Husk meg
Brukernavn
Passord

Bluss avfyrt i Telenor Arena

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

beraat93

Bedriftsspiller

Ble medlem: 27 apr 11
Innlegg: 5

Lagt til: 28 apr 11, 08:16

Hva er det folk gjør i PH hvis de ikke gidder å synge, danse, hoppe og lage leven? Kjøper dog biletter i Plankehaugen kun fordi det er billigere? Jeg skal være ærlig med noe. Og jeg tror jeg snakker på vegne av MANGE andre når jeg sier dette. Hadde det ikke vært for Supras, så hadde det ikke vært noe liv lenger. Det kan man lett se, og lett finne ut. Supras er en gruppering som er ute etter tribuneliv. Ute etter å lage skikkelig trøkk på tribunen. Men hvis ikke PH begynner å sammarbeide med Supras, så vi får til et ordentlig liv resten av sesongen.


En ting. Hva er vits å ha en forsanger, dersom alle andre starter sangene selv? Det er bare helt tragisk at dog starter sangene, når vi har en forsanger fra før av. Når Zoran var forsanger før. Var den INGEN som turte å åpne kjeften å starte sanger. La forsangeren starte sangene, så blir dere med. Er ikke vanskligere enn det. Har dere forslag til en sang, så gå ned å fortell det til forsangeren. Ikke start de selv.

---------------------------

FRIHET FOR ULTRAS


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 28 apr 11, 09:48

Har aldri vært på plankehaugen feltet, men har forstått følgende. Det er ingen krav om hverken synging eller hopping for å kjøpe bilett på PH feltet. Det er heller ingen lignende krav for å bli medlem av PH. Sånn sett ser det ut til at klubben og PH er enige om at det ikke skal være et slikt krav. Om noen kjøper biletter på dette feltet fordi det er billig, eller fordi det er moro at andre skaper liv, så er det med andre ord helt ok for de som har ansvaret for kampene/PH feltet.

 

Hvis man skal kritiserer noen, så må det være PH og/eller FFK for regelverket. Det er med andre ord ingen grunn til å kritisere enkeltpersoner for å utøve udisiplinert synging eller taushet.

 

Personlig håper jeg både klubben og PH sørger for at kamparenaen er for de mange, og ikke for noen få.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Jon Syversen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 135

Lagt til: 28 apr 11, 10:20

Hoppe og danse? Hvis en vil danse, så finnes det langt bedre settinger og arenaer å gjøre det på. Hvis man er glad i å hoppe, så begynn med hopp. Tror det blir litt for mye balkanrocker-stil på feltet. Alle på feltet er ikke unge menn med testosteronen sprutende ut av øra, og det må man ta hensyn til. Etter at jeg mistet sangstemmen, tok jeg konsekvensen av dette og flyttet meg til sitte. Men de som velger feltet skal, bør og må synge! Men danse? Hoppe? Synes vi skal se mer mot England (lavere divisjoner), Klanen for ti år siden og Godsetunionen for inspirasjon, og mindre mot Fugla og Balkan Bad Boys. Må gå ann å finne et sted mellom kubjeller og Ali Sami Yen Stadion, et nivå der de fleste trives og ønsker å være med. Lykke til!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 28 apr 11, 11:53

Opprinnelig postet av Jon Syversen

Må gå ann å finne et sted mellom kubjeller og Ali Sami Yen Stadion, et nivå der de fleste trives og ønsker å være med.

Enig i dette. Dette maset om "mentalitet" går meg på nervene. Norske tribunegjengere generelt har ikke samme innstilling som i Tyrkia, Kroatia eller Polen. Det er imidlertid ikke nødvendig for å lage liv. Det er ikke mangel på "mentalitet" som er forskjellen på Plankehaugen nå og i 2006. Derimot tror jeg nok krangling har mye å si. En del har rett og slett mistet lysten.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Jasko

