Husk meg
Brukernavn
Passord

Gymsalen til Stabekk en skandale

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 26 apr 11, 05:43
Var på kampen i går å betalte 300 ink. gebyr. Forferdelig lukt under hele kampen. Setene så møkkete at de det var en skandale. Skoa våre satt seg fast i betongen, skulle tro de smurt et stor lag med klister over hele. Når forbundet snakker om viktighet at tribunefasiliteter, burde de snarest ta en inspeksjon av gymsalen og be Stabek iverksette diverse tiltak. Det er vel min verste stadion opplevelse ever. Vi burde be om refusjon av kostnad til bilett.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 26 apr 11, 05:56

Ikke glem dirigeringen av trafikken etterpå. Holder ikke å lede oss nede til første rundkjøring for å snu, neida måtte jo pokker meg langt nedi gokk for å få lov å kjøre tilbake.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 apr 11, 06:17

Betalte 170 kroner selv. Kjente ikke noe til den forferdelige lukta, selv om jeg selvsagt skulle foretrukket åpen stadion i det pene været. Setene hvor jeg satt så da rene ut og skoene satt ikke fast. Kanskje du var uheldig med setet akkurat der, eventuelt jeg heldig?

Du kan jo søke om refusjon om du vil, men du bør vel først høre om du er en av mange om konklusjonen din om du drar inn vi i denne diskusjonen ;)


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 apr 11, 06:19

Opprinnelig postet av mysthical
Ikke glem dirigeringen av trafikken etterpå. Holder ikke å lede oss nede til første rundkjøring for å snu, neida måtte jo pokker meg langt nedi gokk for å få lov å kjøre tilbake.

Ble overrasket over hvor lite trafikkaos det var ut fra stadion rett etter kampslutt. Bermen så ut til å enten gå til fots eller sykle. Parkeringsplassen foran stadion var jo ikke engang halvfull og det kom kun en og annen bil ut fra veien ved stadion da jeg gikk forbi.

Skjønner ikke at det var noe vits i å lede dere til noe som helst der egentlig. Med mindre noen få slapp ut bakveien og det var der jeg gikk, mens alle de andre bilene måtte pent kjøre en helt annen retning.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 26 apr 11, 07:56

Var seigt og møkkete seter der også satt.

Men var litt kø ut på veien der jeg var. ikke så urovekkende mye helt normalt, men fortsatt totalt unødvendig å dirigere trafikken så langt ned, hadde holdt med første rundkjøring.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 26 apr 11, 09:48

Kan ikke si jeg kjente mye lukt, men lufta der er helt forferdelig når man står og hopper og synger.


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 26 apr 11, 09:54

Så flere seter som var "klissete" men lukta var faktisk verre da vi spilte treningskamp der...

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


ffkern

Knøttespiller

Ble medlem: 17 mar 10
Innlegg: 68

Lagt til: 26 apr 11, 19:52

Mye klaging her, ja. Stabæk fotball er helt uten skyld i dette. Under konserten til Sensatsion, som gikk inne i hallen (som Stabæk fotball ikke eier), ble det liggende igjen spy og dritt overalt. De som arrangerte rydda ikke opp noe, så Stabæk kom til en hall helt rassert. De har gjort det beste de kunne, på den tiden. Slik lukt forsvinner ikke sånn over natta... 

Stabæk er en liten klubb, og det ser man om man drar de ut fra hallen igjen. Men folka der er fantastiske, og gjorde det de kunne for å ta oss godt i mot. Pressefasilitetene som jeg brukte, var meget gode - selv om lukta også nådde helt opp i taket. 

Med denne oppklaringen så håper vi at Stabæk fotball slipper å gå rundt som en dårlig klubb, etter denne opplevelsen. Men for all del; fotball er best ute :-)


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 02 mai 11, 19:29

Kan jo ikke bli veldig bra inneklima når man spiller fotball innendørs i en årrekke samtidig som det blir holdt konserter hvor arrangørene ikke overholder renholdet etterpå. Når skoa blir dratt av foten, er det liksom seigt nok...

---------------------------

-Elsker alle-


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 02 mai 11, 21:12

jeg har vært der på kamper tidliger og det er en ELENDIG fotball arena. Og enda være konsert arena. Har ingen posetive erfaringer fra den gymsalen.

 

Det lukter vond, som sakt tidligere her er det også seigt på gulvet. Luften der inne er til å kunne kjære i stykker.


ffkern

Knøttespiller

Ble medlem: 17 mar 10
Innlegg: 68

Lagt til: 03 mai 11, 15:41

Problemet her for Stabæk er jo at det egentlig ikke er en fotballarena. Det er mer en konsertarena. Hadde de eid hele greiene selv, hadde de nok imøtekommet flere forslag til endringer. Men de har ingen makt over hallen, så de får ta dne sånn de får den. 

Vil gjerne ha de tilbake på gamle stadion, for å få tilbake litt av sjarmen til Stabæk. Men det blir ikke mulig siden stadion ikke matcher krava til NFF. 



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24