Husk meg
Brukernavn
Passord

Ja til Hussain...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 13 jun 11, 21:53
...nei til Ramberg. Nøff said!

Pavlov

Juniorspiller

Ble medlem: 04 mai 08
Innlegg: 77

Lagt til: 13 jun 11, 22:20

Fullstendig enig. Ramberg er ferdig


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 13 jun 11, 22:34

En ting er sikkert, den siste pasningen før målet hadde gått i helt andre retning om Ramberg hadde vært i den situasjonen. Men Ramberg skal ha at han løper i riktige rom, men dessverre blir det lite ut av det. Jeg irriterer meg fortsatt over at Ramberg skal skyte ballen på hel volley fra alle innkast, men det må jo være avtalt.


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 13 jun 11, 22:37

Jeg skal ikke pensjonere Ramberg riktig enda, men i dag var'n helt ille. Bremsekloss for det offensive spillet og et par flotte gavepakker til særp som etterlot meg med huet i henda.

---------------------------

It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 13 jun 11, 22:47
Jeg har heller ikke noe sterkt ønske om å på død og liv pensjonere Ramberg, men nå er det minst tre kamper hvor han har vært direkte dårlig. Nok er nok, Hussain bør starte og Ramberg benkes i neste kamp.

ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 13 jun 11, 23:00

Hussains intreden var forresten enorm idag. Vendte kampen nærmest alene idag!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 14 jun 11, 23:13
Endret: 15 jun 11, 00:01
Endret av: djpete

Opprinnelig postet av ffkmats

Hussains intreden var forresten enorm idag. Vendte kampen nærmest alene idag!

 

Tror nok dessverre det hadde vel så stor betydning at Jørgensen måtte ut for S08. Den gutten er virkelig en murbrekker defensivt, og slo også en genial pasning til Wiig på scoringen. 08 ble merkbart svakere når han gikk tom! Rommet Hussain fikk  operere i, hadde ikke vært der, om ikke byttet hadde skjedd. Berøm til Hussain, dog.

Slutter meg ellers til lykkeønskninger til Ramberg, og synes det er tragisk at vi har folk på Fredrikstad stadion som piper mot egne spillere, når de blir byttet ut!!!  Skam dere!

 

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 15 jun 11, 07:46
Helt enig at det er trist at publikum piper ut egne spillere. MEN - Ramberg fortjener det nesten. Han spiller en og annen god kamp. Synd det ikke er mulig å vite det på forhånd så han kun hadde blitt brukt i de kampene. På mandag var hans Særps 12.mann. Dere sier at han har erfaring. Erfaring i å være en middels/dårlig fotballspiller? Og at grunnen til at han får så mye pes her på forumet er at han er plukket ut til å være en slags syndebukk? Ærlig talt, han får mye pes fordi han spiller elendig! FFKs svakeste ledd. Det er synlig hver gang han blir byttet ut og Elvestad eller Hussain kommer innpå. Straks blir det mere fart og trøkk i spillet. Jeg ønska meg ny midtbane til jul. Nå har jeg snart fødselsdag - kanskje jeg får det da?

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 15 jun 11, 11:38

Det var helt utrolig å se hvordan spillet snudde etter at Ramberg gikk ut til fordel for Hussain! Jeg mener at Aune er gal dersom han ikke gir Hussain mulighet til å starte kampen i morgen og lar Ramberg sitte på benken.

La heller Ramberg erstatte Hussain ut i 2. omgang. Ramberg holder fortsatt et greit nivå innimellom, men man må satse på Hussain når man ser hva som bor i den gutten.

---------------------------

Man blir ikke sint vøttø, bare veldig, veldig skuffet!


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 19 jun 11, 16:54

Opprinnelig postet av Morgaine
Helt enig at det er trist at publikum piper ut egne spillere. MEN - Ramberg fortjener det nesten. Han spiller en og annen god kamp. Synd det ikke er mulig å vite det på forhånd så han kun hadde blitt brukt i de kampene. På mandag var hans Særps 12.mann. Dere sier at han har erfaring. Erfaring i å være en middels/dårlig fotballspiller? Og at grunnen til at han får så mye pes her på forumet er at han er plukket ut til å være en slags syndebukk? Ærlig talt, han får mye pes fordi han spiller elendig! FFKs svakeste ledd. Det er synlig hver gang han blir byttet ut og Elvestad eller Hussain kommer innpå. Straks blir det mere fart og trøkk i spillet. Jeg ønska meg ny midtbane til jul. Nå har jeg snart fødselsdag - kanskje jeg får det da?

Spillerne er vel for F*** profesjonelle og bør tåle både ris og ros! Takler de ikke dette bør de spille i 5div isteden....