Juniorspiller

Ble medlem: 13 jun 09
Innlegg: 87

Lagt til: 28 apr 11, 11:54

Opprinnelig postet av Jon Syversen

Hoppe og danse? Hvis en vil danse, så finnes det langt bedre settinger og arenaer å gjøre det på. Hvis man er glad i å hoppe, så begynn med hopp. Tror det blir litt for mye balkanrocker-stil på feltet. Alle på feltet er ikke unge menn med testosteronen sprutende ut av øra, og det må man ta hensyn til. Etter at jeg mistet sangstemmen, tok jeg konsekvensen av dette og flyttet meg til sitte. Men de som velger feltet skal, bør og må synge! Men danse? Hoppe? Synes vi skal se mer mot England (lavere divisjoner), Klanen for ti år siden og Godsetunionen for inspirasjon, og mindre mot Fugla og Balkan Bad Boys. Må gå ann å finne et sted mellom kubjeller og Ali Sami Yen Stadion, et nivå der de fleste trives og ønsker å være med. Lykke til!

Flott forslag! Helt enig her. (Forresten, hvem er Balkan Bad Boys? :) )

Det renner inn med meninger og forslag her, synd at ingen blir hørt. Man må starte med små skritt, i dette tilfeller blir det med lydnivå og synging som Jon skriver. Det vil dog ikke skje en eneste endring før enten PH-styret tar helomvending, eller styret byttes ut med personer som har andre meninger. Har ikke PH tenkt å komme med et svar her?

Det jeg lurer mest av alt på er om det i det hele tatt har vært møter mellom PH og supras angående et lite regelverk? Hvorfor ikke samles og bli enige om hva som er lov og ikke lov (slikt som blinkere osv.).

---------------------------

-----------------
- E.D. #10 -
-----------------
- BHF since -
-----2000-----
-----------------


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 28 apr 11, 12:34

Opprinnelig postet av Jasko

Det jeg lurer mest av alt på er om det i det hele tatt har vært møter mellom PH og supras angående et lite regelverk? Hvorfor ikke samles og bli enige om hva som er lov og ikke lov (slikt som blinkere osv.).

Om det skal være lov eller ikke er vell ikke noe PH eller Supras kan bestemme, det står vell i regelverket til NøFF.


rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 28 apr 11, 12:58

Opprinnelig postet av Jon Syversen

Mange kloke ord.

Kunne ikke vært mer enig. PH har tapt seg fordi noen har presset igjennom en stilendring de fleste (men kanskje ikke de som gaper høyest) ikke ønsker.

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Jasko

Juniorspiller

Ble medlem: 13 jun 09
Innlegg: 87

Lagt til: 28 apr 11, 13:02

Opprinnelig postet av olav3232

Opprinnelig postet av Jasko

Det jeg lurer mest av alt på er om det i det hele tatt har vært møter mellom PH og supras angående et lite regelverk? Hvorfor ikke samles og bli enige om hva som er lov og ikke lov (slikt som blinkere osv.).

Om det skal være lov eller ikke er vell ikke noe PH eller Supras kan bestemme, det står vell i regelverket til NøFF.

 

Du skjønner godt at jeg ikke tenkte kun på dette med blinker (forresten så vil noen påstå at lovverket og definisjonen rundt blinkers kan det tolkes begge veier). Jeg tenker mer på at alle må synge på PH-feltet, eller at det kun er en forsanger og at det er kun han som starter sanger.... osv osv. :) For meg er dette ting som egentlig sier seg selv om hvordan det skal være, men ikke her i byen... 

Det er forresten lov å tenke seg om 2-3 ganger før du tar alt som skrives bokstavlig.

---------------------------

-----------------
- E.D. #10 -
-----------------
- BHF since -
-----2000-----
-----------------


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 28 apr 11, 13:03

Opprinnelig postet av olav3232

Om det skal være lov eller ikke er vell ikke noe PH eller Supras kan bestemme, det står vell i regelverket til NøFF.

Jepp. Samt at de enkelte klubber vel har regler for hva som er lov å ta med inn på deres arenaer. Disse kan igjen være strengere enn hva NFF krever, men neppe snillere.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 28 apr 11, 13:30

Opprinnelig postet av Jasko

Opprinnelig postet av olav3232

Opprinnelig postet av Jasko

Det jeg lurer mest av alt på er om det i det hele tatt har vært møter mellom PH og supras angående et lite regelverk? Hvorfor ikke samles og bli enige om hva som er lov og ikke lov (slikt som blinkere osv.).

