Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / ønsker sommer 2011

Flat Trådet Nøstet
Side 17 av 22 17

Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 22 aug 11, 20:37

Har vi opsjon på Landgren og hvor mye vil det eventuellt koste å løse ham ut? Jeg ser for meg at en ung og ganske god midtbanespiller fra Udinese ikke er det billigste, så hvis man ikke har råd til ham må da Gashi på rimelig lønn være et greit alternativ å ha ved siden av Hussain gitt at Borges stikker og Landgren ikke blir kjøpt.

---------------------------

In Jocke we trust.


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 22 aug 11, 22:09

Opprinnelig postet av keiko99

heller gashi en brenne

 

Begrunnet med hva, Keiko?

Etter min mening er Brenne;

1. En bedre fotballspiller.

2. Utvilsomt mer målfarlig, og har flere assist.

3. Mye mindre krevende sosialt, og bedre i motgang.

4. Lokal, og en som kunne vært aktuell som kontinuitetsbærer i klubben.

Brenne vil nok pr i dag være dyr, og dermed uaktuell å løse ut, men hvem vet, kanskje han også bare venter på en retur til vår alles kjøre rødhvitt, f.eks neste år...?

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 22 aug 11, 22:26


Jeg mener at vi ikke trenger flere sentrale midbanespillere siden vi har 4 gode, Jeg mener også vi ikke skal skrive dyre avtaler med spillere uten videresalgspotensiale, men hvis jeg må velge mellom Brenne og Gashi vil jeg si.

Brenne: Bidrar mye positivt til laget og går alltid foran med stor innsats, han er lokal og godt likt av publikum. Han scorer mål og er etter hva jeg kan forstå en fin fyr på mange måter.

Gashi: Jobber og står på hele kampen, men "går ofte veldig sur" klager på dommer og medspillere/motspillere. Han skaper muligheter, men har et dårligere skudd en han tror selv slik at det ikke blir mange mål av det heller. Magefølesen min sier at han ikke vil bidra på en måte som gjør det unge laget vårt bedre.

 


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 22 aug 11, 22:35

Opprinnelig postet av Erikk


Jeg mener at vi ikke trenger flere sentrale midbanespillere siden vi har 4 gode,

 

 

Ja jeg er helt enig at vi har gode midtbane spillere.Men de trenger også en spiller siden av seg med rutine.Og en spiller med rutine kan være med å hjelpe de yngre gutta til å ta et steg videre i utviklinga deres!Det holder ikke bare med Ramberg med rutine!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Ramp

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 07
Innlegg: 161

Lagt til: 22 aug 11, 23:55

Herlig med Dure i havn, ettersom det ser ut til at hverken Ophaug eller Piiroja får nye kontrakter. Håper nå at øynene rettes mot en spiss, så lenge Borges ikke forsvinner i dette vinduet, som ikke lenger virker særlig sannsynlig, trenger vi ikke hente en før etter sesongen.

---------------------------

Supras Fredrikstad

-Millions are paid for pair of feet
Football became the Wall Street
Mot den moderne fotballen!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 aug 11, 00:02

siden jeg ikke vet når brenne sin kontrakt går ut så vil han være en dyr spiller og hente.. siden Gashi ikke vil være der tror jeg dette er mye billigere.. noen snakket om lønn... jeg tror at gashi ikke vil stille så høye krav.. Han vil hjem og  Gashi har værfall 5 år igjen som spiller.. så derfor mener jeg gashi frem for brenne...

Vil bare legge til at jeg vet ikke hva brenne tjener i odd pr nå, men om han vil gå fra den klubben og kanskje tape på det tviler jeg på....

 

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 23 aug 11, 00:24
Endret: 23 aug 11, 00:25
Endret av: kjell-H

Brenne sin kontrakt går ut etter denne sesongen.Han er fri til å bytte klubb ifra 1januar.Dere må gjerne rette meg hvis jeg tar helt feil nå.Hehe.Men mener at Brenne har bare ut 2011 med odd!

Etter det jeg har hørt så vil Brenne hjem igjen til fredrikstad!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 23 aug 11, 08:16


Gashi vil sikkert senke kravene litt på lønn, men ser for meg at lønnen fortsatt er høy. Nå som vi blir kvitt to store lønnsposter i Ophaug og Piroja, så føler jeg vi kan distribuere pengene på noen andre enn Gashi, samtidig som vi sparer.

Støtter meg på at Brenne helt klart ville bidra mer positivt i laget, men han også blir vel for dyr.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 23 aug 11, 08:20

Opprinnelig postet av kjell-H

Brenne sin kontrakt går ut etter denne sesongen.Han er fri til å bytte klubb ifra 1januar.Dere må gjerne rette meg hvis jeg tar helt feil nå.Hehe.Men mener at Brenne har bare ut 2011 med odd!

