Husk meg
Brukernavn
Passord

ER VI FØRNØYD MED DETTE?????

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 19 feb 04, 03:55
personlig sitter jeg med en stor følelse av uvisshet. ingen vet hvor vi står. er vi et lag som kan hevde seg i TL, eller blir vi utspilt og havner sist? ikke engang KTE kan svare på dette, og grunnen til det er at vi har ingen spillere som vi vet hvor står i TL-sammenheng. vi er helt avhengige av at nøkkelspillerne fra i fjor + forsterkningene slår til i TL, hvis ikke vil vi få det for tøft.

for å være på den sikre siden (så vi vet sånn ca. hvor vi står) burde vi hentet inn 2 spillere til med god TL-erfaring. som mange nevner er en venstreback og spiss ønsket. men jeg hadde ikke sagt nei takk til en rask stopper og en ordentlig venstreving heller....

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 19 feb 04, 13:49
Jeg kunne godt tenkt meg Solli, dog ikke sveisen hans. Trodde den sveisen var populær på begynnelsen av 80-tallet. ;)

Ellers sitter jeg vel med en betryggende følelse med tanke på at resulatatet mot rbk. Blir spennende å se om nøkkelspillerne på laget klarer å holde seg skadefri igjennom sesongen.

---------------------------

Stadion på FMV!


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 19 feb 04, 14:17
Opprinnelig postet av Svein
Jeg kunne godt tenkt meg Solli, dog ikke sveisen hans. Trodde den sveisen var populær på begynnelsen av 80-tallet. ;)


Hehe, solli kunne jeg tenkt meg og, og jeg må si meg enig i det med sveisen.
Ler like godt hver gang jeg ser han, er sånn popstjernene hadde tidlig på 80 :D

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 19 feb 04, 15:11
FFK:
Inn:
Kristoffer Solvang (Lisleby)
Dag Frode Hornseth (Rosenborg)
Tor Trondsen (Rosenborg)
Simen Brenne (Moss)
Anders Rotevtaten (Stabæk)
Brian West (Columbus Crew)
Jose Garro(Herediano,Costa Rica)
Gherland Mc Donald(Proyecto Morera Soto,Costa Rica)
Tero Koskela (Tampere United)

HAM-KAM:
Inn:
Jarl Andre Storbæk (Raufoss),
Kenneth Dokken (Hønefoss),
Rune Buer Johansen (Sogndal),

Hvis man sammenligner med opprykkskollega HamKam synes jeg vi har styrket oss betraktelig mer. De har kanskje fått en enkeltspiller som overgår våre, men i tippeligaen er det bredde som er viktig. Ville ikke ha byttet på de listene.

Godt jobba Harry!!

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 19 feb 04, 15:23
Jeg tror stallen er bra nok til å berge plassen i TL i år. Og det synes jeg vi skal være fornøyde med. Vi snakker om en klubb som ikke har spilt toppserie på 20 år, litt læretid skal man ha, også. Det jeg frykter er skader. Vi har jo sett utallige ganger at det er en sammenheng mellom skadeprosent og plassering. Derfor frykter jeg at det ikke skal så mange skadene til før laget blir betraktelig svekket. På den annen side klarte jo LSK seg lenge med bare en frisk spiss.
Men som forrige innlegg bemerker, det er lag som har gjort det svakere på overgangsmarkedet enn FFK.

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 feb 04, 15:30
Synes klart vi har en grei stall, men dersom man gjennomgår de andre stallene så er det likevel vanskelig å se noen som er svakere enn FFK. Tromsø f.eks., som var et bunnlag i fjor, har egentlig en meget sterk stall. Molde har mistet en del utlendinger, men likevel fått inn to knallforsterkninger og økt lokal tilhørighet gir kanskje en ny giv. Kamma er nærmest oss. Ellers må vi innrømme at alle de andre lagene har vesentlig mer bredde i form av spillere med erfaring fra høyt nivå og spillerprofiler i spillerstallene sine. Når det er sagt, så har kanskje vi fordel av en trener som er av seriens beste? I tillegg har vi et godt publikum, entusiasme og fotballtradisjon? Får håpe det holder!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 20 feb 04, 00:29
Nekter å gå med på at Enga har en bedre stall enn oss. Til året rykker de ned, som de fortjener...

- !

