Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / ønsker sommer 2011

Flat Trådet Nøstet
Side 16 av 22 16

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 22 aug 11, 13:33


Vedr Gashi vil jeg si NEI TAKK fordi det vil koste veldig mye og vi har 4 gode sentrale midtbanespillere allerede, og fordi vi aldri kan få sagt ofte nok hvor feil det er for oss å inngå dyre avtaler emd spilere uten videresalgspotensiale.

Hvis vi ser tilbake på sesongen vi rykket ned var Gashi en av spillerene som fikk gjennomgå mye her inne på dette forum.

 


Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04
Innlegg: 111

Lagt til: 22 aug 11, 13:41

Det kan jo hende at Gashi ikke krever all verden for å kunne komme hjem til Norge og til kone og barn. Noen ganger er det viktigere enn penger. Gashi ville absolutt vært en forsterkning for FFK, han er en type spiller med ekstrem gjennombruddskraft. Ramberg er også dyktig på gjennombrudd, men alle vet at hvis Ramberg skyter havner ballen på tribunen. Det er ikke uten grunn at halve stadion skriker nei når ramberg legger an til skudd. Så ja takk til Gashi kontrakt og nei takk til Ramberg :-)

 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 22 aug 11, 13:46

Hvem skal benkes da? Hussain eller Landgren

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 22 aug 11, 13:46
Endret: 22 aug 11, 14:15
Endret av: Erikk


Etter hva jeg har forstått hadde Gashi en særdeles høy lønn sist han var hos oss og at det var grunnen til at de var så ivrige etter å få han ut når vi rykket ned. Hvis han krever en årslønn på 1.500.000,- med en 3-årskontrakt er jo det å vise moderasjon fra hans side, men jeg mener likvel at det er et pengeforbruk på ville veier.

 

 


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 22 aug 11, 14:15

Gashi - NEI TAKK!

Det er å bryte helt med den linja som klubben har lagt seg på med unge sillere med vidresalgspotensiale. Dessuten er vi meget godft bemannet på midtbanen. Det er ikke den delen som trengs å forsterkes.

 

 


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 22 aug 11, 15:02
Endret: 22 aug 11, 15:02
Endret av: A9$h

Syntes nå vi allerede er på ville veier når man velger å tilby Ramberg en ny kontrakt i stedet for å hente opp en Jr fra junior stallen.

Ardian Gashi tilbake til FFK med "Normal Lønn", Ja takk!

 

---------------------------

"Det er ingenting danskene er mer redd for, enn å bli slått av et Drillo-spillende norsk landslag. Det er deres ultimate mareritt, og en stor og grunnleggende nasjonal frykt. Danmark har alt å tape"


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 22 aug 11, 15:42

Opprinnelig postet av rød og hvit

Gashi - NEI TAKK!

Det er å bryte helt med den linja som klubben har lagt seg på med unge sillere med vidresalgspotensiale. Dessuten er vi meget godft bemannet på midtbanen. Det er ikke den delen som trengs å forsterkes.

 

 

Nå må ikke alle gå helt bananas med unge spillere og videresalgpotensiale. Det er faktisk ganske bra med noen rutinerte spillere  for dem unge spillerene også. Piroja er på vei ut, lederen Borges til tross for sin unge alder er på vei ut., Ramberg ser jeg mest på som back up neste år. Og fått inn en vinner og terrier som Gashi ville vært veldig bra for det unge laget. Svensken er vel her fortsatt kun på lån, så hva som skjer videre der gjenstår å se....


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 22 aug 11, 15:51

Familien til Gashi bor i fredrikstad.Skal ikke se bortifra at Gashi vil gå med på en lønn som passer til dagens FFK økonomi!

Normal lønn så sier jeg JA Takk! Plus Brenne som vi henter til neste sesong da hans kontrakt går ut 2011Smile Håper vi henter han da.Hehe

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 22 aug 11, 16:04
Endret: 22 aug 11, 16:05
Endret av: Erikk


Hvem vil du vrake fra midtbanen for å få plass til Gashi og Brenne?  Hva er "lønn som passer til dagens FFK-økonomi"?

Jeg vil NEI TAKK til både Gashi og Brenne


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 22 aug 11, 16:33
Endret: 22 aug 11, 16:33
Endret av: FFKgutt1

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.7759506 

 Gashi interresant for klubben - Svein J

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 22 aug 11, 16:37

Viktig som folk sier med litt rutine på banen også.. Svein vil ikke si at Gashi ville blitt en erstatter for Celso, men det kan godt hende han blir.. Jeg sier ja til Gashi jeg..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 22 aug 11, 17:39

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Viktig som folk sier med litt rutine på banen også.. Svein vil ikke si at Gashi ville blitt en erstatter for Celso, men det kan godt hende han blir.. Jeg sier ja til Gashi jeg..

