Husk meg
Brukernavn
Passord

Ja til Hussain...

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 14 jun 11, 18:09

Istemmer 100%


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 14 jun 11, 21:08

Opprinnelig postet av GodeGeir

Ramberg var elendig! Han bør benkes nå,men å snakke om pensjonering blir for dumt,Hansen og Jabbie var like dårlig! Marinsen,Hussain og Rafn bør starte neste kamp.Martinsen er alltid solid,og bør være alternativ på andre plasser enn stopper også,forøvrig er han MYE bedre enn Raio også...Men Raio spiller alltid,sånn er det bare.

Enig i at pensjonering blir litt for dumt.. Derimot skal det sies at etter jeg ble supporter så har aldri Ramberg falt i smak, da jeg føler han er litt villmann og surrer litt for mye. Allikevel har han jo en del år med erfaring, så om det ikke er i startelleveren, så har han jo noe å bidra med vil jeg tro.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 14 jun 11, 21:35

Det som er litt betenkelig er at Ramberg er og skal være den rutinerte midtbanespilleren. Allikevel er det han som mister ballen i flest farlig situasjoner!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 14 jun 11, 22:37
Er det en spiller som får pes,så er det Ramberg..ifjor var det også Opphaug. Jeg synes det er synd at det 'pipes' mot en egen spiller. Jeg tror ikke Ramberg slår en feil pasning med vilje. Hva med å backe han opp isteden? Hvis man ser på den 'usynelige' jobben han gjør,så er han etter min mening ikke så gæ'ern.....men...han hadde ikke dagen igår....men det hadde jaggu ikke Jbbi eller Mads H heller. Men de jobber på,og gjør så godt de kan,og vet nok mere enn de fleste,at de var dårlige. Lykke til videre Ramberg....stå på:))

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 14 jun 11, 23:13
Endret: 15 jun 11, 00:01
Endret av: djpete

Opprinnelig postet av ffkmats

Hussains intreden var forresten enorm idag. Vendte kampen nærmest alene idag!

 

Tror nok dessverre det hadde vel så stor betydning at Jørgensen måtte ut for S08. Den gutten er virkelig en murbrekker defensivt, og slo også en genial pasning til Wiig på scoringen. 08 ble merkbart svakere når han gikk tom! Rommet Hussain fikk  operere i, hadde ikke vært der, om ikke byttet hadde skjedd. Berøm til Hussain, dog.

Slutter meg ellers til lykkeønskninger til Ramberg, og synes det er tragisk at vi har folk på Fredrikstad stadion som piper mot egne spillere, når de blir byttet ut!!!  Skam dere!

 

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 15 jun 11, 07:46
Helt enig at det er trist at publikum piper ut egne spillere. MEN - Ramberg fortjener det nesten. Han spiller en og annen god kamp. Synd det ikke er mulig å vite det på forhånd så han kun hadde blitt brukt i de kampene. På mandag var hans Særps 12.mann. Dere sier at han har erfaring. Erfaring i å være en middels/dårlig fotballspiller? Og at grunnen til at han får så mye pes her på forumet er at han er plukket ut til å være en slags syndebukk? Ærlig talt, han får mye pes fordi han spiller elendig! FFKs svakeste ledd. Det er synlig hver gang han blir byttet ut og Elvestad eller Hussain kommer innpå. Straks blir det mere fart og trøkk i spillet. Jeg ønska meg ny midtbane til jul. Nå har jeg snart fødselsdag - kanskje jeg får det da?

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 15 jun 11, 11:38

Det var helt utrolig å se hvordan spillet snudde etter at Ramberg gikk ut til fordel for Hussain! Jeg mener at Aune er gal dersom han ikke gir Hussain mulighet til å starte kampen i morgen og lar Ramberg sitte på benken.

La heller Ramberg erstatte Hussain ut i 2. omgang. Ramberg holder fortsatt et greit nivå innimellom, men man må satse på Hussain når man ser hva som bor i den gutten.

---------------------------

Man blir ikke sint vøttø, bare veldig, veldig skuffet!