Etter det jeg har hørt så vil Brenne hjem igjen til fredrikstad!

Brenne sin kontrakt løper ut 2012, så blir nok evt et år til!

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 aug 11, 08:59

FFK er i prat med Gashi.

Da tror jeg vi kan glemme brenne.. 

 

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5377

Lagt til: 23 aug 11, 09:14

Står ingenting i den artikkelen om at FFK snakker med Gashi

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 aug 11, 09:40
Endret: 23 aug 11, 09:40
Endret av: keiko99

Da leser ikke du det jeg leser: 

Aktuell for FFK
FFK-formann Svein Johannessen åpner døren på gløtt for en Gashi-retur til Plankebyen.
Det står vidre: Jeg har ikke hørt noe om dette før NRK Østfold kontaktet meg tidligere i dag. Det er imidlertid klart at Gashi holder tippeliga-nivå, det er ingen tvil om det. Så får vi se, men dette er ikke noe vi har diskutert med det sportslige ennå. 
 
 

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5510

Lagt til: 23 aug 11, 09:47

Både Gashi og Brenne er spillere som selvfølgelig er gode nok for FFK. Poenget er at vi har spillere i deres posisjoner pr i dag. Dessuten vil pris/lønnsnivå være langt høyere enn de spillere vi har.

 

Når Svein Johannesen blir spurt kan han jo ikke si at Gashi er uønsket. Det er langt derfra til reelle forhandlinger.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 23 aug 11, 09:59

Opprinnelig postet av kanogvetalt

 

Når Svein Johannesen blir spurt kan han jo ikke si at Gashi er uønsket. Det er langt derfra til reelle forhandlinger.

f-b.no koker suppe på en spiker.

Hele saken begynte vel med at tv2sporten.no henvendte seg til "Kosten" og han svarte vel høflig på noen spørsmål, med litt "jo, tja,... han er jo en god spiller, kunne vel være interressant"  eller noe lignende.

Så har det blitt til et stort oppslag i fb.no hvor man nesten får det inntrykk at Gashi snart er klar og det foregår stor møtevirksomhet i klubben om dette.

Tynn spikersuppe og dårlig journalistikk.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 23 aug 11, 21:09

Opprinnelig postet av keiko99

Da leser ikke du det jeg leser: 

Aktuell for FFK
FFK-formann Svein Johannessen åpner døren på gløtt for en Gashi-retur til Plankebyen.
Det står vidre: Jeg har ikke hørt noe om dette før NRK Østfold kontaktet meg tidligere i dag. 
Det er imidlertid klart at Gashi holder tippeliga-nivå, det er ingen tvil om det.
Så får vi se, men dette er ikke noe vi har diskutert med det sportslige ennå. 
 
 

 

Han sier jo bare at det kunne vært interesant, ikke noe mer.  Ganske så naturlig at det spekuleres i at FFK er neste stopp for Gashi når han har vært her før og har kone og barn her.. Ang Gashi vs Brenne vil jeg helt klart godt for Brenne da han er lokal og som andre sier Gashi er mer hissig, både på banen og under motgang... At han signerte for LSK i 07 er jeg over og har ingen betydning for meg i dag...

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 24 aug 11, 10:59

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Både Gashi og Brenne er spillere som selvfølgelig er gode nok for FFK. Poenget er at vi har spillere i deres posisjoner pr i dag. Dessuten vil pris/lønnsnivå være langt høyere enn de spillere vi har.

 

Nå er det først og fremst neste sesong det handler om. Og verken Borges eller Landgren har kontrakt da, i tillegg har vi Ramberg som heller ikke blir yngre.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5510

Lagt til: 24 aug 11, 11:08

Nå har vel Borges kun vært brukt på midtbanen som en nødløsning. Landgren har ikke kontrakt for neste sesong, men vi har en opsjon på kjøp. Nå vet ingen av oss hva prisen er, men det er vel grunn til å tro at han vil være betydelig billigere enn en etablert spiller som Gashi, for ikke å snakke om Brenne som er under kontrakt med Odd.

 

Om vi benytter oss av opsjonen med Landgren så har vi han, samt Hussain, Jabbie og Ramberg. Dure har også hatt en defensiv midtbanerolle i Løv-Ham.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 24 aug 11, 11:15

Til info så har Trond Erik Bertelsen forlenget med Viking.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 24 aug 11, 11:20

Nesten så jeg sa heldigvis :-)


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 24 aug 11, 12:29

Simen Brenne sin kontrakt går ut 1januar 2012. Da er det aktuelt å hente han gratis! Ergo han vil ikke koste ffk noe å hente utenom lønn da seff!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry



Flat Trådet Nøstet
Side 17 av 22 17

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3