Det er jo ingen umulighet detta.Borges går etter sesongen og da slipper jo FFK lønn til borges så kanskje FFK har fa et greit tilbud til gashi samtidig så er det Gashi som gjerne vil hjem igjen så da er han nok kanskje villig til å gå ned i lønn?

Mye har Borges egentlig i året?

Spennende er det uansett.Og jeg har hørt rykter at Brenne vil hjem etter denne sesongen også!Men det er vell ingen hemmelighet det lenger el.hehe. Viktig å handle unge spillere for å selge dem videre.det er jeg helt for at FFK skal gjøre.Samtidig så må vi ha noen eldre karer i klubben også med bra rutine!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 22 aug 11, 17:45

Greit at lønna til Borges frigjør lønnsmidler for Gashi, men synes det er feil å hente han i og med at vi har fire andre spillere til sentral midtbane. Han blir jo heller ingen direkte erstatter for Borges ettersom Borges spiller spiss for FFK.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 22 aug 11, 17:47


Jo men da er vi tilbake der vi var før hvor yngre spillere blir sittende på benken hele tiden for at de eldre skal spille. Hvis vi både skal ha Brenne og Gashi sentralt, hvor skal da Hussain spille? Du sier også at lønnen vi sparer på at Borges forsvinner kan brukes til å lønne Gashi, jeg ville heller brukt disse på en spiss som kan erstatte Borges.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 22 aug 11, 17:59


Det er så herlig å oppleve hva som skjer i og rundt FFK om dagen, tenk hvilket lag vi har om et par tre år når ungkalvene får litt mer "hår på brøstet".

Det er tydelig at man i klubben gjør mange rette valg, og styrer unna tidlige tiders dyre tabber.

Og til de som nå krever ny trener: Det er vel ikke så unaturlig at dette unge og meget lovende laget svinger i prestasjonene, og trenerapparatet også har gått i en god skole de siste to år.

Nå bør vi ha tillitt til de som bestemmer i klubben, er det noen som ønsker tidligere tiders kaosregimer tilbake?

Nå venter vi bare på en målkonge, og det er ikke i mistillitt til de som spiller nå, for å ha sagt det.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 22 aug 11, 17:59

Opprinnelig postet av Erikk


 Du sier også at lønnen vi sparer på at Borges forsvinner kan brukes til å lønne Gashi, jeg ville heller brukt disse på en spiss som kan erstatte Borges.

1: Jeg mente ikke at hele evt lønn borges har kan brukes på Gashi.Gashi må nok gå med på en lavere lønn for å komme tilbake til FFK. Vi får se hva som skjer.Hehe

2: Jakter ikke FFK spiss nå i August? Godt mulig jeg tar feil.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 22 aug 11, 19:08

Opprinnelig postet av Erikk


Jo men da er vi tilbake der vi var før hvor yngre spillere blir sittende på benken hele tiden for at de eldre skal spille. Hvis vi både skal ha Brenne og Gashi sentralt, hvor skal da Hussain spille? Du sier også at lønnen vi sparer på at Borges forsvinner kan brukes til å lønne Gashi, jeg ville heller brukt disse på en spiss som kan erstatte Borges.

 

Enig. Godt poeng. Her skrytes Hussain opp i skyene...også skal vi ha inn Brenne OG Gashi???

 

Hvis jeg kunne velge,vil jeg ha Brenne...mere målfarlig,og en lokal gutt. + sef en spiss....en sterk mann Laughing


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 22 aug 11, 19:23
Endret: 22 aug 11, 19:24
Endret av: FFKgutt1

Odi scoret for MFK idag.. håper han lykkes der..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 22 aug 11, 19:51

Opprinnelig postet av Kai Roger

Opprinnelig postet av Erikk


 

 

Hvis jeg kunne velge,vil jeg ha Brenne...mere målfarlig,og en lokal gutt. + sef en spiss....en sterk mann Laughing

God nok for landslaget = god nok for FFK.

Håper å se Simen Brenne i FFK-drakt igjen, men noe sier inne i hodet mitt at det ikke vil skje. Desverre......

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 aug 11, 19:55

heller gashi en brenne

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk



Flat Trådet Nøstet
Side 16 av 22 16

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3