Husk meg
Brukernavn
Passord

7. serierunde: FFK - VIF Mandag 16.05 kl 20:00

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 12 mai 11, 08:45

Jeg ser det annerledes. Andresen snakker jo om omfattende endringer - også i spilleopplegg. Det er normalt noe som tar litt tid å få gjennomført, og da kommer kampen mot oss for tidlig for dem. Hadde kampen mot Kjelsås bare vært et arbeidsuhell, ville nok revansjelysten gjort dem ekstra skumle. Nå, derimot, er laget rett og slett i dårlig form. Ting fungerer ikke - samhandlingen er dårlig og det er ingen enkeltspillere som virkelig tar ansvar. Laget er nede i en grøft det vil ta tid å komme seg opp av, og det gjør mandag førstkommende til et utmerket tidspunkt for å slå dem.

Det forutsetter selvsagt at vårt eget lag får ut det de kan. Dersom vi ikke spiller bra, kan vi ende opp med å by Vålerenga på en opptur som de kan bygge videre på. Men jeg synes vi virker skarpe for tiden (om enn noe ustabile), så Martin må nok vente noen dager til med oppturen.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 mai 11, 09:06
Kun 200 billetter igjen.

Jasko

Juniorspiller

Ble medlem: 13 jun 09
Innlegg: 87

Lagt til: 12 mai 11, 12:03

Ifølge FFK på Facebook er det kun 100 billetter igjen.

Noen som har en formening om hvor stor % av de som har kjøpt billetter ikke møter opp på kampene?

 

---------------------------

-----------------
- E.D. #10 -
-----------------
- BHF since -
-----2000-----
-----------------


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 12 mai 11, 16:00

Opprinnelig postet av Jasko

Ifølge FFK på Facebook er det kun 100 billetter igjen.

Noen som har en formening om hvor stor % av de som har kjøpt billetter ikke møter opp på kampene?

 

I akkurat dette tilfellet vil jeg i høyden driste meg til 0,2 %.

---------------------------

It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 mai 11, 16:10
Hurra, nå er det fullt i følge Aristokraten.

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 12 mai 11, 17:16
Endret: 12 mai 11, 17:17
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Patrioten
Hurra, nå er det fullt i følge Aristokraten.

Billettservice bekrefter det - Ingen billetter tilgjengelig.

Uansett var det bare et spørsmål om tid på dette kampen. Jeg er mer spent på om det gode salget sprer seg til de mer ordinære kampene, som mot Haugesund..


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 mai 11, 17:33
Kan du se hvor mange billetter det er solgt til Sarpsborgkampen?

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 12 mai 11, 17:39

Opprinnelig postet av Patrioten
Kan du se hvor mange billetter det er solgt til Sarpsborgkampen?

Nei, man ser ikke antall solgte billetter på billettservice direkte.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 12 mai 11, 17:55

Opprinnelig postet av Patrioten
Kan du se hvor mange billetter det er solgt til Sarpsborgkampen?

Her om dagen var det i hvert fall solgt mellom 7000 og 8000, så jeg tør ikke vente lenger enn til helga Cool Ikke nå når jeg har svidd av 1300 spenn for å fly hjem til kampen.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 15 mai 11, 08:34

Er Valencia klar i morgen? Tror vi trenger han i slag i morgen.  Håper Borges også viser sitt gamle jeg i morgen. Starter vel på topp sammen med Tarik. Nervene begynner og komme :) Det er vel trening i dag, og om det er noen som skal se den håper jeg på en liten spiller oppdatering her.

---------------------------

Heia FFK


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 15 mai 11, 12:38

Enig med deg Lex , Borges MÅ finne formen nå !!!  Muligens jeg tenner fyr her nå , men det spillet han har vist iår blir han garantert FFK spiller neste år.  Skjønner ikke at det snakkes og forventes 10-20 mill. Han får ta en prat meg agenten sin og komme ned på jorda , agenten altså.

Ellers så blir det vanlig TV kamp her i nord med Bridgeblanding og tørr hvitvin Innocent

Lykke til mot VIF og blø for drakta slik som mot RBK.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5378

Lagt til: 15 mai 11, 12:42

Opprinnelig postet av Lex

Er Valencia klar i morgen? Tror vi trenger han i slag i morgen.

