Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / ønsker sommer 2011

Flat Trådet Nøstet
Side 18 av 22 18

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 24 aug 11, 12:35


Når vi signerer "Bosman-spillere" vil de ofte kreve en kompensasjon eller "sign og fee" som er veldig høy. Dermed tror jeg ikke Brenne vil bli veldig billig. Men det skal også sies at Brenne er en spiller og person jeg gjerne ville sett i FFK-drakt hvis vi etter neste sesong har behov for en sentral midtbanespiller (eller indreløper).

Men jeg tror kanskje Odd ikke ønsker at han skal bli Bosman.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 24 aug 11, 12:39

Opprinnelig postet av kjell-H

Simen Brenne sin kontrakt går ut 1januar 2012. Da er det aktuelt å hente han gratis! Ergo han vil ikke koste ffk noe å hente utenom lønn da seff!

 

Så det vil si at Brenne kan skrive kontrakt med en klubb...eksempel idag?   trodde han hadde 2012 sesongen i Odd også.....men hvis dette stemmer,at han er fri mann 1 jan 2012.......da håper jeg virkelig han er FFK spiller.

 

FFK kontra ODD.....jeg ville ihvertfall ikke hatt probelemer med å velge hvilket lag jeg ville spilt for Wink


Kai Karate

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 53

Lagt til: 24 aug 11, 12:58

Opprinnelig postet av kjell-H

Simen Brenne sin kontrakt går ut 1januar 2012. Da er det aktuelt å hente han gratis! Ergo han vil ikke koste ffk noe å hente utenom lønn da seff!

 

Simen har kontrakt også i 2012 sesongen med ODD..


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 24 aug 11, 13:23

Opprinnelig postet av Kai Karate

Opprinnelig postet av kjell-H

Simen Brenne sin kontrakt går ut 1januar 2012. Da er det aktuelt å hente han gratis! Ergo han vil ikke koste ffk noe å hente utenom lønn da seff!

 

Simen har kontrakt også i 2012 sesongen med ODD..

Jeg har hørt ifra flere at kontrakta hans er ut detta året!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 24 aug 11, 13:27
Endret: 24 aug 11, 13:34
Endret av: kjell-H

Opprinnelig postet av Kai Karate

Opprinnelig postet av kjell-H

Simen Brenne sin kontrakt går ut 1januar 2012. Da er det aktuelt å hente han gratis! Ergo han vil ikke koste ffk noe å hente utenom lønn da seff!

 

Simen har kontrakt også i 2012 sesongen med ODD..

Undersøkte littt mer nå. 29nov 2008 signerte Brenne 4år kontrakt med odd. Så du har helt rett!Pokker jeg som håpet vi fikk han gratis!

29. nov 2008 ... Odd Grenland styrker stallen foran neste års Tippeliga, og har nå signert en 4- årig kontrakt med Simen Brenne.

 

Men en ting vet jeg helt sikkert. Brenne vil hjem igjen!

 

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 aug 11, 14:06

FFK svir ikke av kr for og få han hjem... jeg er helt i mot det...

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 24 aug 11, 16:07
Endret: 24 aug 11, 16:07
Endret av: kanogvetalt

Opprinnelig postet av keiko99

FFK svir ikke av kr for og få han hjem... jeg er helt i mot det...

Da er jo den saken grei!

 

Spøk tilside,

Selv om klubben har "refinansiert, så er det mange år til de har økonomi til å hente etablerte tippeligaspillere, hvis det er et mål. I mellomtiden handler det om å være nøktern, smarte, samt å få mye ut av lite

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 24 aug 11, 17:23

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av keiko99

FFK svir ikke av kr for og få han hjem... jeg er helt i mot det...

Da er jo den saken grei!