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 15 jun 11, 12:14

Opprinnelig postet av djpete

Tror nok dessverre det hadde vel så stor betydning at Jørgensen måtte ut for S08. Den gutten er virkelig en murbrekker defensivt, og slo også en genial pasning til Wiig på scoringen. 08 ble merkbart svakere når han gikk tom! Rommet Hussain fikk  operere i, hadde ikke vært der, om ikke byttet hadde skjedd 

Jeg skal si meg enig i at Jørgensen er en viktig brikke i sarpelaget. Allikevel er det ingen andre midtbanespillere FFK har som ville skapt så mye som Hussain gjorde. Med Ramberg og Jabbie har vi ikke en skapende midtbane. Jabbie slår fine krossere, og spiller ellers ganske trygt. Ramberg på sin side vender snuten mot eget mål nesten uansett hvor på banen han var. Hussein derimot vendte opp og utfordret/ passet i lengderetning i hver situasjon!


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 15 jun 11, 13:15
Opprinnelig postet av Kai Roger
Er det en spiller som får pes,så er det Ramberg..ifjor var det også Opphaug. Jeg synes det er synd at det 'pipes' mot en egen spiller. Jeg tror ikke Ramberg slår en feil pasning med vilje. Hva med å backe han opp isteden?
Se det heller sånn at publikum piper på valget om å la Ramberg spille. Han selv yter det han er kapabel til, det er treneren som velger han fremfor andre. Fotballhuet vet nok at publikum ikke misliker han, og har nok også såpass selvinnsikt at han ser hvor det bærer. Men man kunne kanskje ønsket seg en noe mer verdig avslutning av en flott kariere, og ikke minst lang og tro tjeneste for FFK.

niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 15 jun 11, 14:25

Etzaz ble spart i rekruttkampen igår mot Oslo city, så tipper han starter i morgen. Håper han også starter søndag, selv om Jabbie er tilbake.


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 15 jun 11, 15:27

Opprinnelig postet av niggle

Etzaz ble spart i rekruttkampen igår mot Oslo city, så tipper han starter i morgen. Håper han også starter søndag, selv om Jabbie er tilbake.

Er du sikker på at etzaz ble spart ? kanskje han ble hvilt etter kampen på mandag, han var veeeldig heseblesende i intervju etter kampen Surprised

Jeg istemmer at Ramberg bør komme inn ettervert og etzaz starter ... spennende fyr han, han er bare 18 år og blir bedre og bedre

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 15 jun 11, 18:46
Synes det er viktig å skille ting i denne debatten. Det er stor forskjell på å mene at Ramberg er over the top og å bue på egne spillere. Folk som gjør det siste burde hatt juling! Uansett hvor misfornøyd man er så støtter man hele laget på stadion, klage får man gjøre foran tv'n, etter kamp eller på dette forumet i etterkant, slik som jeg gjorde ved å starte denne tråden.

ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 16 jun 11, 10:00

Fra intervjuet i F-B:

 – Fin assist?

– Jeg gjorde bare det jeg skulle, men avslutningen var en større prestasjon, mener Etzaz.

– Den kunne ikke du gjort bedre?
– Hvorfor ikke? spør Etzaz og røper at han har en vinnerskalle.


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 16 jun 11, 21:56

Etzaz er dagens beste ffk spiller synes jeg oppi all den elendigheten dem viste på sør arena i dag ...

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


VIF85

Bedriftsspiller
Ble medlem: 18 jun 11
Innlegg: 1

Lagt til: 18 jun 11, 12:00
Jeg er en VIF supporter og vil gratulere FFK med å få kapret til seg en av de største talentene i norsak fotball, takket være mARTIN aNDRESEN SIN INKOMPETANSE. Jeg kjenner personlig til flere av gutta på a-laget til Vif, OG DE fortalte meg at Hussain var av de bedre på trening , uke etter uke. GRATTIS::;) Han blir minst like god som Ramberg, bedre enn Askar og like gjennombruddshissig som Tarik. Han er en playmaker, som FFK vil få god bruk for i årene som kommer. Gode holdninger..;)

---------------------------

Ali


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 19 jun 11, 16:35

Opprinnelig postet av shaggy
Synd å si det ja. Liker personen Ramberg men nå er det vel tiden over som bankers på midtbanen. La nye krefter slippe til, så kan Ramberg hvile etter en lang karriere og få innhopp med sin rutine på slutten av kamper som tilsier det.

Ehh....det er vel ikke personen Ramberg det går på men han som fotballspiller!

