. I dag er det mange situasjoner som både er vanskelige å avgjøre, og som var potensielt avgjørende for resultatet, og etter min mening løser han det på en glimrende måte og har rett i så å si alle de viktige situasjonene. Bra!

---------------------------

http://www.twitter.com/banksy8


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 18 jul 11, 22:08

Artig kamp idag! Morsom å se på, med masse mål. Var nervøs når de utlignet til 2-2, men gikk heldigvis veien.

Borges var jo i en utrolig klasse idag, markerte seg ganske bra. Tarik litt uheldig med touch idag synes jeg. Synes også Ramberg gjorde en god jobb. Nå ville jeg faktisk ikke at han skulle bli byttet ut, for jeg følte midtbanen hadde en trygghet med han som utgangsfaktor idag.

Nei, drit fornøyd! Og for å toppe alt; en ny spiller. Når kommer han til klubben? 01. august?

 

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 18 jul 11, 22:14

Dette var gøy Laughing

Laget viser hvilket potensiale som ligger her,og jeg synes ingen var spesielt dårlige,men.........Hussain vae kampens ener,selvom Borges scoret 3 mål,så var Husain banens beste.

 

Brann er ikke et dårlig lag,og jeg synes vi slet litt i perioder......men gutta virket friske og raske i beina og hodet,og tar hjem en fortjent seier.

Dommeren var god. Har sett Gustavinio målet en del ganger,og jeg synes det er et ok mål.

 

Tarik vil snart få en Ketchup effekt....han kommer til sjanser,og snart sitter de alle sammen. Til helga kommer vi til å vinne i 'Bartebyen' Wink


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 18 jul 11, 22:16

Nettavisen: Kong Celso av Fredrikstad.

Aftenposten/100% Fotball: Borges ble for god for seiersvante Brann

Dagbladet: Borges svarte på sjefens bønn med tre scoringer

VG Nett: Hat trick-Borges: -På tide at jeg viste meg fram

TV2 Sporten: Borges-show i Fredrikstad

 


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 18 jul 11, 23:15

Viktig seier, og en god kamp. Moro med tre fine mål av Borges, men Etzaz Hussain er det største talentet jeg har sett på Fredrikstad Stadion på evig lenge. Fantastisk kjapp i hodet, strålende teknikk, og en herlig frekk mentalitet!

Kampen kunne allikevel bikket mot oss, men når vi får 3-2 så når stadiontrykket til de høyder at Brann i realiteten var sjanseløse.

 

---------------------------

Svaberget for alltid!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 18 jul 11, 23:32
Endret: 18 jul 11, 23:39
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Welhaven

Og for å toppe alt; en ny spiller. Når kommer han til klubben? 01. august?

Han starter opp allerede denne uken, i følge f-b:

Opprinnelig postet av f-b.no

Landgren knytter seg til FFK-troppen allerede denne uken, og starter opptreningen som kreves etter ferien han har hatt siden sesongavslutningen i Nederland.

- Jeg har ikke trent på tre uker og må nok starte litt rolig, forklarer svensken.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 18 jul 11, 23:43

Dæilig med skikkelig seier på hjemmebane igjenSmile

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 19 jul 11, 00:19

Og over 10000 tilskuere betyr vel også noen kjærkomne penger i kassa......Bra Cool


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 jul 11, 00:22
Endret: 19 jul 11, 00:23
Endret av: Arte et labore

Terningkast seks til både Borges og Hussain i dag, og faktisk terningskast fem til meg selv.

Fikk brodern på besøk og sjenket opp to calvados ved kampstart. To raske mål. Ventet et stykke ut i andreomgang før neste gikk i glasset og to minutter senere stod det 3-2. Bare for å sjekke om det faktisk var calvadosen som var årsaken skjenket jeg oppi glass nummer fire, og tror du ikke det gikk to nye minutter igjen før det fjerde målet kom.

Flaska er nå godt bevoktet i påvente av neste kamp!

Sikkert et par situasjoner Øvrebø kan blåse på i kampen, men i grunn veldig greit å se en dommer som ikke skal stykke opp kampen også. Har hatt flere av dem i år hvor tempoet blir dratt ned til det kjedelige på grunn av  at dommeren skal blåse på aboslutt alle forseelser han ser.

Utrolig viktig med seier, og Skullerud kunne jo ikke truffet bedre da han spurte ut i løse luften om det ikke var i kveld Celso Borges skulle innfri forventningene. Det gjorde han, selv om jeg syns Hussain var mye bedre i banespiller.

Ramberg overrasket ved et par anledninger, men har blir litt enten eller. Er ikke noe defensivt anker, og heller ikke noe offensiv kraft. Han blir litt av begge deler. Helt grei som back-up, men om vi får Hussain til å bidra offensivt som i dag, og Jabbie som defensiv kriger, så virker Ramberg litt overflødig. Ikke minst med tanke på svensken som kommer nå.

Rett og slett herlig å se Hussain slå lissepasninger igjennom forsvaret til Brann gang på gang på gang på gang. Han mottar ballen og automatisk prøver å finne pasningsalternativer fremover på banen. Sånt må man bare like!

Det perfekte punktum ville vært satt om Tarik hadde scoret på det flotte angrepet på slutten, men etter skuffelsen på 2-2, så er 4-2 et fantastisk resultat å ta med seg inn i natten. Heldigvis fri i morgen!


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 19 jul 11, 00:24

Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 19 jul 11, 00:27
Endret: 19 jul 11, 20:15
Endret av: Plankehue

Opprinnelig postet av Arte et labore

Terningkast seks til både Borges og Hussain i dag, og faktisk terningskast fem til meg selv.