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 20 feb 04, 00:55
Til Constanza.
Forstår ikke hvordan du bedømmer dette. Hvordan bedømmer du Brian West? Tero Koskela? Simen Brenne? eller Hornseth? Alle disse er etter min mening minst like gode som de beste på fjorårets lag. Se hvilke forsterninger Ham-Kam, Tromsø og flere av de andre Eliteserielagene har fått. Mange av dem ligger langt etter FFK, når det gjelder forsterkninger. Og glem ikke at FFK sist år var for gode for 1. divisjon, det var faktisk derfor de rykket opp. Sist år mente jo også de fleste eksperter at avstanden kvalitetsmessig på Eliten og 1. divisjon aldri har vært mindre.:D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 20 feb 04, 00:57
Jeg står på midt ved at Tromsø, Vålerenga, Molde og de øvrige lagene (Kamma mulig unntak) har bedre spillerstall enn oss. Orker ikke, eller har ikke tid, til å utdype dette nå.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 20 feb 04, 01:19
Constanza, du behøver ikke utdype dette nærmere hvis du ikke orker, bevares. Synes dog du bør ha litt mere tillit til at Knut Torbjørn vet hva han driver med. Ellers får vi bare konstatere at vi har forskjellig syn på saken og vente åse.:cool:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 20 feb 04, 01:31
Jeg har tillit til Eggen. For selv om vi har det svakeste eller nest svakeste spillermaterialet på papiret, så har vi en av de bedre trenerne. Husk at tabellen aldri gjenspeiler hvor gode lagene er på papiret.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 20 feb 04, 02:02
Ville først og fremst ha fram at Constanza med flere er alt for pessimistiske. Den samme pessimismen kunne man ogs:ffk:å lese på samme tid for et år siden. Tror faktisk FFK vil overraske mange også i år. Forøvrig mener jeg alt for mange henger seg opp i at det skal være kjente navn vi skal ha på laget. Kjente navn er ofte spillere som er på ved ned. Feks sist år da FFK kjøpte Dadason, så virket det på mange som om selveste "Messias" skulle komme til byen. Dadason`s kvaliteter sto absolutt ikke i stil til det hysteriet og de forventningene som de fleste hadde til ham.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 20 feb 04, 02:13
Jeg er ikke spesielt opptatt av navn, men jeg føler det er viktig å ha et visst antall spillere med erfaring fra det nivået vi skal spille på (og da er det nødvendigvis også kjente navn).

Skrekkscenarioet er at vi går på en rekke tap innledningsvis (noe som ikke er urealistisk med tanke på tøff motstand i starten), og det vil da bli en stor prøvelse for våre unge og uerfarne spillere å takle en eventuell motgang.

Dessuten er vel hverken jeg eller andre her inne alene om å påpeke viktigheten av erfarne spillere. Når Tor Trondsen, Roger Risholt, Håkan Söderstjerna og Christian Petersen alle har sagt til media at man bør ha 2 forsterkninger med TL-erfaring, så bør vel de ha gode forutsetninger for å uttale seg, og viser vel også at vi her inne heller ikke er helt ute å kjøre når vi påpeker det samme.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 20 feb 04, 02:34
Godt å se at du forsatt er våken, Constanza.
Etter at Tor Tronsen og co. uttalte at vi trengte 2 forsterkninger til, har vi fått Tero Koskela, en spiller som alle de andre spillerne i FFK ønsket seg. Etter dette er det også varslet at det skal komme enda en spiss. Hvis denne spissen heter Daniel O. Braaten blir du vel fornøyd Constanza.:ffk::ffk::ffk::ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 20 feb 04, 03:05
Endret: 23 feb 04, 16:16
Realistisk sett er ikke Braathen den spilleren FFK trenger pr. idag.

Hadde man ev. hatt det beløp som er nødvendig for å sikre seg denne spilleren, ville det nok uansett vært mer fornuftig med en litt annen disposisjon av disse midlene.

Man får mye "rutine" for prisen av 1 stk. Braathen...

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 20 feb 04, 08:41
Radoslav!!!
Tror ikke du finner noen bedre spiss i Norsk Elite/1.div. pr. idag.
Han var med landslaget til Asia i januar, men på grunn av skadeavbrekk og derfor dårlig treningsgrunnlag fikk han ikke vist hva han er god for. :confused::ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 20 feb 04, 09:18
Han har ikke bevist noe annet enn 1 divisjon, og 1 bra cupkamp mot nesten nedrykk VIF....

Noen som vet om Braathen har gjort så mye mer av seg? Han var vel langt fra 1. divisjons beste spiller på børsen ??

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 20 feb 04, 11:36
Endret: 20 feb 04, 11:39
101 plass på vg børsen

Link
Han er best i antall røde kort da... ;)

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 20 feb 04, 12:18
Ser at dere følger med, Frode og Knutsen.
VG børsen, Hva forteller den?
Har selv sett Braaten flere ganger, det har Åge Hareide også gjort. Derfor ble han tatt ut i årets første landslagstropp, som den første spiller fra Norsk 1. divisjon på ganske mange år. Dessuten var det ikke bare et tippeligalag som fikk bank av Skeid sist år men 3. I alle tre kampene var Braaten nesten et helt angrep alene. Hvorfor tror dere Rosenborg har :confused::ffk:gitt bud på 5 mill for spilleren?

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 20 feb 04, 12:21
Endret: 20 feb 04, 12:25
Ble spurt etter børs, vi ikke om noen som er bedre

Tviler ikke på han er en bra spiller, men vi har ikke råd til han.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340