Husk meg
Brukernavn
Passord

9. serierunde: FFK - Haugesund, onsdag 29.juni kl. 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 29 jun 11, 11:21

Opprinnelig postet av Per Egil

FKH uten Djurdjic og Bamberg

Vi (Haugesunds Avis) tror Haugesund stiller følgende lag i kveld (4-4-2): Per Morten Kristiansen - Ole Kristian Kråkmo, Vegard Skjerve, Tom Erik Nordberg, Chris Pozniak - Jacob Sørensen, Umaru Bangura, Ugonna Anyora, Tor Arne Andreassen - Thomas Sørum, Alexander Søderlund.

Benken: Øvernes, Ulland Andersen, Haraldseid, Deilkås, Eike og Nygård.


Slik jeg ser det er dette fortsatt et godt nok lag til å skape farligheter for FFK.

Per Morten i mål er jo bankers.

Tre av fire i forsvarsrekka har spilt i hele år. Det er vel bare Pozniak som ikke er noe førstevalg, og i tillegg er han vel best på høyreback. FKH mangler Joakim Våge Nilsen på venstreback, og Tor Arne Andreassen har vikariert der med stort hell. Nå er han flyttet opp på midten på Daniel Bambergs plass.

Midtbanen har både fart, trøkk og kreativitet. Sørensen er en farlig kontringsspiller pga stor fart. Bangura er den kreative. Anyora vet jeg ikke så mye om. Andreassen har et godt venstreben, er tøff i stilen, og jobber hardt gjennom 90 minutter.

Thomas Sørum ønsket jeg til FFK for et par-tre år siden, men nå gjør han stor suksess i FKH. Han er kanskje Tippeligaens beste avslutter. En litt undervurdert spiss. Alexander Søderlund er en kraftpakke med kanskje Tippeligaen hardeste skudd. Et helt sykt venstreben.

Benken skremmer vel ingen. De savner Tronseth, Steinsland, Våge Nilsen, Djurdjic, Bamberg og Mæland. Muligens én eller to til også.


Vi skal rett og slett slå dette laget på hjemmebane, men enkelt blir det absolutt ikke.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 29 jun 11, 11:34

Med dette utgangspunktet kommer de til å legge seg lavt å satse på uavgjort eller å score på kontringer. Blir nok en utfordring og et tidlig mål vil være gull verdt(eller i alle fall 3 poeng).

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 29 jun 11, 11:45

Opprinnelig postet av Holters

Tipper 30 vil være mer enn nok. Det er bare to lag som rykker ned i år og ingen kvalik.

Det forutsetter at minst ett av lagene som ligger der nede nå, gjør en svakere høstsesong enn vårsesong. Det kan fort være at ingen, eller bare Sogndal, har mindre enn 15 etter halvspilt sesong. Vi får se når sesongen er halvferdig etter helgens runde, og alle har møtt alle én gang.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 29 jun 11, 11:47

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Med dette utgangspunktet kommer de til å legge seg lavt å satse på uavgjort eller å score på kontringer. Blir nok en utfordring og et tidlig mål vil være gull verdt(eller i alle fall 3 poeng).

Helt enig. 

Haugesund har både gode pasningsspillere og kontringsspillere på laget til å skape farligheter. Når man i tillegg har Sørum på topp er det naturlig for dem å satse på kontringer. 

Derfor ville jeg helst sett Horn/Martinsen som stoppere i dag. Jeg tror ikke vi får brukt for Piirojas duellstyrke så mye som vi får brukt for Martinsens gode fart.

Noen som har fått noe bekreftet lagoppstilling?


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 29 jun 11, 11:56

Synes Fredrikstad med fordel kan legge seg lenger bakpå på hjemmebane for å utnytte farten i spillet vårt. Tiden er over hvor vi kan forvente oss å presse motstandern til 16-meteren hele kampen for å vinne. Det er jeg overbevist om at har vært problemet for FFK på hjemmebane så langt. Det ispedd publikums urealistiske forventninger til det til tider purunge laget.

---------------------------

samhold


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 29 jun 11, 14:14

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Synes Fredrikstad med fordel kan legge seg lenger bakpå på hjemmebane for å utnytte farten i spillet vårt. Tiden er over hvor vi kan forvente oss å presse motstandern til 16-meteren hele kampen for å vinne. Det er jeg overbevist om at har vært problemet for FFK på hjemmebane så langt. Det ispedd publikums urealistiske forventninger til det til tider purunge laget.

 

Godt poeng, men avhenger jo også av hvem vi møter. Tviler på at haugesund i dag for eksempel kommer til å møte oss høyt. De vil nok være fornøyde med 0-0 og tipper de legger seg rimelig langt bakpå. Men ellers helt enig med deg når vi møter de litt bedre laga

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Robbie

Juniorspiller
Ble medlem: 15 feb 11
Innlegg: 105

Lagt til: 29 jun 11, 14:14

Helt enig. Dessverre er det fortsatt forventet at FFK skal presse enhver motstander gjennom 90 minutter på Stadion. Gjennom å slå både engen og rosenborg på hjemmebane, kan det nok ha blitt skapt litt urealistiske forventninger om at laget skal levere på eget gress i hver kamp. Det kan være klokt å ikke gå ut i hundre i hver kamp.

