Husk meg
Brukernavn
Passord

5. runde NM: FFK - Molde, søndag 14. august kl. 16:00

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 15 aug 11, 17:07

Opprinnelig postet av bateman

Ser at semifinale datoene er midt i uka! Argh! Tirsdag, onsdag eller torsdag tror jeg. Da kan jeg skrinlegge planene mine om en bortetur til bergen, kristiansand eller Ålesund (hvis bortekamp). Det her vil nok hindre mange supportere til de to bortelaga...

 

La oss håpe NFF blir edrue...og finner en helg istedenfor Wink

Men......ikke mange dager å velge i......vi har fortsatt den utsatte kampen borte  mot RBK,som NFF ikke har klart å finne en dato for ennå. Sikkert pga at RBK er i EL fortsatt,OG at vi vant igår......hadde vi røket ut igår,kunne nok RBK kamp-tidspunktet blitt satt.


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 16 aug 11, 15:14

Synd med skaden til Valencia.  Operasjon i kneet  og blir borte det meste av høsten.  Synes høyrekanten fungerte best med Askar og Valencia.  Når Rafn kom inn gikk Askar mer inn på banen enn å bruke Rafn på kanten.  Er ikke sikkert at jeg opserverte riktig men synes Rafn fikk få baller av Askar i alle fall i første omgang.  ?????


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 aug 11, 15:32

Hel sikker: Alex Valencia må opereres

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 16 aug 11, 15:47


Utrolig trist at Walencia ennå en gang har blitt skadet. Det sære er at jeg ikke er overasket over det heller. Er det mulig at noen av de sentrale midtbanespillerne kan spliie kant?

Hvis Askar skal fortsette som back, er vi jo litt tynt besatt på kantene.

 


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 16 aug 11, 15:56

Opprinnelig postet av Erikk


Utrolig trist at Walencia ennå en gang har blitt skadet. Det sære er at jeg ikke er overasket over det heller. Er det mulig at noen av de sentrale midtbanespillerne kan spliie kant?

Hvis Askar skal fortsette som back, er vi jo litt tynt besatt på kantene.

 

Meningen er vel at Myrie skal ta backplassen !

---------------------------

You`ll never walk alone...


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 16 aug 11, 16:01

Uten tvil at Valencia er god.når han er skadefri..men.......NÅR er han egentlig skadefri??

Jeg synes jeg ser han mere liggende på gresset med en hånd i været Wink

Uansett veldig synd at gutten er så skadeutsatt. Har han kontrakt ut 2012?


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 16 aug 11, 16:06

ser forøvrig at vi har tjent gooode penger på cupen allerede......dette kommer sikkert godt med i kassa på stadionSmile

Leser også at hjemmelagene får 85% av bilettinntektene ...så....hjemmebane i semi'en..betyr enda mere penger i kassa.

 

'I trust your luck Kosten-la oss alle gi han 'åndelig' hjelp imorra' Tongue out



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f