Vi som supportere sier fra både når det er bra og dårlig....sånn har det alltid vært og sånn håper jeg det alltid vil være!

Man kan heller diskutere måten dette bør foregå på.... (syns nå jeg)

---------------------------

Svikere henrettes, so justice for all...


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 15 jun 11, 12:14

Opprinnelig postet av djpete

Tror nok dessverre det hadde vel så stor betydning at Jørgensen måtte ut for S08. Den gutten er virkelig en murbrekker defensivt, og slo også en genial pasning til Wiig på scoringen. 08 ble merkbart svakere når han gikk tom! Rommet Hussain fikk  operere i, hadde ikke vært der, om ikke byttet hadde skjedd 

Jeg skal si meg enig i at Jørgensen er en viktig brikke i sarpelaget. Allikevel er det ingen andre midtbanespillere FFK har som ville skapt så mye som Hussain gjorde. Med Ramberg og Jabbie har vi ikke en skapende midtbane. Jabbie slår fine krossere, og spiller ellers ganske trygt. Ramberg på sin side vender snuten mot eget mål nesten uansett hvor på banen han var. Hussein derimot vendte opp og utfordret/ passet i lengderetning i hver situasjon!


Lampard

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 jun 11
Innlegg: 1

Lagt til: 13 jun 11, 23:03

Nå har jeg lenge lest i dette forumet, men måtte nå registrere meg for og komme med min første kommentar. Greit nok at Ramberg startet sesongen bra i år, men nå får klubben begynne og tenke fremmover. Etter hva jeg har sett de siste kampene vil jeg heller ha en ung lovende Hussain fra start. Greit nok at han er ung og kanskje litt ustabil, men det har jo bokstavelig talt Ramberg vært så lenge jeg kan huske (ikke ung da). Var i allefall deilig med utligningen på slutten.


Pavlov

Juniorspiller

Ble medlem: 04 mai 08
Innlegg: 77

Lagt til: 13 jun 11, 23:10

Ramberg er kompis med TFA, så det kan ta sin tid før Hussain tar plassen til Ramberg. Sannsynligvis må sistnevnte brekke begge bena for ikke å stå i første-ellveren


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5386

Lagt til: 13 jun 11, 23:07

Opprinnelig postet av Pk
Jeg har heller ikke noe sterkt ønske om å på død og liv pensjonere Ramberg, men nå er det minst tre kamper hvor han har vært direkte dårlig. Nok er nok, Hussain bør starte og Ramberg benkes i neste kamp.

Du får muligens halve ønsket ditt oppfylt ettersom Jabbie må stå over neste kamp på grunn av fem gule kort. Hussain har uansett ikke vært i god nok fysisk form til å starte tippeligakamper før nå.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 13 jun 11, 23:10
Endret: 13 jun 11, 23:10
Endret av: benksliter`n

Ramberg begynte sesongen bra i 3-4 kamper og har siden vært utrolig svak i flere kamper (en grunn til at FFK ikke har vunnet de siste kampene). Hussain imponerte stort med innhoppet sitt. Jeg har virkelig savnet en playmaker som Hussain. Vanvittig pasning til Tarik på scoringen. Som å se en Xavi-pasning. Utrolig overblikk, vendinger og teknikk han har for å være en 18 åring.

Sats på Hussain eller Borges som playmaker sentralt på midten. Ramberg er dessverre begynt å gå ut på datoen.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Doc OJ

Knøttespiller

Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 65

Lagt til: 13 jun 11, 23:21

Opprinnelig postet av Pk
...nei til Ramberg. Nøff said!

 

Definitivt. Ramberg burde nesten legge opp etter den kampen her.. Noe av det dårligste jeg har sett.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 13 jun 11, 23:33
Fryktelig :(

---------------------------

Heia FFK


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 13 jun 11, 23:33
Synd å si det ja. Liker personen Ramberg men nå er det vel tiden over som bankers på midtbanen. La nye krefter slippe til, så kan Ramberg hvile etter en lang karriere og få innhopp med sin rutine på slutten av kamper som tilsier det.

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 13 jun 11, 23:51
Tapet i dag skyldes at vi spillte med 10 mann, forferdelig dårlig kampledelse, når vi får 11 igjen først når det er 13 minutter før slutt så sier dette sitt. Om jeg tenker meg om så spillte vi vel med mindre enn 10, en som underpresterer slik vedkommende gjorde i dag, så er som å spille med med mer enn en mindre. Rødt kort til Aune for ikke å gjøre de riktige grepene. Det er lov til å se formutviklingen slik alle andre ser det.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f