Om det skal være lov eller ikke er vell ikke noe PH eller Supras kan bestemme, det står vell i regelverket til NøFF.

 

Du skjønner godt at jeg ikke tenkte kun på dette med blinker (forresten så vil noen påstå at lovverket og definisjonen rundt blinkers kan det tolkes begge veier). Jeg tenker mer på at alle må synge på PH-feltet, eller at det kun er en forsanger og at det er kun han som starter sanger.... osv osv. :) For meg er dette ting som egentlig sier seg selv om hvordan det skal være, men ikke her i byen... 

Det er forresten lov å tenke seg om 2-3 ganger før du tar alt som skrives bokstavlig.

Da beklager jeg det, lurte litt på hva du mente med det ja.
Har det samme synet som deg her, sier seg selv at det skal være EN forsanger, og at også de fleste skal følge det forsangeren sier. 


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 28 apr 11, 14:29

At Plankehaugen har tapt seg skyldes nok mange sammensatte årsaker.

 1: Zoran kom inn som forsanger å var unik på sitt felt . Det skal også sies at han kom inn på et perfekt tidspunkt da FFK og tribuneliv var en kul NY greie. Zoran dro ikke 100 busser til ullevåll, men han fikk dem til å synge når de først var der . Han ble senere utestengt på et særdeles tynt grunnlag. Dette er nok roten til endel av kranglingen på feltet selv idag ..

 2: Det er rett å slett ikke "inn" å stå på Plankehaugen feltet . Vi flyter ikke på en bølge lenger .

 3:Noen er lei av tanter, andre av ultras, og andre har helt andre grunner..

' 4 : når det gjelder buss turer så er kampen mot stabæk et godt eksempel. folk er dritt lei av at bussen er fylt med rølpete fulle mennesker over 60 år . var vell bare 2 av de 6 bussene som var arangert av Plankehaugen ?`

Personlig så savner jeg veldig mannfolka i alderen 25-50 år med sine kraftige røster.. Er disse vi må ha tilbake ! En fin blanding mellom Engelsk og Italiensk tribunekultur trur jeg hadde passa oss bra..

---------------------------

Dont worry, be happy!!! :D


Jasko

Juniorspiller

Ble medlem: 13 jun 09
Innlegg: 87

Lagt til: 28 apr 11, 16:05

Opprinnelig postet av hedvalen

Personlig så savner jeg veldig mannfolka i alderen 25-50 år med sine kraftige røster.. Er disse vi må ha tilbake ! En fin blanding mellom Engelsk og Italiensk tribunekultur trur jeg hadde passa oss bra..

Det er nok et stort potensialet i mulige medlemmer for PH/Supras der ute. All denne "kranglingen" og disse uenighetene ødlegger en del for at antallet medlemmer øker.

Ta meg f.eks. Jeg er 25 år og stiller gjerne opp på kamper og synger (danser/hopper også om nødvendig) så røsten ryker dagen etter. Jeg deltar gjerne på bussturer også. Det frister dog veldig lite når jeg ser hva som skjer. Det er urolig lite som er organisert på feltet, folk slenger med leppa, og det er veldig lite TIFO f.eks. Hadde bare feltet virket mer organisert og folk støttet hverandre når noen faktisk prøver å gjøre en god jobb, så hadde jeg lett meldt meg inn. Og jeg kjenner ihvertfall til 3 andre som tenker slikt jeg gjør. Jeg melder meg gjerne inn i PH/Supras når/hvis dette blir ordnet opp i.

Derfor tror jeg at både PH og Supras (og FFK forøvrig) har en del å vinne på å sette seg ned og lage en plan for hvordan de lettere og bedre skal samarbeide. Slik det er nå fungerer der rett og slett ikke!

