Husk meg
Brukernavn
Passord

7. serierunde: FFK - VIF Mandag 16.05 kl 20:00

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 16 mai 11, 15:47

Håper dagens dommer har en bedre dag en dommern mot lillestrøm!Dommere har blitt så latterlig at man får lyst til å grine.Hehe

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


General Gardener

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 16 mai 11, 16:24

Det store problemet til dommerne i dag, er de (inter)nasjonale retningslinjene som gis. Det fokuseres stadig mer og mer på å beskytte de tekniske spillerne, noe som for så vidt er meget bra, men det har gått for langt. Lista er lagt altfor lavt i årets Tippeliga så langt.

Håper vi får se en dommer i dag som tør å legge lista høyt. Rammene rundt kampen kunne ikke blitt bedre, og jeg tipper vi får se 22 spillere med et enormt høyt tenningsnivå ute på banen. Vålerenga-spillerne ønsker sikkert i tillegg å revansjere tapet mot Kjelsås samtidig som de vil vise seg fra en bedre side overfor trener og supportere.

Dermed er det duket for en kamp med mye intensitet og høy temperatur. Håper ikke dommeren ødelegger dette. Syns ofte at dommere i slike oppgjør legger lista enten for høyt eller for lavt. Håper dagens dommer legger seg på midten; og tillater tøft spill, mens han slår hardt ned på det som er stygt.

Tror forresten vi taper i dag, dessverre. Vålerenga er et godt fotballag, og jeg er meget overrasket over resultatene deres den siste tiden.

---------------------------

http://www.twitter.com/banksy8


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 16 mai 11, 16:32

Opprinnelig postet av General Gardener

Dermed er det duket for en kamp med mye intensitet og høy temperatur. Håper ikke dommeren ødelegger dette. Syns ofte at dommere i slike oppgjør legger lista enten for høyt eller for lavt. Håper dagens dommer legger seg på midten; og tillater tøft spill, mens han slår hardt ned på det som er stygt.

Slikt har man dessverre ingen garanti mot. Selv de dommerne som anses som de beste i verden kan bomme med lista. Jevnfør Howard Webb som unnlot å vise ut Nigel de Jong i VM-finalen, etter noe som var ca like stygt som Eric Cantona sitt mottiltak mot hooiiganisme på Selhurst Park i 1995.

Dog ser jeg heller at dommeren legger lista for høyt, framfor at han vil markere seg hele tiden (som f. eks. Edvartsen var beryktet for en stund - han har blitt bedre og er neppe det verste eksempelet i dag).

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 16 mai 11, 19:06
Endret: 16 mai 11, 19:15
Endret av: Knuty

Ingen overraskelser her: 

Laget:

                                          Lasse Staw

Cristian Gamboa, Jørgen Horn, Raio Piiroja, Joacahim Thomassen

Amin Askar, Hans Erik Ramberg, Khalifa Jabbie, Alex Valencia

                           Tarik Elyonussi, Celso Borges.

Benken: Masalin, Ophaug, Hansen, Elvestad, Hussain, Rafn, Ruud Tveter.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 16 mai 11, 19:57

Den dårlige magefølelsen har bare forsterket seg utover dagen. Liker det ikke.

Kom igjen gutta, vis at jeg tar feil!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 16 mai 11, 19:59

God kamp!

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 16 mai 11, 20:12
Endret: 16 mai 11, 20:24
Endret av: Magnum

Ja, god kamp så langt. Brukbar åpning. Smile

Edit: Men nå presser Enga fælt. Er nok på tide å få putta et til for å roe dem ned...

Edit 2: Omtrent sånn, ja. Laughing

Edit 3: Jeg trur jaggu jeg er helt alene på forumet i dag, jeg! Alle andre er åpenbart på Stadion i dag, og det er visst bare jeg som ikke har klart å skvise det inn i et heavy program. Ja ja. Jeg skal holde kjeft og se på TV. Wink

---------------------------

Hater hat!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 16 mai 11, 20:23
Endret: 16 mai 11, 20:47
Endret av: Knuty

Fantastisk uttelling foreløpig, og 2-0.

Vålerenga henger dog veldig godt med, og har vært farlig frempå flere ganger. Tror dette kan bli spennende nok i massevis fortsatt.

