Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny spiss, hvem kan det bli?!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 17 feb 04, 14:39
Endret: 17 feb 04, 14:40
Eggen skrev på Fredrikstad.FK at vi trenger en spiss til, da vi for øyeblikket kun har tre spisser som holder tippeliganivå. Pluss at spissplassen er den som det over tid er vanskeligste å holde ett høyt nivå på.

Lurer litt på hvilke spillere som kan være aktuelle på den plassen? Er Enerly kanskje tiltenkt en rolle som spiss, om han skulle komme. Eller har Eggen noen andre i kikkerten? Daniel Braathen er vel bare en drøm, som Eggen uheldivis fortalte om i søvne på TV2, så det er det ingen vits å håpe på. Men fins det andre alternativer? Er dette noe som har kommet på agendaen i forbindelse med at mommo høyst sannsynlig vil forsvinne? Noen som har noen meninger om dette? Eller er vi lei av å bare sitte å spekulere i det uendelige!?

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


torhen

Knøttespiller
Ble medlem: 06 mai 03
Innlegg: 54

Lagt til: 17 feb 04, 15:40
Det blir nok ingen Enerly for FFK. Hvorfor skulle det det når RBK bruker spilleren selv? Men fansen bør kreve at det i tillegg til finnen blir kjøpt to ETABLERTE spillere som forsterkninger. Vi har ennå til gode å få én spiller vi vet hva er god for.

---------------------------

TH


thomas

Juniorspiller
Ble medlem: 01 des 03
Innlegg: 172

Lagt til: 17 feb 04, 15:46
Tror markedet er tappet for gode spillere, så noen kjente navn blir det neppe

thomas

Juniorspiller
Ble medlem: 01 des 03
Innlegg: 172

Lagt til: 17 feb 04, 15:49
Vi hiver ut Dadason, som vi vet hva står for og er et kjent navn.
Hva får vi igjen, en ukjent bosmann-spiller som ingen vet hvem er?

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 17 feb 04, 15:54
Dadason er jo sååå god at han klarte å få kontrakt på Island!

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 17 feb 04, 16:10
Vi trenger en klassespiss, men det finnes klassespillere vi ikke har hørt om, som er bedre enn både Enerly og Dadason. Debattantene her er alt for opptatt av at navnene skal være kjent. KTE og Harry har greie på dette og jeg er helt sikker på at den antagelig siste forsterkningen vil være bedre enn de vi har uansett om navnet er kjent eller ikke.:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 17 feb 04, 16:22
Harry Hansen sa hvertfall på radioen nå at klubben fortsatt har en del penger til overs i forhold til å hente inn ny spiller. Men bare om de finner rett spiller til rett pris. Enten det er i morgen eller ut i sesongen.

Koskela ble for øvrig beskrevet som en aggressiv og løpssterk midtbanespiller, en kombinasjon av Risholt og Gashi/Leo.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 17 feb 04, 16:26
Opprinnelig postet av thomas
Tror markedet er tappet for gode spillere, så noen kjente navn blir det neppe


Altså, snørp igjen smella! :p Vi kan hente spillere fra mange forskjellige land. Markedet er laaangt fra tappet!

---------------------------

Ære være plankebyen!


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 17 feb 04, 19:32
Nesten årets sitat det der...
"Markedet er tappet for gode spillere"

:cool::eek::cool:

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


snæbbuss-aristokrat#44

Knøttespiller
Ble medlem: 20 jan 04
Innlegg: 63

Lagt til: 18 feb 04, 07:34
Jeg satser på "onkel" Høili, og at han blar opp x antall millioner for Bråthen. Alle som var i Valhall vet at det vil bli vel anvendte penger. Både i år og på sikt. Ikke nøl, Terje...

---------------------------

Oppe i hjørnet for alltid


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 18 feb 04, 10:44
Kan vel ikke satse på at Høili skal blenge portmoneen hver bidige gang FFK har noe "stort" på gang...