---------------------------

Kråkerøy


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 29 jun 11, 15:23
Haugesund mangler to spillere, vi mangler jo Askar, Walencia og kanskje også Ramberg. Jeg har hørt Jahn Ivar Jacbosen si at noen vinner fullt fortjent på Lerkendal EN gang, laget som sto for den bedriften var Haugesund.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 29 jun 11, 15:50

Opprinnelig postet av Erikk
Haugesund mangler to spillere, vi mangler jo Askar, Walencia og kanskje også Ramberg.

Feil.

De savner Tronseth, Steinsland, Våge Nilsen, Djurdjic, Bamberg og Mæland. Muligens én eller to til også.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 29 jun 11, 15:52

Jeg så store deler av RBK-Haugesund, og for å si det sånn: Det var ikke bare godt spill av Haugesund som sørget for den seieren. RBK holdt om mulig enda lavere nivå i den kampen enn de hadde da de tapte 2-0 på Fredrikstad Stadion. Feilpasningene florerte og tempo fantes ikke.

Mini hadde således helt rett i at Haugesund fortjente seieren, men det var like mye fordi RBK var pill råtne.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 29 jun 11, 15:59

Noen som vet om skade status nå?Er ramberg klar?

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 29 jun 11, 17:19

Opprinnelig postet av kjell-H

Noen som vet om skade status nå?Er ramberg klar?

Tydeligvis. I følge Fredriksftad Blad starter han: Hele laget, i følge samme lokalavis:

Lasse Staw; Cristian Gamboa, Jørgen Horn, Raio Piiroja, Joachim Thomassen; Mads Hansen, Khalifa Jabbie, Hans Erik Ramberg, Alexander Ruud Tveter; Celso Borges, Tarik Elyounoussi


---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 29 jun 11, 17:32

Jeg håper virkelig vi får hull på den berømte byllen,tidlig i kampen idag. Et tidlig mål,vil åpne opp kampen,og Haugesund må tørre mere. 

 

 

Jeg har tro på en ketchup-effekt idag,dvs stor seier til oss:)))


stampede

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04
Innlegg: 415

Lagt til: 29 jun 11, 18:34

Opprinnelig postet av Kai Roger

Jeg har tro på en ketchup-effekt idag,dvs stor seier til oss:)))

Korken sitter fortsatt godt på den ketchupflasken ennå. Wink

Synes det går for mye på tvers og bakover, minimalt med press forover egentlig.

---------------------------

If I want your opinion I'll remove the duct tape!


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 29 jun 11, 18:51

Syns det har vært litt samme kampbilde i samtlige siste kamper. Vi har starta i et forrykende tempo, men klarer ikke sette den. Så gjevner det seg litt ut, med kanskje litt mer press til motstanderlaget (i dag er heldigvis Haugesund så passive at det presset ikke blir så stort).


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 29 jun 11, 19:02

Dette minner meg egentlig om en del av hjemmekampene i Adeccokoko i fjor. Bortelaget lar oss føre, og vi kjører over dem i ti minutter for så å ende opp med balltrilling i forsvar etterhvert.

Håper likheten stanser ved pause, ellers har vi en frustrerende andreomgang foran oss.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


stampede

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04
Innlegg: 415

Lagt til: 29 jun 11, 19:14

Dette ser mer og mer ut som en 0-0 kamp, men håper for all del at jeg tar feil.

---------------------------

If I want your opinion I'll remove the duct tape!


stampede

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04
Innlegg: 415

Lagt til: 29 jun 11, 19:41

DIGG! Jeg tok feil! Laughing

---------------------------

If I want your opinion I'll remove the duct tape!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 29 jun 11, 19:42
Endret: 29 jun 11, 19:46
Endret av: Holters

Etzaz er en herlig spillertype. Slike ferdigheter skal en offensiv midtbanespiller ha - ikke Rambergs ferdigheter. Sistnevnte er som nevnt altfor lite involvert i målpoeng, men den diskusjonen pågår allerede i en annen tråd.

Deilig å se at Elyounoussi har begynt å bli veldig kald foran kassa. Bra avslutning.

Og nydelig at det ser ut til å gå mot tre poeng, Denne kampen hadde vært utrolig frustrerende om vi ikke klarte tre poeng. Det har vært ett lag på banen.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Pavlov

Juniorspiller

Ble medlem: 04 mai 08
Innlegg: 77

Lagt til: 29 jun 11, 19:48

Gud hjelpe meg Ramberg er dårlig...



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3