Husk meg
Brukernavn
Passord

9. serierunde: FFK - Haugesund, onsdag 29.juni kl. 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 26 jun 11, 17:39
Endret: 26 jun 11, 17:41
Endret av: Knuty

Ingen nye suspensjoner etter Sogndal-kampen. Askar må sone denne også, sin tredje og siste seriekamp.

Ramberg fikk en ankelskade på oppvarming - det gjenstår å se hvor lenge han er ute.

Bør være gode muligheter for tre poeng her, tror jeg.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 26 jun 11, 18:28

Ingen nye suspensjoner, men kanskje ny selvtillit? Kampen mot Sogndal lyste i hvert fall av vilje. Det virker som Borges har en enorm innflytelse på lagkameratene, for dette ser ut som noe som skjedde i løpet av pausen på Falkum forleden onsdag.

Haugesund har slett ikke imponert på bortebane. Én seier på de fem bortekampene de har spilt. Den var riktignok på Lerkendal, men så var jo også RBK fullstendig ute på viddene i denne perioden. Hjemme har de derimot vist form, og vunnet de tre siste.

Innbyrdes kamper må vi tilbake til opprykkssesongen 2003 for å finne, og da vant vi 3-2 hjemme og fikk noe jeg mener å huske var et relativt heldig 1-1 borte.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 jun 11, 18:33

Dommer     Trygve Kjensli, Oslo
Assistentdommer 1     Geir Åge Masovn Holen, Oslo
Assistentdommer 2     Kim André Johnsen, NORDBY
4. dommer     Mads Andreas Ahlsen, BORGENHAUGEN
Dommerveileder     Per Arne Larsgård, SANDEFJORD
Kampdelegat     Kjell Johan Hansen, Jessheim

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 jun 11, 19:29

Opprinnelig postet av Tøfflus

Innbyrdes kamper må vi tilbake til opprykkssesongen 2003 for å finne, og da vant vi 3-2 hjemme og fikk noe jeg mener å huske var et relativt heldig 1-1 borte.

Hjemmekampen står jo også igjen som en av de store Stadion-opplevelsene de siste ti årene. Vi lå under 0-2 tidlig i kampen, men snudde og vant 3-2 etter at Markus Ringberg satte inn scoringer i det 80. og 90. minutt. Lars Petter Hansen scoret reduseringsmålet. En utrolig begivenhetsrik kamp, og ikke minst en helt enorm stemning de siste ti minuttene, og lenge etter kampslutt. Det var en av de kampene hvor jeg skjønte at dette kunne gå til opprykk, og jeg hadde heller aldri opplevd lignende stemning på Stadion før. Gode minner, altså.

FKH virker for øvrig å gjøre en veldig god bortekamp i dag mot Strømsgodset. Ligger kompakt og er gode i forsvar, men skaper også farligheter fremover på banen. Ledet fortjent til pause. I skrivende stund har Godset utlignet og kampen vipper, men FKH gjør en solid kamp. Ingen lett motstander, og et betydelig bedre fotballag enn Sogndal. Vi må heve oss betraktelig!

 


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 26 jun 11, 19:36

Tror nøkkelen ligger i at slitne bein,blir friske og raske. Håper vi får uttelling ,og kjører over Haugesund. Akkurat DET har jeg tro på i denne kampen. 


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 27 jun 11, 17:04

Jeg skal ha med meg mine 2 nevøer på 5 og 11år. Håper de får oppleve en fotball fest i Fredrikstad.Jeg har trua!

Heia FFK!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 27 jun 11, 17:29

Grunnet tynn stall og svak hjemmeform i år tror vi er nærmere bunn av tabellen enn toppen. Hovedårsaken til at vi ligger på midten er den unormale poengsankingen på bortebane. 9 poeng fra kamper i Aalesund, Bergen og Sogndal er fantastisk sterkt. 1 poeng hjemme mot Viking, Odd og Særp er tilsvarende elendig.Ergo vil samtlige kamper være ekstremt viktige framover for å unngå sumpa. I år vil lagene som rykker ned mye mulig ha rekordhøy sum, mens lagene som tar medalje bortimot rekordlav poengsum.

Håper på denne gjengen, antar at Valencia er skadet.

Staw

Martinsen   Horn    Piiroja   Thomassen

Gamboa   Jabbie   Hussain   Rafn

Borges   Tarik

Benk: Masalin, Ophaug, Elvestad, Ramberg, Hansen, Ruud Tveter.

Askar er suspendert, og kjenner ikke skadesituasjonen til Mulac og Odi. De to er uansett milesvis unna laget.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 27 jun 11, 18:00
Opprinnelig postet av bateman

Grunnet tynn stall og svak hjemmeform i år tror vi er nærmere bunn av tabellen enn toppen. Hovedårsaken til at vi ligger på midten er den unormale poengsankingen på bortebane. 9 poeng fra kamper i Aalesund, Bergen og Sogndal er fantastisk sterkt. 1 poeng hjemme mot Viking, Odd og Særp er tilsvarende elendig.Ergo vil samtlige kamper være ekstremt viktige framover for å unngå sumpa. I år vil lagene som rykker ned mye mulig ha rekordhøy sum, mens lagene som tar medalje bortimot rekordlav poengsum.

Håper på denne gjengen, antar at Valencia er skadet.

