Husk meg
Brukernavn
Passord

ER VI FØRNØYD MED DETTE?????

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 20 feb 04, 12:31
Knutsen!
Børs kan være missvisende, det er :pden i dette tilfelle.
De fleste lagene prøvde å pakke Braaten inn, slik at han ikke fikk gjort så mye av seg i alle kampene.
:ffk:FFK pakket ham ikke inn på Voldsløkka sist høst og tapte 4 - 0. Spør Jørgen Pettersen hva han følte etter den kampen. Gled deg til å se denne spilleren.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 20 feb 04, 12:34
Endret: 20 feb 04, 12:36
Jepp, stoler på deg jeg Snæbbus! :)

Aldri tvila på han er god, men vi skal være heldig om vi får noe som halvparten så god som han :D

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 20 feb 04, 14:31
Neida, han er sikkert god, men er vel ikke lurt å bruke resten av pengene våre på ett talent som ikke helt er klar for tippeligaen enda. Regner med at hvis RBK hadde kjøpt han hadde han fått lite spilletid... De hadde nok brukt ett par år på å matche han, og det har ikke vi råd eller tid til.

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 20 feb 04, 22:24
Endret: 20 feb 04, 22:29
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Radoslav!!!
Tror ikke du finner noen bedre spiss i Norsk Elite/1.div. pr. idag...


Jeg benekter ikke at Braathen er et kjempetalent.

Ønsket bare å påpeke at pr. idag hadde det vært direkte uansvarlig av FFK å hente inn Braathen til den nevnte prisen,
...særlig med tanke på at spilleren tross alt fortsatt er meget urutinert.

FFK har fra før et lag bestående av mange talenter og usikkerheten er stor når det gjelder hvordan disse vil prestere i Tippeligaen.

Tiden er nok ennå ikke moden for å investere slike beløp i spillere som Braathen,
...alt tatt i betraktning er nok risikoen litt for høy.

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 21 feb 04, 00:58
Radoslav!!
Er helt enig med deg at FFK ikke bør eller kan investere slike beløp nå.
Men man kan gjøre som i Bergen og andre steder at en/flere investorer kjøper en slik spiller.
I Fredrikstad har vi to aktører, kanskje flere som kan være aktuelle investorer og det er Terje Høili og Værste a/s. Jeg vet at "noen" har oppfordret førstnevndte til å tenke på en slik løsning, når det gjelder Daniel O. Braaten. Ved en slik løsning er det rimelig at FFK, som utvikler spilleren videre får en del av overskuddet ved f.eks et salg til utlandet senere.:cool:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 21 feb 04, 02:12
Kan vi ikke legge pratet om Bråthen på hylla? Fyren er ønsket av Lens og RBK, aldri i verden om han gidder å flytte ned hit.

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 feb 04, 02:22
Enig med Rhythmatist. Synes ikke diskusjonen har noe for seg, altså den som går direkte på Braathen. Diskusjonen om hvorvidt aktører i næringslivet tilknyttet Fredrikstad bør kjøpe inn spillere for klubben med mulighet for videresalg, slik man blant annet har gjort i Bergen, er derimot interessant. Finnes både positive og negatve sider med slike innkjøp.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 21 feb 04, 03:41
Jeg synes det virker som det er en sunn økonomisk holdning i klubben. Er det riktig å lene seg på Høili? Eller andre for dem saks skyld. Jeg vil heller se Eggen bygge opp laget over noen år, få et par sesonger i Royal League, og så komme seg ut i Europa og tjene penga der. Lett å tro at bare vi får noen toppspillere inn nå, så går alt det der mye raskere. Men vi skal huske at det er en hel organisasjon som skal vokse også, og dermed tror jeg vi er mer tjent med å ha is i magen, spille for plassen i år, og så ha som mål å forbedre oss hver sesong. Jeg tror nemlig Eggen er et av Norges største trener-talenter, og at han har mye stort foran seg. Ergo, tror jeg han er den som er best skikket til å styre skuta, og det uten mer enn nødvendig innblanding fra billigbutikk-sjefer.

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 23 feb 04, 09:33
Nå er vel stallen vel får dårlig igjen nå da, om vi skal tolke signalene som har vært her før.

Tap for Start, uavgjort mot Mandal = altfor dårlig stall.

Uavgjort mot RBK, og kjøp av Koskala = alt bare bra, og stallen god nokk.

1-3 for Moss = nå er det vel for dårlig igjen.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340