Nei, tror nok vår mann med pengesekken er intr. i å se noen resultater før han hoster opp flere kroner...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 18 feb 04, 11:13
Begynner nesten å bli litt småpinlig dette med at høili skal bla opp i hytt og pine. Ser dette går igjen gang på gang, "høili nå må du våkne osv"
Mannen har lagt igjen mye penger i klubben, nå må det snart bli slutt på dette pisset med at han skal bla opp hver gang noen ser en spiller som de liker!!! ;)

Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 18 feb 04, 11:54
Ikke misforstå meg. Er kjempe takknemlig for det Høili har gjort for klubben. Var en litt spøkeful tone når jeg så "våkn opp". Men tror kvaliteten på spillerne blir litt bedre når det er snakk om invistering. Det hjelper klubben til å få en spiller av klasse. Og de eller dem som legger penger på bordet. Har mulighet til å få noe igjen av det de invisterer for. En fotball klubb som ffk har ikke mulighet til å bla opp eks. 5 millioner kroner for en spiller. Men skal vi en gang være helt der oppe. Så tror jeg det er en nødvendighet. Så jeg formulerer meg litt anderledes. Det er nok av pengesterke folk der ute. Gjør en kjempeinnvistering. Kjøp bråten. OG til deg TERJE HØILI : ET stort takk for din støtte til klubben. Uten deg så hadde FFK vært et helt annet sted. TUSEN TAKK

TBR

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 apr 03
Innlegg: 15

Lagt til: 18 feb 04, 12:00
Braathen er overhodet ikke verdt 5 mill!! Til det er han alt for ujevn. Hvor mange mål og målgivende stod han for i fjor da? Hva har han bevist i Tippeligaen og på B-Landslags samlingen som var i Østen? 2 mill pluss gode videresalgs prosenter så tenker jeg dere har han :) Men Braathen trenger nok ett år før han er i første 11`eren. Lykke til i år FFK! Hilsen en som må følge Ørn i 2. Div :(

---------------------------

1904-2004=100 år!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 18 feb 04, 12:06
Hva du mener Braathen er verdt er ganske uinteressant, TBR, ettersom det er Skeid som fastsetter prisen. Og de selger IKKE for 2 mill. Trolig ikke for 5 mill heller. Har jo vært snakk om 8 mill faktisk...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


TBR

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 apr 03
Innlegg: 15

Lagt til: 18 feb 04, 12:22
Bare vent å se Costanza. Bare vent. De prøver å få han til å forlenge kontrakten. Fra sommeren kan han forhandle med hvem han vil som Bosman. Bare vent å se hva han går for til slutt! 2 mill pluss gode vidersalgs prosenter og dere har han i løpet av mars mnd.

---------------------------

1904-2004=100 år!


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 18 feb 04, 12:41
Endret: 18 feb 04, 12:46
Jeg liker det jeg hører TBR, men det bare fordi jeg elsker Fredrikstad og kjærligheten gjør meg blind!
:ffk:
Men nå har jeg fått summa meg litt og innsett at det du sier bare er pisspreik! Braathen vil aldri gå til Fredrikstad for 2 mill. Da vil han mye heller gå til Rosenborg for rundt 5 mill, noe jeg trur de har lagt inn bud på for en stund siden(Ble svslått den gangen). For å si det på en annen måten, hvis Braathen blir tilgjengelig for 2 mill +, så er det mange andre klubber som også vil ha han, og da havner han høyst sannsynlig ikke hos oss.

Men ingenting vilel gjort meg gladere enn om du fikk rett i dine antagelser TBR!

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 18 feb 04, 14:02
Olav Tuelo Johannesen fra Sandefjord hadde vært meget spennende.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 18 feb 04, 14:19
Endret: 18 feb 04, 14:19
Det er jeg helt enig i. Har ikke sett han så mye, men så han i fjor en gang og da imponerte han stort. Han har vel mange av de samme egenskapene som Braathen besitter, i henholdsvis ekstrem hurtighet og fysikk. Så dette er en spiller som FFK helt klart burde ta en nærmere titt på.
Jeg er likevel litt betenkt, for det har vært veldig stille rundt han siden han spilte et par virkelig bra kamper for en stund siden. Men tror det er en gåsse med ett stort talent!!

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 18 feb 04, 14:22
Endret: 18 feb 04, 14:22
Han har vel vært i militæret etter hva jeg har skjønt, men skal være tilbake i Sandefjord nå.

For øvrig er det vel erfarne spillere som blir etterlyst både i fra FFK og mange supportere som noe man trenger. Vi har nok av talenter, dermed er vel ikke Tuelo en spiller som står øverst på lista nå.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3