Husk meg
Brukernavn
Passord

5. runde NM: FFK - Molde, søndag 14. august kl. 16:00

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 7 2

matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 07 aug 11, 12:29

Forøvrig enig i at Valencia ferdighetsmessig er en bedre spiller. Men det virker som Mads Hansen tar steg for hver kamp. Han har faktisk vært mye delaktig i det vi har prestert fremover de siste kampene. I tillegg er han vel den eneste kantspilleren som har scora i år? Det som taler for Valencia er forøvrig innleggsfoten da faste situasjoner har blitt et viktig våpen for oss.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 07 aug 11, 14:07

Jeg blir overasket om Pyrie er fit til kamp allerede til denne kampen. Regner kanskje med vi kan se Hussain og Landgren sammen på midten...hvis ikke TBA velger det trygge...med Ramberg/Hussain.....også kommer evnt Landgren inn iløpet av matchen.

 

Jeg er veldig forsiktig optimist,når det gjelder denne kampen....vi møter pr idag norges klart beste lag...men....som Arne Ball sier: Cup er cup Wink


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 07 aug 11, 23:17

begynner kampen 16 eller 18? Trodde den begynte 16 jeg..


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 07 aug 11, 23:25

Du har rett. Endret nå.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 519

Lagt til: 08 aug 11, 04:15

Tarik tar denne håper jeg? 
Litt usikker men er vel ramadan nå? Og samtidig har han kamp på onsdag mot tsjekkia. Viktig at Tarik stiller mot Molde vil jeg tro 

---------------------------

"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."

- FFK / LFC / Østsiden -


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 08 aug 11, 09:50

Opprinnelig postet av madcow

Litt usikker men er vel ramadan nå?

Jepp - ramadan nå i august.

Tror dette blir en artig kamp, hadde vært gøy og kommet videre.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 08 aug 11, 10:30


Kampen går forøvrig på NRK 1    (for de som ikke kommer seg på stadion)


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 08 aug 11, 11:15


Hvordan blir det med Landgren i denne kampen da?

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


General Gardener

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 08 aug 11, 12:23

Angående Tarik og ramadan, så er det slik at han hvertfall tidligere har avtalt med en imam at han kan stå over fasten på kampdager og heller ta igjen dette senere. Vet at det er en del som bruker denne ordningen. Regner med at dette er tilfelle for ham nå også, men det er jo klart at han blir noe redusert på treningsfeltet.

---------------------------

http://www.twitter.com/banksy8


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 aug 11, 12:05

Det tippes at eventyret i cupen blir slutt     

Jeg blir ikke overrasket om vi taper, men har tro på seier

 

 

 

 

 

 

 

 

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 12 aug 11, 12:50

Jeg har stor tro på seier. Viktig at det kommer mange på stadion og støtter laget!

Noen som vet ca mange billetter som er solgt?Har hørt at det har vært dårlig salg?

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 12 aug 11, 13:54

Tror det var snakk om rundt 3500 solgte i går. Dessverre fenger ikke cupen lengre.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plaskesak

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 08
Innlegg: 108

Lagt til: 12 aug 11, 14:03


Jeg tenkte å ta med guttungen på sitt føste stadionbesøk på søndag, men ser på billettservice at salget går treigt. Har jo snakka om trøkket fra et fullsatt stadion, så dette kan jo fort bli et antiklimaks. Hvor mye folk kan vi forvent?  Og hvorfor i all verden så lite pågang?

---------------------------

En konge; Tore Pedersen!


GoFFK

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 06
Innlegg: 105

Lagt til: 12 aug 11, 14:21

Etter å ha kjøpt billett på billettservice og dessuten hjulpet en kollega å bestille syns jeg nesten det er et under at over 3000 har klart å få til dette. Systemet er jo så komplisert at selv datakyndige sliter med depresjon og fortvilelse under bestillingen. Når man så endelig får en mail om at billetten er kjøpt følger det ikke med noen link som forteller hvor man kan skrive ut denne. 

Dette opplegget er rett og slett håpløst. Har snakket med flere som ikke har fått det til. Til slutt kom det til å med spørsmål om "Hvorfor ønsker du denne billetten?". Sjeldent jeg lar meg irritere så ille over dataknoting, men dette innbyr ikke akkurat mye folk til stadion.

Har jeg en dårlig dag, eller er flere enig med meg?


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 12 aug 11, 15:50

Opprinnelig postet av GoFFK

Etter å ha kjøpt billett på billettservice og dessuten hjulpet en kollega å bestille syns jeg nesten det er et under at over 3000 har klart å få til dette. Systemet er jo så komplisert at selv datakyndige sliter med depresjon og fortvilelse under bestillingen. Når man så endelig får en mail om at billetten er kjøpt følger det ikke med noen link som forteller hvor man kan skrive ut denne. 

Dette opplegget er rett og slett håpløst. Har snakket med flere som ikke har fått det til. Til slutt kom det til å med spørsmål om "Hvorfor ønsker du denne billetten?". Sjeldent jeg lar meg irritere så ille over dataknoting, men dette innbyr ikke akkurat mye folk til stadion.

Har jeg en dårlig dag, eller er flere enig med meg?

Enig. En ektremt lite brukervennlig og unødvendig komplisert måte å kjøpe billett på. Veldig mange trinn man må gjennom med dårlige forklaringer, så regner med det er mange som faller ut av det.

Ellers er det ingen overraskelse at interessen er ganske laber. Det svinger ikke ordentlig av cupen i Norge lenger utenom de første rundene i bygdenorge, mens den store interessen rundt de store lagene først slår til i semifinalen og selve finalen. Kvartfinalene pleier å ha ganske dårlig oppslutning de senere årene.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 12 aug 11, 16:20


Jeg slet også forferdelig med Bilettservice og har også klaget på det til Torjissen. Tungvint og ustabilt er min dom.


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 12 aug 11, 17:22

Opprinnelig postet av Erikk


Jeg slet også forferdelig med Bilettservice og har også klaget på det til Torjissen. Tungvint og ustabilt er min dom.

  Når man først har gjort det en gang fungerer det utmerket Wink


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 12 aug 11, 17:42

Opprinnelig postet av eliot

Opprinnelig postet av Erikk


Jeg slet også forferdelig med Bilettservice og har også klaget på det til Torjissen. Tungvint og ustabilt er min dom.

  Når man først har gjort det en gang fungerer det utmerket Wink

Synes det er ganske lettvint jeg. Kjøp billett og skriv den bare ut. Lettere blir det ikkeSmile

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 12 aug 11, 19:30


Ikke noe problem i det hele tatt. Man følger stegene, og går tilbake til hovedsiden for utskrift.

Jeg hadde opprinnelig et problem fordi jeg har 3 sesongkort og disse er fordelt på 2 ordre, derfor må jeg først bestille den ene ordren med et kort, og så bestille den andre med to.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 13 aug 11, 01:15


Kjøper alltid billetene mine på billettservice,synes ikke det er noe problem,får tilsendt mail hvor det bare er å skrive ut billetten.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 7 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24