Husk meg
Brukernavn
Passord

Ja til Hussain...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 13 jun 11, 21:53
...nei til Ramberg. Nøff said!

Pavlov

Juniorspiller

Ble medlem: 04 mai 08
Innlegg: 77

Lagt til: 13 jun 11, 22:20

Fullstendig enig. Ramberg er ferdig


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 13 jun 11, 22:34

En ting er sikkert, den siste pasningen før målet hadde gått i helt andre retning om Ramberg hadde vært i den situasjonen. Men Ramberg skal ha at han løper i riktige rom, men dessverre blir det lite ut av det. Jeg irriterer meg fortsatt over at Ramberg skal skyte ballen på hel volley fra alle innkast, men det må jo være avtalt.


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 13 jun 11, 22:37

Jeg skal ikke pensjonere Ramberg riktig enda, men i dag var'n helt ille. Bremsekloss for det offensive spillet og et par flotte gavepakker til særp som etterlot meg med huet i henda.

---------------------------

It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 13 jun 11, 22:47
Jeg har heller ikke noe sterkt ønske om å på død og liv pensjonere Ramberg, men nå er det minst tre kamper hvor han har vært direkte dårlig. Nok er nok, Hussain bør starte og Ramberg benkes i neste kamp.

ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 13 jun 11, 23:00

Hussains intreden var forresten enorm idag. Vendte kampen nærmest alene idag!


Lampard

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 jun 11
Innlegg: 1

Lagt til: 13 jun 11, 23:03

Nå har jeg lenge lest i dette forumet, men måtte nå registrere meg for og komme med min første kommentar. Greit nok at Ramberg startet sesongen bra i år, men nå får klubben begynne og tenke fremmover. Etter hva jeg har sett de siste kampene vil jeg heller ha en ung lovende Hussain fra start. Greit nok at han er ung og kanskje litt ustabil, men det har jo bokstavelig talt Ramberg vært så lenge jeg kan huske (ikke ung da). Var i allefall deilig med utligningen på slutten.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 13 jun 11, 23:07

Opprinnelig postet av Pk
Jeg har heller ikke noe sterkt ønske om å på død og liv pensjonere Ramberg, men nå er det minst tre kamper hvor han har vært direkte dårlig. Nok er nok, Hussain bør starte og Ramberg benkes i neste kamp.

Du får muligens halve ønsket ditt oppfylt ettersom Jabbie må stå over neste kamp på grunn av fem gule kort. Hussain har uansett ikke vært i god nok fysisk form til å starte tippeligakamper før nå.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 13 jun 11, 23:10
Endret: 13 jun 11, 23:10
Endret av: benksliter`n

Ramberg begynte sesongen bra i 3-4 kamper og har siden vært utrolig svak i flere kamper (en grunn til at FFK ikke har vunnet de siste kampene). Hussain imponerte stort med innhoppet sitt. Jeg har virkelig savnet en playmaker som Hussain. Vanvittig pasning til Tarik på scoringen. Som å se en Xavi-pasning. Utrolig overblikk, vendinger og teknikk han har for å være en 18 åring.

Sats på Hussain eller Borges som playmaker sentralt på midten. Ramberg er dessverre begynt å gå ut på datoen.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Pavlov

Juniorspiller

Ble medlem: 04 mai 08
Innlegg: 77

Lagt til: 13 jun 11, 23:10

Ramberg er kompis med TFA, så det kan ta sin tid før Hussain tar plassen til Ramberg. Sannsynligvis må sistnevnte brekke begge bena for ikke å stå i første-ellveren


Doc OJ

Knøttespiller

Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 65

Lagt til: 13 jun 11, 23:21

Opprinnelig postet av Pk
...nei til Ramberg. Nøff said!

 

Definitivt. Ramberg burde nesten legge opp etter den kampen her.. Noe av det dårligste jeg har sett.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 13 jun 11, 23:33
Fryktelig :(

---------------------------

Heia FFK


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 13 jun 11, 23:33
Synd å si det ja. Liker personen Ramberg men nå er det vel tiden over som bankers på midtbanen. La nye krefter slippe til, så kan Ramberg hvile etter en lang karriere og få innhopp med sin rutine på slutten av kamper som tilsier det.

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 13 jun 11, 23:51
Tapet i dag skyldes at vi spillte med 10 mann, forferdelig dårlig kampledelse, når vi får 11 igjen først når det er 13 minutter før slutt så sier dette sitt. Om jeg tenker meg om så spillte vi vel med mindre enn 10, en som underpresterer slik vedkommende gjorde i dag, så er som å spille med med mer enn en mindre. Rødt kort til Aune for ikke å gjøre de riktige grepene. Det er lov til å se formutviklingen slik alle andre ser det.

Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 13 jun 11, 23:54



Nå kan det gå mot mer spilletid for den tidligere Manchester United-spilleren.

– Han manglet en del på fysikken da han kom. Det er det som har hindret ham i å spille mer. Nå nærmer han seg mer og mer, forklarer Aune.

http://www.f-b.no/ffk/vi-skulle-ha-vunnet-1.6302214


---------------------------

Svaberget for alltid!


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 14 jun 11, 00:12

Hussain fortjener virkelig den plassen fast, Ramberg er for gammel og treig. Alt snudde når han kom inn på banen, fantastisk spiller, rask, sterk og i stand til å gi pasninger med fart i ball.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 14 jun 11, 00:15

Og med det svarer vel Aune greit på tomroars kritikk.

Greit nok at Ramberg ikke hadde noen høydare i dag. Han var vel sågar ganske langt unna å spille bra også, men det var jaggu Jabbie og Hansen også. Alle disse tre var langt unna pari, og da blir det vanskelig å få noe grep på midtbanen.

Neste kamp blir den sentrale midtbanen Ramberg/Hussain siden Jabbie har karantene. Men Elvestad banker nok hardt på døra han også.

Midtstopperparet kan fort bli Martinsen/Horn, selv om jeg ikke har trua på det. Verken Horn eller Piiroja var gode i dag.

Uansett fantastisk gledelig at Hussain så til de grader tar tak i kampen når han kommer inn. En slik spiller i god fysisk form skal selvsagt spille fra start. Og nå er også den fysiske formen snart oppe på 100%, og da er han snart klar for å spille fra start. Ja, allerede neste kamp mot Start takket være nok et gult kort på Jabbie.


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 14 jun 11, 00:33
Sier ikke nei takk til å se Hussain prøve seg fra start... Mye mulig han får muligheten mot Start pga at Jabbie må stå over?

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


thejester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 14 jun 11, 00:37
Endret: 14 jun 11, 00:41
Endret av: thejester

Det er vel ikke pga Ramberg vi ikke vinner?

Sette sjansene ville være en bra start?

Dessuten er jo Raio Piiroja håpløs på scoringen til S08.

 

EDIT: Vil bare ha sagt at jeg heller ikke synes Ramberg leverer noen kjempekamp, men at han får skylden for at vi ikke vinner av en tidligere i tråden, det blir for dumt.

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09
Innlegg: 168

Lagt til: 14 jun 11, 01:14

Ramberg var elendig! Han bør benkes nå,men å snakke om pensjonering blir for dumt,Hansen og Jabbie var like dårlig! Marinsen,Hussain og Rafn bør starte neste kamp.Martinsen er alltid solid,og bør være alternativ på andre plasser enn stopper også,forøvrig er han MYE bedre enn Raio også...Men Raio spiller alltid,sånn er det bare.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24