Fikk brodern på besøk og sjenket opp to calvados ved kampstart. To raske mål. Ventet et stykke ut i andreomgang før neste gikk i glasset og to minutter senere stod det 3-2. Bare for å sjekke om det faktisk var calvadosen som var årsaken skjenket jeg oppi glass nummer fire, og tror du ikke det gikk to nye minutter igjen før det fjerde målet kom.

Flaska er nå godt bevoktet i påvente av neste kamp!

 

Du burde spare litt til 08 kampen også Cool Så får du ta deg 8 drinker Tongue out Det hadde vært knall og slått særp 0-8 på pædde stadion Laughing


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 19 jul 11, 01:32

Opprinnelig postet av Plankehue

Borges og Husain på rundens lag Cool

Skulle bare mangle.

Jeg ville gitt Borges en 9'er og Hussain en 8'er på børsen. Fantastisk kamp av begge!

Min børs:

Staw 5 
Gamboa 6, Horn 5, Martinsen 5, Thomassen 6
Askar 5, Ramberg 6, Hussain 8, Hansen 6
Borges 9, Elyounoussi 7.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 19 jul 11, 01:38

Opprinnelig postet av General Gardener

Olsen er helt håpløs, Tøfflus. Skal nesten alltid dra frem egne situasjoner så han kan få ment noe annet enn alle andre. Utrolig irriterende.

Vil bare huske å gi skryt til Tom Henning Øvrebø. I dag er det mange situasjoner som både er vanskelige å avgjøre, og som var potensielt avgjørende for resultatet, og etter min mening løser han det på en glimrende måte og har rett i så å si alle de viktige situasjonene. Bra!

Du har helt rett ang Frode Olsen. En dramaqueen som mener at Brann muligens skulle hatt to (!!?) straffer, først ved Staw/Mjelde, og deretter når Horn blir truffet i hånden av en rakett fra 1 meter. Norges mest slitsomme kommentator er han også. Fysjom!!

Tom H. Øvrebø klarte seg helt greit. Jeg liker ikke mannen. Han har en litt for arrogant fremtoning etter min smak, men samma det. Han gjør en stor brøler, og det er å godkjenne 2-2 målet etter å ha konferert med Diego Guastavino!!!! Selvsagt vil uruguayaneren si at scoringen var korrekt (noe den også var). Øvrebø så ikke noe ureglementert forut for scoringen, og da skal han bare blåse mål. Ser man ikke noe ureglementert skal man heller ikke blåse noe frispark. Håpløst av dommeren. Som sagt, scoringen var korrekt. Men det skal ikke være slik at spillerne dømmer kampen.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 19 jul 11, 07:47

Opprinnelig postet av Plankehue

Du burde spare litt til 08 kampen otgså Cool Så får du ta deg 8 drinker Tongue out Det hadde vært knall og slått særp 0-8 på pædde stadion Laughing

Sarpsborg 08 - Fredrikstad 0-8? Jeg liker tanken, jeg gjør det.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 jul 11, 08:57

Når kampen var i gang måtte Christian Gamboa måtte ut på sidelinjen,,, AUUUUUUUUUUU se her da

 

 

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 19 jul 11, 09:06

Det så vondt ut, ja - men slikt er heldigvis enkelt å fikse. Og lillefingeren er ikke den mest kritiske kroppsdelen for en fotballspiller Cool

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


General Gardener

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 19 jul 11, 09:56

Hva er det med disse costaricanske pingle-fingrene? Husker det samme skjedde med Borges også. Wink

---------------------------

http://www.twitter.com/banksy8


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 19 jul 11, 10:42

Opprinnelig postet av Plankekæll

 

Jeg ville gitt Borges en 9'er og Hussain en 8'er på børsen. Fantastisk kamp av begge!

Er noe av det råeste jeg har sett av en norsk sentral midtbanespiller så jeg gir Hussain høyere. Borges 9 og Hussain 9 (10er om skuddet hadde vært 2 cm lavere). 


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 19 jul 11, 12:02

Opprinnelig postet av Plankekæll

 

Du har helt rett ang Frode Olsen. En dramaqueen som mener at Brann muligens skulle hatt to (!!?) straffer, først ved Staw/Mjelde, og deretter når Horn blir truffet i hånden av en rakett fra 1 meter. Norges mest slitsomme kommentator er han også. Fysjom!!

Tom H. Øvrebø klarte seg helt greit. Jeg liker ikke mannen. Han har en litt for arrogant fremtoning etter min smak, men samma det. Han gjør en stor brøler, og det er å godkjenne 2-2 målet etter å ha konferert med Diego Guastavino!!!! Selvsagt vil uruguayaneren si at scoringen var korrekt (noe den også var). Øvrebø så ikke noe ureglementert forut for scoringen, og da skal han bare blåse mål. Ser man ikke noe ureglementert skal man heller ikke blåse noe frispark. Håpløst av dommeren. Som sagt, scoringen var korrekt. Men det skal ikke være slik at spillerne dømmer kampen.

 

Staw/Mjelde straffe ? Bullshit. Det er jo Mjelde som løper inn i Staw... Uansett skal også Ramberg få skryt i dag.... Fantastisk instats av den mannen i går..

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


theodora

A-lagspiller

Ble medlem: 19 apr 04
Innlegg: 244

Lagt til: 19 jul 11, 12:28

Opprinnelig postet av Plankehue

Borges og Husain på rundens lag Cool

 

Og de er på Rundens lag hos Nettavisen også -:)

Nettavisen har også kåret Celso Borges til denne rundens store spiller. og Mads Hansens mål mot Brann ble kåret til rundens mål.

 

Morsomt -:)

 



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3