Husk meg
Brukernavn
Passord

Tidlig utsolgt mot Lillestrøm?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 apr 11, 06:28
Endret: 03 mai 11, 12:18
Endret av: Holters

Ser at FFK er ute og annonser tidelig med hjemmekampene mot Lillestrøm og Vålerenga.

I de kampene bør det vel bli fullt, siden det sikkert kommer et par tusen fra begge klubbene.

Siden det er solgt over 5000 sesongkort og at det kanskje er solgt 500 enkelt billetter alt og at vi regner med at det kommer 1500-2000 bortesupporere, så er det ca. 5500-6000 billetter igjen til de kampene, kan vi håpe på at billettene er utsolgt før kampene begynner?

Foresten hva er stå i forhold til salget så langt Torjussen?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 mai 11, 03:31
Endret: 01 mai 11, 03:32
Endret av: Patrioten

Det er solgt 8.413 billetter til Vålerengakampen skriver Torjussen på Facebook.

Men, ikke noe om Lillestrømkampen, kanskje du kan gjøre det her Torjussen?


luftig

Juniorspiller
Ble medlem: 14 mai 07
Innlegg: 78

Lagt til: 02 mai 11, 18:08
Trur nok at det blir rimelig fullt på stadioen denne fredagen. Jeg var akkurat inne og kjøpte 7 billetter. Og det begynte å bli 'vanskelig' å få de gode plassene. Og det var ikke så mye å velge mellom lengre. Så kanskje vi kan håpe på stinn brakke denne helgen? Forundrer meg ikke om det allerede nå er solgt opp mot 10 000 billetter..

---------------------------

ballen er rund......


luftig

Juniorspiller
Ble medlem: 14 mai 07
Innlegg: 78

Lagt til: 02 mai 11, 18:09

10 000 var kanskje å ta litt hardt i.. hehe.. Meeen, at billett salget har startet og gått bra.. Ja der trur jeg ikke at jeg overdriver hvertfall.. ;)

---------------------------

ballen er rund......


rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 02 mai 11, 18:14

Tror nok jeg må skuffe deg litt. Var innom for å sjekke billettsalget noen dager før RBK kampen og da var det solgt vesentlig flere billetter en det som det er solgt nå. Men for all del, det kan ta seg opp mot slutten av uka.

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


luftig

Juniorspiller
Ble medlem: 14 mai 07
Innlegg: 78

Lagt til: 02 mai 11, 18:50
Storm.no melder om stor sol til fredagen. Derfor trur jeg kanskje at det også vil bli solgt en del på kampdagen. Nå var det vel godt oppmøte på RBK kampen også. Jeg lever i trua på at vi kommer opp i samme tilskuertall og vel så det. Grunnet til at jeg trur dette er: Fredagskamp. Forhåpentligvis pent vær. Ingen tippeligarunde i helgen som var. Kanarifansen vil også møte opp, grunnet kurant reisevei. Kjenner flere som skal nedover og ikke har bestilt enda. Håper det er mange av dem.. Så jeg er optimist.. :D

---------------------------

ballen er rund......


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 02 mai 11, 19:09

Var inne på billettservice. Skulle tro alle ønsker å se FFK-VIF 16 Mai. Den blir nok utsolgt før kampdag, mens det ser ut som folk ikke er så interessert  i å komme til LSK-kampen. Får håpe billettsalget tar seg opp før Fredagen. Kanskje det hjelper med godt vær, slik som sist Wink

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 03 mai 11, 12:19
Endret: 03 mai 11, 12:20
Endret av: Holters

Anbefaler at du sender Torjusen en privat melding (eller mail) med link til denne tråden om du ønsker svar. :)

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 03 mai 11, 12:39

Opprinnelig postet av Holters

Anbefaler at du sender Torjusen en privat melding (eller mail) med link til denne tråden om du ønsker svar. :)

Eller så kan FFK bare ansette en egen billettsalgsopplysningsansvarlig på heltid for å imøtekomme Patriotens ønsker. Wink


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 03 mai 11, 13:11

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 03 mai 11, 15:49

Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av Holters

Anbefaler at du sender Torjusen en privat melding (eller mail) med link til denne tråden om du ønsker svar. :)

Eller så kan FFK bare ansette en egen billettsalgsopplysningsansvarlig på heltid for å imøtekomme Patriotens ønsker. Wink

Dette synes jeg var et dårlig forslag, det har klubben ikke råd til.