---------------------------

-----------------
- E.D. #10 -
-----------------
- BHF since -
-----2000-----
-----------------


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 28 apr 11, 16:39

Opprinnelig postet av Jasko

Derfor tror jeg at både PH og Supras (og FFK forøvrig) har en del å vinne på å sette seg ned og lage en plan for hvordan de lettere og bedre skal samarbeide. Slik det er nå fungerer der rett og slett ikke!

Enig i dette. Når det gjelder klubben generelt, er smilet tilbake hos folk, men jeg har inntrykk av at det fortsatt er problemer innad i haugen. Smilet må tilbake der også.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 28 apr 11, 19:53

Som medlem av Supras og tidligere styremedlem I PH, så mener jeg at forholdet mellom Supras og Plankehaugen ikke er så ille som folk her inne skal ha det til. Hvertfall med tanke på de som sitter i PH-styret og de fleste av de som står på stadion å synger.

Plankehaugen har en mindre klick som ofte kaller seg buss 1, dugnadsgjengen, den indre kjernen eller noe i den duren. Dette er gjengen som henger på 1903 cafeen, drar på alt av kamper osv. I nyere tid er det denne klicken som folk forbinder med Plankehaugen. Noe jeg faktisk synes er fryktlig synd, for dette er bare omkring 50 personer av de omlag 2.500 medlemmene som Plankehaugen faktisk har. Det er ingen hemmelighet at de ikke er Supras sine største fans, og Supras er vel kanskje ikke alltid så voldsomt imponerte over denne klicken heller. Likevel blir det svært sjeldent noen problemer eller konfrontasjoner mellom disse.

Lite unntak var det på Fornebu på søndag. Der enkelte i Supras lot seg provosere over alle de "blod-patriotene" som satt pent på stumpen sin mens de gomlet wienerpølser og slurpet i seg kaffe gjennom hele kampen. Samtidig som det ble slengt litt med leppa fra denne PH-klicken. Det toppet seg etter blinkeren da 3-4 fra den lille interne gjengen i PH skulle ta saken i egne hender og gikk regelrett til fysisk og verbalt angrep på flere av de yngre guttene i Supras. Det ble det naturligvis rabalder av. Den saken er uansett ute av verden for vårt (supras) sitt vedkommende, vi fikk skværet opp med de innvolverte allerede under pausen.

Jeg føler at Supras har et godt sammarbeid med både klubben og Plankehaugen, men noen uenigheter vil det naturligvis alltid være uansett. Det har hvertfall blitt mye mindre av uenighetene med årene virker det som.


Forsanger-diskusjonen har vi hatt helt siden Zoran klatra opp på gjerdet og tok ansvar på Nadderud den gangen for noen år siden. Dessverre så er det sånn her i byen at folk aldri blir fornøyde. Janteloven regjerer for fullt. Det vil alltid være uenigheter på hvilke sanger han velger, hvordan han sier i fra til folk, hvor ofte han drar i gang osv osv osv. Det er ikke rart det er få som ønsker å være forsanger når man blir en så til de grader omdiskutert person. Jeg synes vi skal gi de som prøver seg cred for at de forsøker å gjøre en innsats for tribunelivet, å heller prøve å fortelle dem på en konstruktiv og voksen måte hvordan de kan gjøre ting bedre. Med litt erfaring på de som forsøker seg så har vi nok en glimrende forsanger med tiden.

Om vi skal kjøre sydlandsk eller britisk stil på tribunen er sikkert veldig delt. Personlig synes jeg at en blanding sånn som nå er det beste. Vi i Supras har faktisk lenge forsøkt å finne noen bra rop/sanger med trøkk som ikke går på hopping, trommer, evighetssanger osv. Vi har dog ikke helt funnet det store "kuppet" enda, så her må folk gjerne hjelpe til. De siste 5-6årene har alle sanger som har blitt innført på feltet blitt dratt opp av Brigade RødHvit eller Supras. Det er ikke få youtube-klipp fra andre supportergrupper som har rullet over skjermene våre. Som oftest går det i den sydlandske sjangeren og da har det også blitt til at man har kommet over mange flere sanger av den kategorien. Vi forsøker dog å innføre noen nye rop som ligner litt mer på den britiske stilen fremover.

