Husk meg
Brukernavn
Passord

13 runde: Fredrikstad - Odd Grenland

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 19 jun 11, 21:09

skjønner ikke hvorfor vi slår 90 innlegg når vi er to mot 5 i feltet. og de to vi har der ikke er noe spesielt god på hue. skal vi rundt på kant så må de sette fart mot 16 og slå 45 eller harde lave innlegg. var jo når vi gjorde det som det først ble farlig.


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 534

Lagt til: 19 jun 11, 21:17

Det årnær sæ. :)

---------------------------

"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."

- FFK / LFC / Østsiden -


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 jun 11, 21:53

Fy faen sååååååååååååå dårlig FFK var.. banens beste er lasse staw

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 19 jun 11, 21:54

Virker som gutta ikke vil spille fotball.De får begynne å gi litt fotball på hjemme bane for oss supportere som møter opp på hver kamp! Jeg er så skuffa.Var dirkete flaut å se på idag.

Nei gutta ta hel å begynn å blø for den drakta så snur vi dette til positivt fremover.Heia FFK!

Sånn som serien er i år så har vi faktisk nøtt til å ta poeng på hjemme bane for det skal ikke mye til før man kan rykke ned med sånn tippeliga er i år!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 19 jun 11, 21:57

Var det bare meg el sa Rafn før kampen at Simen Brenne er FFK spiller neste år?

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 19 jun 11, 21:58

Opprinnelig postet av kjell-H

Var det bare meg el sa Rafn før kampen at Simen Brenne er FFK spiller neste år?

Hadde han sagt det hadde det stått i alle aviser nå.

Det var nok bare deg.

Han intervjuet Simen Standerholen, men jeg husker ikke om det var før kampen eller i pausen. Mulig du blander med han.


General Gardener

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 19 jun 11, 22:08

Tja. Rafn intervjuet Brenne før kamp, og sa vel litt flåsete at Simen Brenne sikkert var FFK-spiller i 2012 eller noe sånt.

---------------------------

http://www.twitter.com/banksy8


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 19 jun 11, 22:16

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av kjell-H

Var det bare meg el sa Rafn før kampen at Simen Brenne er FFK spiller neste år?

Hadde han sagt det hadde det stått i alle aviser nå.

Det var nok bare deg.

Han intervjuet Simen Standerholen, men jeg husker ikke om det var før kampen eller i pausen. Mulig du blander med han.

Han intervjuet Brenne før kamp og da avsluttet han med å si at en ting er hvertfall sikkert og det er at simen Brenne er FFK spiller 2012.Jeg kan ikke ha hørt så feil.Hehe

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 19 jun 11, 22:26

Opprinnelig postet av General Gardener

Tja. Rafn intervjuet Brenne før kamp, og sa vel litt flåsete at Simen Brenne sikkert var FFK-spiller i 2012 eller noe sånt.

Ja, når jeg tenker etter var jeg litt sent på plass i dag.

Brenne-intervjuet fikk jeg derfor ikke med meg.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 19 jun 11, 22:31
Opprinnelig postet av madcow

Simen Standerholden inn for Mads Hansen a gett. moro det iallefall. :)

Mulig du synes det, selv synes jeg det er tragisk at det er grepa vi har å by på...

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 19 jun 11, 22:35

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Opprinnelig postet av madcow

Simen Standerholden inn for Mads Hansen a gett. moro det iallefall. :)

Mulig du synes det, selv synes jeg det er tragisk at det er grepa vi har å by på...

Når vi mangler fire faste spillere i kamptroppen blir det tynn suppe igjen.

FFK har dessverre ikke noen stor og bred tropp.

Håper på et par nykommere i sommer, altså et par spillere mer inn enn ut.


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 19 jun 11, 23:07

Opprinnelig postet av Plankekæll

Håper på et par nykommere i sommer, altså et par spillere mer inn enn ut.

 

Det tror jeg du bare kan glemme med en gang, med den økonomien vi har for tiden. Simen Standerholden syns jeg var et frisk pust på slutten. Selv om han ikke fikk til så mye var insatsen 10 ganger så stor som de andre utpå der. Og ikke minst et imponerende fotarbeide når han skal finte :-)

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 19 jun 11, 23:25

Opprinnelig postet av kratos

Opprinnelig postet av Plankekæll

Håper på et par nykommere i sommer, altså et par spillere mer inn enn ut.