Da synes jeg følgende forslag er bedre:

Patrioten ansettes på halv tid og utfører oppgavene på dugnadsbasisCool

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 03 mai 11, 20:16

Solgt 6600 biletter...og kun 30 stk til bortefeltet. Regner med kanskje 1200 fra Lillestrø...da er vi oppei 7800. 

 

Selger vi 1000 fram til kampdag.......også 1500 på kampdagen...ja...da er vi oppei over 10000 (dæven....god i matte get)

 

10000+ på fredagskamp,er kanonbra......og 16 mai kampen blir helt utsolgt......kanskje ny rekord....hvis mulig? Husker ikke eksakt antall på den fæle sarpe-kampen den gangen.......leer......husker pokker i meg ikke når det varWink


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 04 mai 11, 04:53
Endret: 04 mai 11, 04:53
Endret av: Tøfflus

Opprinnelig postet av Kai Roger

10000+ på fredagskamp,er kanonbra......og 16 mai kampen blir helt utsolgt......kanskje ny rekord....hvis mulig? Husker ikke eksakt antall på den fæle sarpe-kampen den gangen.......leer......husker pokker i meg ikke når det varWink

Har det ikke vært fullt et par ganger før også? I 2007? (Men kapasiteten ble kanskje endret da de gjorde om på Plankehaugen-feltet?)

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 04 mai 11, 05:55

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av Kai Roger

10000+ på fredagskamp,er kanonbra......og 16 mai kampen blir helt utsolgt......kanskje ny rekord....hvis mulig? Husker ikke eksakt antall på den fæle sarpe-kampen den gangen.......leer......husker pokker i meg ikke når det varWink

Har det ikke vært fullt et par ganger før også? I 2007? (Men kapasiteten ble kanskje endret da de gjorde om på Plankehaugen-feltet?)

Var vel stinn brakke på serieåpninga mot Lyn i 07 og avsluntinga mot (eh...) Lyn i 08..

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 mai 11, 01:50
Endret: 05 mai 11, 01:52
Endret av: Patrioten

Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av Holters

Anbefaler at du sender Torjusen en privat melding (eller mail) med link til denne tråden om du ønsker svar. :)

Eller så kan FFK bare ansette en egen billettsalgsopplysningsansvarlig på heltid for å imøtekomme Patriotens ønsker. Wink

Det er jo flere som er nyssgjerrige på tilskueretallene enn meg, så skriver ikke om det bare for min egendel. Når det gjelder Torjussen, så er jo han innom titt og ofte, så noen stor jobb for han å skrive hvor mange billetter som er solgt, er det vel ikke? Har sendt han mail om dette, men venter på svar, så derfor hadde jeg håpet at han ville svare her.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 05 mai 11, 14:08

Opprinnelig postet av Patrioten

Når det gjelder Torjussen, så er jo han innom titt og ofte, så noen stor jobb for han å skrive hvor mange billetter som er solgt, er det vel ikke? Har sendt han mail om dette, men venter på svar, så derfor hadde jeg håpet at han ville svare her.

Ja, han er innom forumet, men det er ikke sikkert at han er innom alle trådene. Om du sender ham en privat melding med link til denne tråden, så vil han få en varsel per e-post, og dermed helt sikkert ta turen innom for å svare deg.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 mai 11, 14:14
Tipper at det er solgt, 8500 billetter.

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 06 mai 11, 09:50

Rundet 8000 billetter i formiddag.

En god del vil jo bli solgt til kanarifansen utover dagen også.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24