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!

Supras Fredrikstad, loud and proud since 11.09.09.


Kvam

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 29 apr 11, 16:46
Liker at det er mer kontruktive diskusjoner til hvordan man kan gjøre stemninga bedre i Plankehaugen :)

---------------------------

Norgesmestere 2006!!


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 29 apr 11, 17:53

Opprinnelig postet av hedvalen

At Plankehaugen har tapt seg skyldes nok mange sammensatte årsaker.

 1: Zoran kom inn som forsanger å var unik på sitt felt . Det skal også sies at han kom inn på et perfekt tidspunkt da FFK og tribuneliv var en kul NY greie. Zoran dro ikke 100 busser til ullevåll, men han fikk dem til å synge når de først var der . Han ble senere utestengt på et særdeles tynt grunnlag. Dette er nok roten til endel av kranglingen på feltet selv idag ..

 2: Det er rett å slett ikke "inn" å stå på Plankehaugen feltet . Vi flyter ikke på en bølge lenger .

 3:Noen er lei av tanter, andre av ultras, og andre har helt andre grunner..

' 4 : når det gjelder buss turer så er kampen mot stabæk et godt eksempel. folk er dritt lei av at bussen er fylt med rølpete fulle mennesker over 60 år . var vell bare 2 av de 6 bussene som var arangert av Plankehaugen ?`

Personlig så savner jeg veldig mannfolka i alderen 25-50 år med sine kraftige røster.. Er disse vi må ha tilbake ! En fin blanding mellom Engelsk og Italiensk tribunekultur trur jeg hadde passa oss bra..

 

God refleksjon, Frode!

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 29 apr 11, 18:16

Opprinnelig postet av danan

Om vi skal kjøre sydlandsk eller britisk stil på tribunen er sikkert veldig delt. Personlig synes jeg at en blanding sånn som nå er det beste. Vi i Supras har faktisk lenge forsøkt å finne noen bra rop/sanger med trøkk som ikke går på hopping, trommer, evighetssanger osv. Vi har dog ikke helt funnet det store "kuppet" enda, så her må folk gjerne hjelpe til. De siste 5-6årene har alle sanger som har blitt innført på feltet blitt dratt opp av Brigade RødHvit eller Supras. Det er ikke få youtube-klipp fra andre supportergrupper som har rullet over skjermene våre. Som oftest går det i den sydlandske sjangeren og da har det også blitt til at man har kommet over mange flere sanger av den kategorien. Vi forsøker dog å innføre noen nye rop som ligner litt mer på den britiske stilen fremover.

Fornuftig skriving, Dan.

Britisk eller Sydlansk?

Spiller ingen rolle for meg, men synes at dere som er litt / mye yngre enn meg, er for opptatt av hva de andre Ultras gruppene i Norge mener om sangvalg.

I både Sverige, England, Kroatia og Tyskland synger sanger som også de andre fangruppene synger. Sier ikke at vi skal kopiere alle til feks LSK (LSD), Klanene eller Kjernen. Ser at flere sanger går igjen over grenene i Stockholm, og i Kroatia hørte jeg de samme meodiene i Split som i Zagreb. I England kjører "alle" like sanger med ulik tekst. Har kommet med mange forslag, men pga UFC har nynnet den, så kan ikke vi ta den å kjøre den bedre.

Forsangeren: Zoran hadde og har glimt i øyet, samtidig om hans lidenskap for tribunesangen kom til uttrykk. Et tips til dagens unge forsanger: Ikke bli forbannet før det hele har startet. Mot RBK var det bra, vi ledet og alle sang. Det var lett å lede. Når forsangeren er forbannet på at alle ikke synger, og i en stille stund kommer det spontane sanger fra andre... da boikotter båre forsanger og Supras sangen ved flere annledninger. Det blir for dumt, og det stimulerer ikke til en følelse av at tribunesangen er det viktigset, men å synge Supras-ledet/ oppfunnet sang. Vil ikke stille meg i "klage på forsanger gruppen", for han kan bare ta litt lærdom, så blir det bra.

