Husk meg
Brukernavn
Passord

USA (New York og San Francisco)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 627

Lagt til: 23 jul 11, 15:46

Opprinnelig postet av Mustang
Vi hadde bl.a tenkt å dra innom Kjempeakvariet i Carmel(mellom SF of LA), Alcatraz, OCC-Choppers (hvis du liker serien fra Discovery) +++ etc etc

Det hadde blitt en helsikkes omtur til OCC, for de ligger så vidt jeg vet i New York. Smile

---------------------------

"When in doubt, choke'em out"
Slåssing på gata er for aper - mennesker slåss i bur!


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 23 jul 11, 16:17

hehe ja det gikk visst litt fort i svingene når jeg skrev det:-p

uansett masse å se:)))

Jeg skal til California minst en gang til hvertfall:) 

---------------------------

Svikere henrettes, so justice for all...


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 23 jul 11, 18:42

Opprinnelig postet av Willy René

Napa Valley, du kan faktisk ta tog dit, tog med gourmetrestaurantvogner. Vi besøkte Beringer Vineyard og Sterling Vineyard, også kjent som Falcon Crest.

Må bare arrestere deg litt  Wink vedr hvor Falcon Crest serien ble spilt inn. Den vingården heter i dag Spring Mountain Vineyard. Sterling ligger vel litt lenger ned i dalen. Den klassiske Falcon Crest bygningen tilhører hvertfall Spring Mountain Vineyard. (jeg bodde i San Francisco på 90-tallet og fikk stadig besøk av folk hjemmefra som gjerne ville se "Falcon Crest" så jeg måtte stadig ta noen turer dit Smile


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 23 jul 11, 19:38

Opprinnelig postet av aavdst

Opprinnelig postet av Willy René

Napa Valley, du kan faktisk ta tog dit, tog med gourmetrestaurantvogner. Vi besøkte Beringer Vineyard og Sterling Vineyard, også kjent som Falcon Crest.

Må bare arrestere deg litt  Wink vedr hvor Falcon Crest serien ble spilt inn. Den vingården heter i dag Spring Mountain Vineyard. Sterling ligger vel litt lenger ned i dalen. Den klassiske Falcon Crest bygningen tilhører hvertfall Spring Mountain Vineyard. (jeg bodde i San Francisco på 90-tallet og fikk stadig besøk av folk hjemmefra som gjerne ville se "Falcon Crest" så jeg måtte stadig ta noen turer dit Smile

Men mange av de innendørs scenene ble spilt inn på Sterling.

Å....... så heldig du er, som har bodd i denne fantastiske byen så lengeSmile

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3