Staw

Martinsen   Horn    Piiroja   Thomassen

Gamboa   Jabbie   Hussain   Rafn

Borges   Tarik

Benk: Masalin, Ophaug, Elvestad, Ramberg, Hansen, Ruud Tveter.

Askar er suspendert, og kjenner ikke skadesituasjonen til Mulac og Odi. De to er uansett milesvis unna laget.

Spennende det laget du setter opp, Gamboa som kantspiller tror jeg ville gjøre seg. Og morsomt at du for en gang skyld utelater Elvestad. (Ja, du har rett. dDu har utelatt ham en del i den senere tid)

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 27 jun 11, 18:16
Jeg har tro på at Rafn og Hansen samarbeider på følgende måte: Rafn starter kampen med beskjed om at han skal spille en time, den siste halvtimen kommer Hansen inn og blir en superinnbytter. Er ellers enig i laget med Martinsen som høyre back og Gamboa som kantspiller.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 27 jun 11, 18:17

Håper på dette laget:

Lasse Staw

Cristian Gamboa - Jørgen Horn - Raio Piiroja - Joachim Thomassen

Tarik Elyounoussi - Khalifa Jabbie - Etzaz Hussain - Mads Hansen

Alexander Ruud Tveter - Celso Borges


larskris

Knøttespiller
Ble medlem: 16 mar 09
Innlegg: 36

Lagt til: 27 jun 11, 18:52

Opprinnelig postet av bateman

 I år vil lagene som rykker ned mye mulig ha rekordhøy sum, mens lagene som tar medalje bortimot rekordlav poengsum.

 

 

Hva tror du/dere er nødvendig av poeng for sikker plass? Øverst på 30 tallet?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 27 jun 11, 19:13

Opprinnelig postet av larskris

Hva tror du/dere er nødvendig av poeng for sikker plass? Øverst på 30 tallet?

Tipper 30 vil være mer enn nok. Det er bare to lag som rykker ned i år og ingen kvalik.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 jun 11, 23:00

Opprinnelig postet av larskris
Hva tror du/dere er nødvendig av poeng for sikker plass? Øverst på 30 tallet?

Viking har per i dag tatt akkurat et poeng i snitt per kamp, altså tretti poeng totalt om de fortsetter i samme stilen. Nå tror jeg Viking kommer seg videre, men tipper det er en del lag som vil gjøre det dårligere fremover nå. Vi ser allerede en antydning til at motgangen ENDELIG har kommet til smurfeby. Målene renner inn også på hjemmebane og de har fått smake på skader på nøkkelspillere. Hoås ute i seks uker, og det blir neppe første smellen de får.

Tretti poeng bør holde i hvert fall. Vi er tre seire foran skjema til det akkurat nå.


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 jun 11, 23:28

Opprinnelig postet av bateman

Grunnet tynn stall og svak hjemmeform i år tror vi er nærmere bunn av tabellen enn toppen. Hovedårsaken til at vi ligger på midten er den unormale poengsankingen på bortebane. 9 poeng fra kamper i Aalesund, Bergen og Sogndal er fantastisk sterkt. 1 poeng hjemme mot Viking, Odd og Særp er tilsvarende elendig.Ergo vil samtlige kamper være ekstremt viktige framover for å unngå sumpa. I år vil lagene som rykker ned mye mulig ha rekordhøy sum, mens lagene som tar medalje bortimot rekordlav poengsum.

Håper på denne gjengen, antar at Valencia er skadet.

Staw

Martinsen   Horn    Piiroja   Thomassen

Gamboa   Jabbie   Hussain   Rafn

Borges   Tarik

Benk: Masalin, Ophaug, Elvestad, Ramberg, Hansen, Ruud Tveter.

Askar er suspendert, og kjenner ikke skadesituasjonen til Mulac og Odi. De to er uansett milesvis unna laget.

 

Tror hukommelsen spiller deg et puss. Riktig skal være 0 poeng mot Viking.... Ellers tror jeg at hvis alle yter sitt beste, underlaget er også milevis bedre enn i Songdal,  skal dette være en relativt grei hjemmeseier...  Vi er rikgig nok slitne, men Haugesund er også slitne, desuten har de en liten stall og lang skadeliste...

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 27 jun 11, 23:48

som jeg skrev: 1 poeng hjemme mot Særp, Viking og Odd. altså 1+0+0=1 ;)

Joa, men kampen er helt åpen ettersom det er forventet at vi skal styre kampen, noe dagens mannskap sliter med. Den viktigste spilleren for at vi skal styre kampene (ved siden av Celso) er Valencia. Laget lider når han mangler, især på hjemmebane.

Hvilke viktige spillere er skadet i Haugesund? Har ikke helt oversikten på skadefronten.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 27 jun 11, 23:55

Opprinnelig postet av bateman

..

Hvilke viktige spillere er skadet i Haugesund? Har ikke helt oversikten på skadefronten.

Haugesund sliter alvorlig med skader, ifølge de selv:

http://www.h-avis.no/sport/marerittsituasjon-1.6330754

---------------------------

Svaberget for alltid!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 28 jun 11, 16:29

Opprinnelig postet av keiko99

Dommer     Trygve Kjensli, Oslo

Dette er forresten Tryve Kjenslis debut som dommer i Tippeligaen.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 28 jun 11, 18:57

Fritt frem for Fredrikstad-seier?

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 28 jun 11, 23:13

Regner med at både Sørum og Bamberg spiller ihvertfall.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 29 jun 11, 10:50

FKH uten Djurdjic og Bamberg

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3