Husk meg
Brukernavn
Passord

Et bra sted å telte

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 09 jun 11, 20:25

Skal ta med ungane på mindre telturer framover, og trenger noen tips til bra plasser.

 

Det må væe i nærheten av vann, ikke langt å gå fra bilen, og det kan ikke være noe sjanse for at vi havner midt opp i en skikkelig fyllefest.

 

 

 

 

---------------------------

Hvem F er Rami?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 11 jun 11, 08:53

Kanskje ikke helt slik du er på jakt etter etter som det er en teltplass og det er langt fra bilen, men Reservatet på Koster er fint.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 11 jun 11, 10:33

Hva med Kornsjø? Der er det en del stille avkroker og ganske enkelt å finne teltplass. Riktignok brukte vi kano da vi var der, vet ikke om det er aktuelt?

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 11 jun 11, 11:53

Opprinnelig postet av Rey

Kanskje ikke helt slik du er på jakt etter etter som det er en teltplass og det er langt fra bilen, men Reservatet på Koster er fint.

 

Koster er veldig fint, men ønsker noe nærmere slik at det blir lettere å ta det på sparket.

---------------------------

Hvem F er Rami?


kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 11 jun 11, 11:56

Opprinnelig postet av Tøfflus

Hva med Kornsjø? Der er det en del stille avkroker og ganske enkelt å finne teltplass. Riktignok brukte vi kano da vi var der, vet ikke om det er aktuelt?

Har pr i dag ikke kano, og med de prisene jeg har sett så blir det neppe det denne sesongen ihvertfall. Men neste år kanskje, jeg har nemlig mange gode minner fra kanoturer selv.

Hadde vi hatt kano kunne vi også valgt Vansjø, men til fots vet jeg ikke om noe enkelt hverken der eller Kornsjø.

---------------------------

Hvem F er Rami?


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 03 jul 11, 20:32

Dersom dere ikke har vært på tur enda, kan du fint telte flere steder langs Vansjø uten å bruke kano. På strekningen innover mot Gillingsrød i Råde kan du kjøre bil og være i god nærhet til vannet flere steder. Det er vanskelig å beskrive hvor du skal stoppe, men ta deg litt tid til å se deg om, så bør det gå bra.

Ved Store Ertevann i Halden er dette også mulig.

I nærheten av speiderhytta på Vaskeberget i Rygge går det også an å telte. Ankomst med bil er fullt mulig.

Apropos speider, så er det mulig å leie kanoer. I Gressvik speidergruppe leier vi ut 3 seters kanoer. Send PM hvis det er aktuelt.

---------------------------

Vi har igjen mistet Tippekampen med Arne Scheie! =(
Fortsatt god bedring Dagfinn.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3