 

Spøk tilside,

Selv om klubben har "refinansiert, så er det mange år til de har økonomi til å hente etablerte tippeligaspillere, hvis det er et mål. I mellomtiden handler det om å være nøktern, smarte, samt å få mye ut av lite

 

Enig med begge to Laughing


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 25 aug 11, 08:12


Nå er det ikke mange dager til overgangsvinduet stemmer - noen som vet om FFK har flere navn på blokka?

Eller, flere navn på blokka er det garantert, men noen som er aktuelle? Skulle så gjerne sett en forsterkning helt fremme.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 25 aug 11, 08:26

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Nå har vel Borges kun vært brukt på midtbanen som en nødløsning. Landgren har ikke kontrakt for neste sesong, men vi har en opsjon på kjøp. Nå vet ingen av oss hva prisen er, men det er vel grunn til å tro at han vil være betydelig billigere enn en etablert spiller som Gashi, for ikke å snakke om Brenne som er under kontrakt med Odd.

 

Om vi benytter oss av opsjonen med Landgren så har vi han, samt Hussain, Jabbie og Ramberg. Dure har også hatt en defensiv midtbanerolle i Løv-Ham.

Når det gjelder å erstatte Borges mener jeg å erstatte lederegenskaper ikke nødvendigvis posisjon, selvom Borges stadig oftere blir flyttet ned på midtbanen på slutten av kampene. Angående Landgren, så spiller selvsagt ikke han gratis når han returnerer til skandinavia etter ett opphold i Udinese, dessuten handler det ikke kun om hvem som på krona er billigst, det er hva du får for pengene også. Pr dags dato regner jeg Gashi som langt bedre.....


suggas

Juniorspiller

Ble medlem: 23 aug 09
Innlegg: 79

Lagt til: 25 aug 11, 10:30

Vel vanskelig å poste ting man hører fra andre, men FFK ønsker jo å forsterke foran så det skulle komme en spiss fra utlandet som skulle gå rett inn på laget. Hva han heter og hvor han kommer fra vet jeg ikke. Skulle være klar om noen dager. Er det kanskje noen andre som har hørt om det samme?


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 25 aug 11, 15:22

Opprinnelig postet av suggas

Vel vanskelig å poste ting man hører fra andre, men FFK ønsker jo å forsterke foran så det skulle komme en spiss fra utlandet som skulle gå rett inn på laget. Hva han heter og hvor han kommer fra vet jeg ikke. Skulle være klar om noen dager. Er det kanskje noen andre som har hørt om det samme?

 

Skjer sikkert noe 1 time før de lukker 'vinduet' Wink


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 25 aug 11, 23:56

matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 26 aug 11, 00:20

Jeg var i et øyeblikk fryktelig redd for at Svindal Larsen var på vei. Du må ikke skremme meg sånn, mann!


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 26 aug 11, 01:10

HEHEHE

Trur virkelig ikke FFK er så dumme Tongue out


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 aug 11, 07:31

meget spennende ung gutt

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 26 aug 11, 10:22


Flott med lovende unggutt til oss, men jeg synes nesten synd på Moss, både fordi de ikke klarer å skrive kontrakt med "årets komet" og fordi han synes det er bedre å spille juniorfortball med oss enn å være ¨på A-laget til Moss.

 

 


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 26 aug 11, 11:55

Opprinnelig postet av Erikk


Flott med lovende unggutt til oss, men jeg synes nesten synd på Moss, både fordi de ikke klarer å skrive kontrakt med "årets komet" og fordi han synes det er bedre å spille juniorfortball med oss enn å være ¨på A-laget til Moss.

 

Enig - leit sånn det har blitt med dem. Kunne iallefall holdt seg i Adecco, det ville vært bra.  

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 26 aug 11, 12:49

Er tommy larsen midtbane spiller?

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 26 aug 11, 14:12

Midtbane ja

Kraakevingen var ihvertfall ikke fornøyd med at han stikker til oss hvis så er tilfelle. Ikke så rart når han bytter ut spill i andredivisjon med juniorfotball og spill i tredjedivisjon.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 18 av 22 18

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24