Det tror jeg du bare kan glemme med en gang, med den økonomien vi har for tiden. Simen Standerholden syns jeg var et frisk pust på slutten. Selv om han ikke fikk til så mye var insatsen 10 ganger så stor som de andre utpå der. Og ikke minst et imponerende fotarbeide når han skal finte :-)

Vi får se. Man finner billige løsninger hvis man leter godt. Gode eksempler er Hussain, Ruud Tveter og Jabbie.

 


Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 19 jun 11, 23:57

Opprinnelig postet av hasse33

Mange unge spillere på dagens lag, samt noen som fremdeles er uerfarne i TL (Ruud Tveter, Mads Hansen).

Synes det er litt rart at Ramberg med sin erfaring ikke ble bytta inn, selv om han også gjør mye rart har han et blikk for spillet, samt tonnevis med erfaring.

Kåring av Tarik som FFK`s beste????? Synes Hussain gjorde en mye bedre kamp enn Tarik, Lasse var også god idag og det er ingen tvil at han ble hindret av to Odd spillere ved baklengsmålet

Odd E Fagermo er desidert den mest usympatiske treneren i TL !!!!!!

Tro at Aune blir mer preget av omgivelsene rundt han om Ramberg, enn han strengt tatt burde gjøre, enda det ikke burde være slik.

Når publikum buer, folk sier det de gjør, det skrives ditt og datt, så blir man preget av det. Uansett om man sier at man ikke leser aviser eller hva som skrives om en og laget, så gjør alle, om ikke de fleste trenerne selvfølgelig det. Både spillere og andre i FFK er her på forumet, på f-b.no etc.

Aune er selvfølgelig opptatt av hva som menes om han og Amundsens lagledelse og folks inntrykk av dem. Tror ikke alle er klar over hvor nære Aune var sparken i fjor. Opprykket mot alle odds utifra sesongen i fjor, reddet jobben hans. En god sesongoppkjøring og sesongstart, har stilnet kritikerne foreløpig.

Når Opphaug og Elvestad settes inn fremfor Ramberg som har spilt fast i hele år og som også var vår beste spiller i de 5 første kampene sammen med Horn, så synes jeg det direkte er pinlig. Opphaug er en katastrofe som forsvarspiller, enda værre som back , bedre da å kjøre med tre bak når man må score mål. Når i tillegg en ukjent unggutt uten noen erfaring og rutine settes inn fremfor Ramberg når man må score mål og ikke leder 3-0, så mener jeg direkte det er dårlig lagledelse, som er alt for påvirket av omgivelsene rundt og skal demonstrere det.

Gå inn i hver enkelt spiller i dag. Hva presterte Hansen, Tarik, Rafn, Jabbi, Ruud Tveter i dag...Ingenting. At Tarik ble kåret til dagens beste er et hån. Laget sliter, det er ikke bare Hansi som sliter.

Fungerte midtbanen uten Ramberg? Definitivt nei. Jabbi var en katastrofe. Hussein var ganske god. Men Jabbie er jo ung, så han kan jo ikke få kritikk:-) Heng dere istedet på neste gang Ramberg spiller igjen.

NB! Dette gjelder ikke alle her inne, men til veldig mange,

---------------------------

Støtter FFK og Leeds United i medgang og i motgang!

---------------------------

Støtter FFK og Leeds United i medgang og i motgang!


General Gardener

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 20 jun 11, 00:15

Vår analyse av baklengsmålet mot Odd og de tre baklengsmålene mot Start er nå ute!

---------------------------

http://www.twitter.com/banksy8


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 20 jun 11, 01:26

Opprinnelig postet av Lars 29

Fungerte midtbanen uten Ramberg? Definitivt nei. Jabbi var en katastrofe. Hussein var ganske god. Men Jabbie er jo ung, så han kan jo ikke få kritikk:-) Heng dere istedet på neste gang Ramberg spiller igjen.

NB! Dette gjelder ikke alle her inne, men til veldig mange,

---------------------------

Støtter FFK og Leeds United i medgang og i motgang!

Nå kan man da ikke forvente seg at en midtbane vil fungere når alt er omtrent forandret siden sist? En Ramberg her ville neppe gjort noen forbedringer, og jeg vil heller gi ungguttene mer tid.

Dessuten savnet jeg en Askar på kanten, si hva dere vil, men han er ofte farlig på kanten og er rask. Og det er jo ikke bare Askar som er ute.

Vi får se hvordan det ender til onsdag da vi kanskje møter det samme laget, mens vi har Borges og antageligvis Askar?!? Men jeg håper Aune får på noen av de andre rutinerte spillerene, og glømmer Ramberg nok en gang.

Ellers likte jeg analysen her, bra jobbet!



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f