Hvordan man er som person betyr svært lite i dette tilfelle (bør bety hvertfall)

---------------------------

Svikere henrettes, so justice for all...


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 19 jun 11, 16:49

Opprinnelig postet av Kai Roger
Er det en spiller som får pes,så er det Ramberg..ifjor var det også Opphaug. Jeg synes det er synd at det 'pipes' mot en egen spiller. Jeg tror ikke Ramberg slår en feil pasning med vilje. Hva med å backe han opp isteden? Hvis man ser på den 'usynelige' jobben han gjør,så er han etter min mening ikke så gæ'ern.....men...han hadde ikke dagen igår....men det hadde jaggu ikke Jbbi eller Mads H heller. Men de jobber på,og gjør så godt de kan,og vet nok mere enn de fleste,at de var dårlige. Lykke til videre Ramberg....stå på:))

Uansett ris eller ros, tror ikke Ramberg eller noen andre i FFK-troppen leser dette uansett hehe

---------------------------

Svikere henrettes, so justice for all...


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 19 jun 11, 16:54

Opprinnelig postet av Morgaine
Helt enig at det er trist at publikum piper ut egne spillere. MEN - Ramberg fortjener det nesten. Han spiller en og annen god kamp. Synd det ikke er mulig å vite det på forhånd så han kun hadde blitt brukt i de kampene. På mandag var hans Særps 12.mann. Dere sier at han har erfaring. Erfaring i å være en middels/dårlig fotballspiller? Og at grunnen til at han får så mye pes her på forumet er at han er plukket ut til å være en slags syndebukk? Ærlig talt, han får mye pes fordi han spiller elendig! FFKs svakeste ledd. Det er synlig hver gang han blir byttet ut og Elvestad eller Hussain kommer innpå. Straks blir det mere fart og trøkk i spillet. Jeg ønska meg ny midtbane til jul. Nå har jeg snart fødselsdag - kanskje jeg får det da?

Spillerne er vel for F*** profesjonelle og bør tåle både ris og ros! Takler de ikke dette bør de spille i 5div isteden....

Vi som supportere sier fra både når det er bra og dårlig....sånn har det alltid vært og sånn håper jeg det alltid vil være!

Man kan heller diskutere måten dette bør foregå på.... (syns nå jeg)

---------------------------

Svikere henrettes, so justice for all...


General Gardener

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 19 jun 11, 17:14

Opprinnelig postet av Mustang

Opprinnelig postet av Kai Roger
Er det en spiller som får pes,så er det Ramberg..ifjor var det også Opphaug. Jeg synes det er synd at det 'pipes' mot en egen spiller. Jeg tror ikke Ramberg slår en feil pasning med vilje. Hva med å backe han opp isteden? Hvis man ser på den 'usynelige' jobben han gjør,så er han etter min mening ikke så gæ'ern.....men...han hadde ikke dagen igår....men det hadde jaggu ikke Jbbi eller Mads H heller. Men de jobber på,og gjør så godt de kan,og vet nok mere enn de fleste,at de var dårlige. Lykke til videre Ramberg....stå på:))

Uansett ris eller ros, tror ikke Ramberg eller noen andre i FFK-troppen leser dette uansett hehe

Feil.

---------------------------

http://www.twitter.com/banksy8


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 19 jun 11, 17:16

Opprinnelig postet av General Gardener

Opprinnelig postet av Mustang

Opprinnelig postet av Kai Roger
Er det en spiller som får pes,så er det Ramberg..ifjor var det også Opphaug. Jeg synes det er synd at det 'pipes' mot en egen spiller. Jeg tror ikke Ramberg slår en feil pasning med vilje. Hva med å backe han opp isteden? Hvis man ser på den 'usynelige' jobben han gjør,så er han etter min mening ikke så gæ'ern.....men...han hadde ikke dagen igår....men det hadde jaggu ikke Jbbi eller Mads H heller. Men de jobber på,og gjør så godt de kan,og vet nok mere enn de fleste,at de var dårlige. Lykke til videre Ramberg....stå på:))

Uansett ris eller ros, tror ikke Ramberg eller noen andre i FFK-troppen leser dette uansett hehe

Feil.

Ja ok da regner jeg med de leser aviser også med ros/kritikk. Ikke alltid like heldig kanskje

---------------------------

Svikere henrettes, so justice for all...



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24