Valencia er klar og ser ut til å starte

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 15 mai 11, 18:43
Opprinnelig postet av 1947modell

Enig med deg Lex , Borges MÅ finne formen nå !!!  Muligens jeg tenner fyr her nå , men det spillet han har vist iår blir han garantert FFK spiller neste år.  Skjønner ikke at det snakkes og forventes 10-20 mill. Han får ta en prat meg agenten sin og komme ned på jorda , agenten altså.

Ellers så blir det vanlig TV kamp her i nord med Bridgeblanding og tørr hvitvin Innocent

Lykke til mot VIF og blø for drakta slik som mot RBK.

Setter ikke fyr på noen ting her, du sier bare det som er sant.

---------------------------

Heia FFK


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 15 mai 11, 18:46
Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av Lex

Er Valencia klar i morgen? Tror vi trenger han i slag i morgen.

Valencia er klar og ser ut til å starte

Suverent, da er det bare og håpe på at guttane får kontroll på midtbanen, og at Vif ikke kommer til skudd. Skuddfinta til Bojan og farta til Shelton er også noe de bør se opp for. Heia FFK, go go go :) Jeg er spent som f...

---------------------------

Heia FFK


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 16 mai 11, 10:30

NÅ kom kampnervene! Ikke fordi jeg er spesielt nervøs for å møte VIF, men pga alle forventningene og stemningen knyttet til 16. mai kamp på hjemmebane. Festen blir ekstra god dersom guttane vinner og kan smile bredest i toget i morra. Men det vil være litt tyngre for både spillere og supportere å feire 17. mai hvis alle 3 poengene blir med til Oslo.

Etter returen i 2004 har FFK hatt et godt tak på Enga hjemme, bortsett fra det begredelige 0-4 tapet en mørk høstkveld i 2005.

Jeg håper guttane driter i hvem de møter og går utpå gresset for å kose seg og for å spille sitt eget spill. Spill som mot RBK så vil ikke Bohemen ha en sjanse!

---------------------------

Vi har igjen mistet Tippekampen med Arne Scheie! =(
Fortsatt god bedring Dagfinn.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 16 mai 11, 13:17
Er bare en ting som teller idag,Seier over vif.Alt annet en seier er rett og slett ikke bra nok ikveld.Heia FFK!

Jeg har en god følese idag på seier!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 16 mai 11, 13:29
Endret: 16 mai 11, 14:01
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av kjell-H

Jeg har en god følese idag på seier!

Det er bra noen har det. I dag er fallhøyden stor føler jeg. Fullsatt stadion, store forventninger, et vålerenga stappfulle av revansjelyst..

To 16. mai forsøk mot enga har endt uten seier.. På tide å snu det, har jo bra tak på de hjemme egentlig.

Magefølelsen tilsier en skikkelig nedtur i dag..


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 16 mai 11, 14:11

Har en god følese på seier.Men håper de putter tarik helt på topp og borges litt bak tarik.Da kan det bli farlig for keepern til enga.Men å putte tarik bak borges blir for dumt!Beste idag hadde vært å putta inn Tveter på topp sammen med Tarik og flyttet borges ned på midtbanen.Men er veldig glad for å ha valencia tilbake.Savnet han mye sist mot lillestrøm!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5378

Lagt til: 16 mai 11, 14:42

Uten at jeg skal si det 100%, så blir det nok ingen Borges på midten. Ut i fra treninga i går blir laget som følger:

Staw

Gamboa, Horn, Piiroja, Thomassen

Askar, Ramberg, Jabbie, Valencia,

Borges, Elyounoussi

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 16 mai 11, 15:31
Endret: 16 mai 11, 15:41
Endret av: Knuty

Sensasjonsoverskrift av VG-nett som alltid - VIF vraker Koné. Ikke akkurat voldsomt overraskende.

VIF mangler ellers Dos Santos og Berre - begge er skadet.

Vålerengas tropp:
Lars Hirschfeld, Gudmund Taksdal Kongshavn, Andreas Nordvik, André Muri, Aleksander Solli, Fredrik Stoor, Fegor Ogude, Håvard Nielsen, Mohammed Fellah, Isaac Boakye, Dawda Leigh, Luton Shelton, Kristofer Hæstad, Stefan Strandberg, Bojan Zajic, Adnan Haidar, Harmeet Singh, Amin Nouri.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3