Den fryktingytende sangen" Honser og kjærringer" er noe av det tammeste og tannløse jeg har hørt på en fotballstadion, og liker heller " jeg elsker bare Fredrikstad......." mye bedre.

Det er mitt inntrykk, og jeg oppfatter meg selv som forholdsvis interessert i dette med tribunesang.

Synger gjerne på hoppesanger, men velger å gynge flesket uten å forlate betongen for å sveve i ca 0,3 sek før jeg treffer tribunen. Det ser ut som at jeg hopper. 

Skjønner at yngre har sin stil og andre en annen. Jeg liker FFK og stil er ikke mitt tema. 

Nå er det viktig at både den ene og den andre gruppen, finner tilbake til røttene. Det å synge høyt på FFK!

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Jasko

Juniorspiller

Ble medlem: 13 jun 09
Innlegg: 87

Lagt til: 29 apr 11, 19:17

Opprinnelig postet av Jonek

Fornuftig skriving, Dan.

Britisk eller Sydlansk?

Spiller ingen rolle for meg, men synes at dere som er litt / mye yngre enn meg, er for opptatt av hva de andre Ultras gruppene i Norge mener om sangvalg.

Jeg er så utrolig enig i dette her. Det er lov å "låne" melodier fra andre. Jeg hadde tenkt å kommentere dette i et tidligere innlegg.

Jeg er medlem av BHF, der ser vi en tendens til at det er mange som ikke lett tar til seg nye sanger. Dette er vanskelig da BHF bl.a består av mange hundre person og alle er ikke med hver gang, men en større del er at folk ikke gidder/ikke klarer å lære seg lange tekster. Derfor har BHF begynt med å introdusere "korte" sanger der det kun er 1-2 setninger. Da blir det også mye lettere for de som ikke er med i gruppen til å bli med på sangen. Og da blir lydnivået mye høyere.

Så mitt forslag er at dere prøver ut et par-tre nye sanger med få ord. BHF prøvde denne bl.a. og den funket utrolig bra. Sikkert pga at det kun er 4 ord (Oversatt: Den ene eneste, min BiH-[5 norske ord]). Uansett jeg har sett mange andre bruke den også, ingen "ser ned på deg" pga det. Til slutt ble alle supportere med. Et annet eksempel er å lage norsk versjon av denne. Høres fengende ut og det blir sikkert ikke mange ord her heller.

Opprinnelig postet av danan

Mange gode poeng

Hvis det er slikt at samarbeidet mellom PH og supras er ganske godt, så synes jeg dere burde jobbe enda hardere for å få det bedre. Hvorfor ikke et møte hvor denne klicken, som du kaller de, og supras samles. Prøve å komme til enighet? :) For det er synd at 50 personer av 2500 (2% av medlemmene?) skal føre til en dårlig stemning på kamp. Nå skylder ikke jeg alt på PH for det er sikkert alltid to sider av en sak.

Et annet forslag er at supras spres over feltet, istedenfor  å samles i midten. Da kanskje dere får med fler til å synge?

Dette er dog kun forslag fra min side, hvis noen gidder å høre etter ;)

---------------------------

-----------------
- E.D. #10 -
-----------------
- BHF since -
-----2000-----
-----------------


bluemadness

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 06
Innlegg: 47

Lagt til: 02 mai 11, 07:11
Endret: 02 mai 11, 07:11
Endret av: bluemadness

Når tribune felten blir "religion" og ikke en billig billett. Vil dere få den luksus problemen "Britisk eller Sydlansk".. Men der dessverre er ikke mange enda.. De som er der de blir "kvelt" av folk som prøver og finne sødags ro på fotball stadion.

---------------------------

VOLIM TE MAMA AL ` NE VISE OD DINAMA......


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 02 mai 11, 12:29

Opprinnelig postet av bluemadness

Når tribune felten blir "religion" og ikke en billig billett. Vil dere få den luksus problemen "Britisk eller Sydlansk".. Men der dessverre er ikke mange enda.. De som er der de blir "kvelt" av folk som prøver og finne sødags ro på fotball stadion.

Det er nærme saken kjerne.

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24