Husk meg
Brukernavn
Passord

Alexander Ruud

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 17 mai 11, 04:47

Siden Jabbie må stå over mot Molde,så trekkes vel Borges ned på midten og Ruud Tveter spiller på topp sammens med Tarik.

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 17 mai 11, 04:57
Endret: 17 mai 11, 04:58
Endret av: kratos

Se svaret til gurrbass....

 

EDIT. Det var svar til patrioten. av en eller annen grunn la innlegget mitt seg over pattrioten sin, enda jeg skrev det kl 08:30...

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 mai 11, 07:18
Synes han imponerer mer og mer, har ikke fått all verden av spilletid så langt, men er faktisk vår toppscorer med tre mål. Skulle ikke tro at han spilte for bunnlagt i 1.divisjon i fjor. Synes han har prestert nok til å bevise at han er god nok for 11. Hvilke rokkeringer må til på laget for at han skal starte mot Molde?

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 mai 11, 09:12

Kanskje han har fått for mye skryt, siden han har skuffet i de siste kampene?

Virker som stallen er for tynn, når det gjelder spissplassen.

Håper at det hentes inn en spiss i overgangsvinduet.

 


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 29 mai 11, 12:33

Du har ikke mye tålmodighet.

Her går det fra, imponerer mer og mer, til uff, nå har han skuffet mye, nå må vi ha ny spiss... På 12 dager!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 29 mai 11, 12:42

Opprinnelig postet av endre

Du har ikke mye tålmodighet.

Her går det fra, imponerer mer og mer, til uff, nå har han skuffet mye, nå må vi ha ny spiss... På 12 dager!

Er du overrasket over det?

Bare vent til Lasse Staw bommer på en utboksing igjen... (Han var forresten strålende mot Godset).

Det må være nydelig å hele tiden ha noen å skylde på. Finner man ikke noen spillere å skylde på, så hakker vi løs på treneren. 

Vi er bare nødt for å ha tålmodighet med ungguttene våre. Jabbie er 18, Rafn er 19, Ruud Tveter er bare 20, Hussain er 18, og Borges, Gamboa og Tarik er jaggu ikke gamle de heller. De vil variere i prestasjonene, men blir med riktig og mye matching på høyt nivå bedre og bedre. Da må det være lov å ha et par dårlige kamper på rad også.

Dette er som du sikkert skjønner ikke kritikk til deg endre.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 29 mai 11, 12:58

Hehe :) Skjønte det! Og nei, ikke overrasket! Egentlig mer irritert..... Savner fortsatt killfilter.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 29 mai 11, 21:45

Åssen kan man klage på tveter?Han er et stort talent i norge som jeg er veldig glad for å ha i fredrikstad.Har veldig sansen for hans spille stil og han kommer til å bli VELDIG viktig for fredrikstad fremover! Stå på videre tveter og driit i folk som klager på deg!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 29 mai 11, 21:53
Endret: 29 mai 11, 21:54
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av Plankekæll

Bare vent til Lasse Staw bommer på en utboksing igjen... (Han var forresten strålende mot Godset).

Ja huff. Staw trenger støtte, han er et megatalent med sine 23 år og den måten han har utviklet feltarbeidet sitt på før denne sesongen er imponerende. Under gode forhold er jeg sikker på at Staw vil kunne bli vår nye landslagskeeper med årene.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 30 mai 11, 12:18

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Under gode forhold er jeg sikker på at Staw vil kunne bli vår nye landslagskeeper med årene.

I forhold til konkurrentene (Bugge Pettersen og Jarstein) er han ikke noe svakere enn dem akkurat for øyeblikket. Knudsen er i tillegg skadet.

Jeg vil tro at Lasse i dag er rangert som norges 5. eller 6. beste keeper.

  1. Jon Knudsen
  2. Rune Jarstein
  3. Espen Bugge Pettersen
  4. Kenneth Høie
  5. Adam Larsen Kwarasay
  6. Lasse Staw
Nummer 4-6 er hipp som happ.

Vi har jo også folk som Opdal, Grytebust, P.M. Kristiansen og Heier.

Opprettholder Lasse den fine formen kan jeg ikke skjønne annet enn at han vil bli vurdert i landslagsdiskusjonen. Bugge og Jarstein er ihvertfall nødt til å skjerpe seg KRAFTIG!!


Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 239

Lagt til: 07 jun 11, 23:32

Hva synes Fredrikstad-supporterne om dette: http://www.follo-fotball.no/fredrikstad-fotballklubb-nekter-aa-betale-for-alexander-ruud-tveter.4930266-48768.html ?     At FFK nekter å betale utdanningskompensasjon for Alexander Ruud Tveter visstnok pga av et smutthull som har åpnet seg.  Her har man fått en meget spennende spiller gratis, men reglene sier jo at moderklubben skal ha en i fotballsammenheng beskjeden sum som utdanningskompensajon, her 220 000 kr. At han er utdannet i Follo og ikke bare kommer derifra trenger man ikke lure på. Jeg har hatt FFK i mitt hjerte tidligere, slekta mi kommer jo fra området, men blir dette stående så er klubben norges mest usympatiske. Mer enn kjøpeklubb, gangsterklubb! Sarpsborg 08 blir hederskronede fotballidealister i sammenligning og får min fulle støtte.


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 07 jun 11, 23:36
kos deg i blått vidar ....

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 239

Lagt til: 07 jun 11, 23:39

ante meg, nazigutt


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 07 jun 11, 23:48
hahaha nice

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 08 jun 11, 00:03

Tror ikke Follo får det her gjennom.. Det er nå over 5 mnd siden Ruud ble klar for oss, og han kom i tillegg gratis.. Om du leser saken nøye Vidar, så har egentlig ikke Follo krav på noe som helst (slik jeg tolker det) fordi i den perioden de kunne resignere Ruud Tveter så jobbet de med å redde klubben OG forberede seg til semifinale mot RBK..

 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 08 jun 11, 00:07

Uvisst egentlig. Det virker jo som at FFK har sitt på det rene, men om dette er et 'smutthull' som han kaller det, eller hva som er saken aner jeg ikke. Tror jeg venter til det kommer en uttalelse fra Jocke eller noen andre i FFK.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 08 jun 11, 00:08

... men jeg kan også ta kjempefeil bare så det er sagt.. er ingen ekspert heller Cool

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 239

Lagt til: 08 jun 11, 04:11

Det jeg ikke skjønner er meningen med bestemmelsen om at spilleren må være tilbudt ny kontrakt med den gamle klubben osv. Follo ønsket jo på ingen måte å stå i veien for en overgang til FFK så det ville vært en meningsløs formalitet.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 08 jun 11, 08:09

Mening eller ikke mening. Nå er det nå engang slik at det er regelen da er vel FIFA som har bestemt at det skal være sann. Om det er riktig eller ikke er en helt annen diskusjon. Ser virkelig ikke poenget med at FFK skal strø om seg med penger for å være snille. Hvis regelen er sann at FFK ikke trenger å betale noe så bør FFK forholde seg til det. FFK har ikke råd til å leke snill onkel.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24