Edit, drøyt 40 unnagjort.  Der mister vi vel Jabbie i neste kamp. Hans tredje gule. Skummelt med gult på begge de sentrale midtbanespillerne.


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 16 mai 11, 20:46

Skal ikke klage på den førsteomgangen. Enga har riktignok hatt sine store sjanser, men de har ikke putta noenting, og det er jo det viktigste.

Holder dette ut kampen (gjerne med et mål eller to til riktig vei), så blir det jo en fin 17. mai og en artig tabell. Laughing

Men man skal ikke selge skinnet før bjørnen er skutt, har jeg hørt...

---------------------------

Hater hat!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 16 mai 11, 20:50

Vi er vel tre :) Knuty i Bergen og jeg i Trondheim.

Synes dommer Sælen varierer veldig i hvor han legger lista for frispark. Den han ga mot Gamboa var latterlig, og hvordan Hæstad slapp kort for holdingen av Tarik på den kontringen vi skuslet bort med offside, vet bare Sælen selv. Kommentatorene roste ham for å legge lista for kort høyt, men ren sabotasje må man ta for selv om man tillater tøffe taklinger.

Nydelig uttelling og fantastisk oppofrende innsats foran eget mål. Var jo nesten som å se hockeygutta mot Sverige Cool

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 16 mai 11, 20:53

Fantastisk førsteomgang. Masse sjanser og høyt tempo. Flott stemning på stadion som nesten gir meg frysninger på ryggen. Og fantastisk og se spillerne våre gi 120% og ofre seg i alle dueller. Håper det bare ikke blir flere kort. Gamboa blir bare bedre og bedre. Spørs hvor lenge vi får beholde ham før han går til en større liga. Og for et mål av Tarik. Han begynner å finne formen :-) Håper bare de ikke vil safe dette inn men fortsetter slik i annen omgang. Høy risiko på midten med både Ramberg og Jabbie med gult. Spørs om ikke Aune velger å ta ut en av de to for å unngå rødt og flytte Borges ned og inn med Ruud Tveter etterhvert. Forøvrig ikke noen annen grunn til å foreta noen bytter. Alle har vært gode.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 16 mai 11, 20:55

Hørte forresten at Vålerenga klanen hadde fyrt opp bengalske lys. Da blir det vel en bot på FFK?


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 16 mai 11, 20:55

Opprinnelig postet av Tøfflus

Vi er vel tre :) Knuty i Bergen og jeg i Trondheim.

Og jeg er i Halden. Ikke LIKE god unnskyldning. Smile

---------------------------

Hater hat!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 16 mai 11, 20:58

Hadde jeg bodd i Halden hadde jeg vært på kampen om jeg så måtte GÅ hjem til Fredrikstad Tongue out

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 16 mai 11, 21:02

He he. Ja, jeg skal ikke prøve meg på noen dårlige unnskyldninger. Jeg skammer meg. Wink

Feststemning i Bergen i dag, forresten, Knuty? Er vel neppe det samme i Trondheim.

---------------------------

Hater hat!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 16 mai 11, 21:13

Opprinnelig postet av Magnum

Feststemning i Bergen i dag, forresten, Knuty? Er vel neppe det samme i Trondheim.


Bergenserne er nok enige om at gullet skal "hem" nå ja. De om det. Cool


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 16 mai 11, 21:19

Bergenserne har jo nettopp hatt det! Det er mye lenger sida 1961...

Ikke det at jeg egentlig forventer, eller har trua på, gull - eller for den saks skyld medalje i det hele tatt - allerede i år. Men på tide, det er det!

---------------------------

Hater hat!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 16 mai 11, 21:28
Endret: 16 mai 11, 21:41
Endret av: Knuty

Helvete, nå blir det kamp igjen. Jeg har da ikke nerver til dette her lengre..

Slik første halvdel av andreomgang har vært vil det være surt å miste poeng her..


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 16 mai 11, 21:29

Men f**n, da... Jeg liker ikke så mye spenning mot slutten av en kamp. Frown

---------------------------

Hater hat!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 16 mai 11, 21:42

Nå er jeg så nervøs at jeg lurer på å gå og gjøre noe annet... Frown

---------------------------

Hater hat!



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f